بایننس توکن های لونا کلاسیک خود را هرگز نفروخته است! تلاش برای یک دلاری شدن LUNC

مدیرعامل بایننس، احساسات جامعه لونا کلاسیک را برای احیای LUNC و USTC به 1 دلار افشا و حمایت می کند.

بزرگترین صرافی ارز دیجیتال بایننس شش سال فعالیت خود را با موفقیت به پایان رساند. CZ، مدیرعامل بایننس، رویدادها و چالش‌های کلیدی صرافی ارز دیجیتال را در بیانیه‌ای رسمی به اشتراک گذاشت. او فاش کرد که بایننس 3 میلیون دلار در ترا (در حال حاضر Terra Luna Classic) سرمایه‌ گذاری کرده و هرگز دارایی‌های LUNC را انتقال نداده یا نفروخته است. این صرافی ارز دیجیتال در حال حاضر از جامعه ترا با توکن سوزی لونا کلاسیک در بایننس و تعهد به نقشه راه احیا پشتیبانی می کند.

ما شاهد بودیم که سرمایه‌گذاری اولیه 3 میلیون دلاری خود در سال 2018 به 1.6 میلیارد دلار در اوج سال 2021 تبدیل شد و سپس به 0 دلار در سال 2022 رسید. آنها را نگه داشتند و هرگز به جایی انتقال نداده و نفروخته اند.

پس از بحران لونا در می 2022، تیم بایننس از مدیر عامل “CZ” پرسید که قصد دارد توکن ها را بفروشد یا خیر، او گفت: “نه، نگه می داریم.”

واکنش جامعه لونا کلاسیک به اظهارات مدیرعامل بایننس

جامعه واکنش مثبتی به بایننس نشان داد که هنوز توکن های LUNC را در اختیار دارد و متعهد به توسعه و احیای زنجیره لونا کلاسیک است. با الهام گرفتن از مدیر عامل بایننس، CZ احساسات بین اعضا را برای احیا USTC و لونا کلاسیک 1 دلاری تجدید کرده است.

بایننس 2.65 میلیارد توکن LUNC را در یازدهمین مرحله از توکن سوزی لونا کلاسیک سوزاند. صرافی کریپتو در مجموع 35.58 میلیارد LUNC سوزانده است، در حالی که جامعه 69 میلیارد LUNC سوزانده است.

گروه تیم توسعه دهنده اصلی (L1TF) و تیم های توسعه دهنده Quant در حال کار با بایننس و سایر صرافی ها هستند تا USTC را به 1 دلار برسانند تا پایداری قیمت آن با دلار آمریکا بازیابی شود و تیم Quant در حال گفتگو مستقیم با بایننس است.

جامعه و گروه‌های توسعه‌ دهنده به ویژه بر روی کاهش عرضه در گردش LUNC و USTC در سه ماهه سوم تمرکز کنند. L1TF برنامه اقدامات خود برای Q3 را با توسعه دهندگان خبره ادوارد کیم و Superman به زنجیره را ارائه داده و دنبال می کند.

به نظر می رسد قیمت LUNC از 0.000090 دلار فراتر رود!

قیمت LUNC در 24 ساعت گذشته بیش از 4 درصد افزایش یافته است و قیمت در حال حاضر 0.0000893 دلار معامله می شود. انظور که به نظر می رسد جامعه در حال تلاش برای شکست سطح 0.000090 دلار است.

منبع: کوین گیپ

5/5 - (1 امتیاز)
لینک کوتاه :

اضافه کردن یک نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *