چرا الان بهترین زمان برای سرمایه گذاری در آلتکوین ها و پولدار شدن است؟

در حالی که ترس در میان سرمایه‌ گذاران در بازار غالب بود، برخی از معیارهای آلت‌ کوین‌ها صعودی شدند که حاکی از افزایش احتمالی صعودی بود.

در چند روز گذشته، بازار کریپتو شاهد سقوط گسترده ای بوده است. این باعث شد که بیشتر ارزهای دیجیتال از جمله اتریوم و ریپل کاهش قیمت دو رقمی را تجربه کنند. در حالی که بازار تحت تسلط خرس ها باقی مانده است، فرصت مناسبی را برای سرمایه گذاران برای خرید برخی از آلت کوین ها و هودل کردن فراهم کرده است.

جالب توجه است، آخرین داده‌ها حاکی از آن است که بیشتر آلت‌ کوین‌ها به سطح اشباع فروش رسیده اند، که می‌تواند باعث افزایش فشار خرید شود و به نوبه خود شرایط بازار را تغییر دهد.

اصلاح گسترده قیمت ارزهای دیجیتال

اگرچه ممکن است عوامل متعددی وجود داشته باشد که باعث سقوط قیمت ارزهای دیجیتال شده است، یک دلیل اصلی ممکن است کاهش بیت کوین اسپیس ایکس به ارزش میلیون ها دلار باشد. به لطف این، اتریوم برای مدت کوتاهی به زیر سطح 1600 دلار سقوط کرد.

با این حال، آخرین توییت Santiment نشان داد که چندین آلتکوین در چند روز گذشته وارد منطقه اشباع خرید شده‌اند. نه تنها آلت کوین ها کمتر خریداری شدند، بلکه احساسات کلی معاملات نیز پایین مانده است.


طبق گزارش CoinMarketCap، حجم معاملات 24 ساعته بیش از 30 درصد کاهش یافت که نشان دهنده عدم تمایل سرمایه گذاران به معامله ارزهای دیجیتال است. از این رو، در حالی که بازار در وضعیت ناامیدی قرار دارد، ممکن است فرصت مناسبی برای سرمایه‌ گذاران باشد تا قبل از اینکه بازار صعودی شود، بیشتر خرید و انباشت کنند. در واقع، سرمایه گذاران قبلاً برای خرید بیت کوین، پادشاه آلتکوین ها اقدام می کردند اما این سقوط قیمت نشان می دهد که وقت آن فرا رسیده تا نقدینگی از بیت کوین خارج و به آلت کوین ها تزریق شود.

همچنین بخوانید : پیش بینی قیمت ارز sei در سال 2023 و عملکرد قیمت آن در آینده

طبق گفته Santiment، عرضه ETH در صرافی ها به میزان قابل توجهی کاهش یافت در حالی که عرضه آن در خارج از صرافی ها افزایش یافته است. علاوه بر این، اعتماد نهنگ ها به پادشاه آلتکوین ها بالا بود، زیرا عرضه توسط آدرس های برتر افزایش یافت.


رالی صعودی آلت کوین ها شروع شده است؟

با کمال تعجب، در حالی که قیمت اتریوم همچنان کند حرکت می کرد، XRP نوسانات بالایی دارد. بر اساس گزارش CoinMarketCap، این آلتکوین در 24 ساعت گذشته بیش از 4 درصد افزایش داشته است که با توجه به شرایط فعلی بازار قابل توجه است.

در زمان انتشار، 0.5288 دلار با ارزش بازار بیش از 27.9 میلیارد دلار معامله شد. افزایش اخیر قیمت به XRP کمک کرد تا نسبت MVRV خود را اندکی افزایش دهد. علاوه بر این، احساسات مثبت در اطراف توکن نسبتاً بالا بود.


نه تنها این، بلکه شاخص قدرت نسبی اتریوم (RSI) در سطح اشباع فروش است که نشانه هایی از پتانسیل رشد قیمت را به همراه دارد. علاوه بر این، داده‌های CryptoQuant نشان داد که ذخیره ارز ETH در حال کاهش و فشار خرید در حال افزایش است.

این در حالی اتفاق افتاد که شاخص ترس و طمع بازار دارای مقدار 34 بود. وقتی ارزش معیار پایین بماند، احتمال افزایش قیمت افزایش می‌یابد. بنابراین، سرمایه گذاران ممکن است این را فرصت خوبی برای افزایش انباشت خود برای لذت بردن از سود در طول دوره صعودی بعدی بدانند.

با این حال، در نظر گرفتن ماهیت غیرقابل پیش بینی بازار کریپتو، امکان یک روند نزولی بیشتر را نمی توان رد کرد.

همچنین بخوانید : تحلیل 10 ارز برتر بازار در مراحل اولیه چرخه صعودی جدید! (26 مرداد 1402)

منبع: ای ام بی کریپتو

 

 

امتیاز به پست
لینک کوتاه :

اضافه کردن یک نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *