5 ارز زیر 1 دلار برای خرید در این هفته (16 بهمن 1402)

با آغاز هفته جدید، ارزش بسیاری از دارایی‌ها در حوزه ارز های دیجیتال هنوز در وضعیت عدم قطعیت برای مرحله بعدی خود قرار دارند.

برخی از آنها افزایش ناچیزی در قیمت خود داشته‌اند و برخی دیگر هنوز در پیشبرد در بازار عقب‌مانده هستند.

در زمان نگارش این مقاله، ارزهایی وجود دارند که قابلیت افزایش قیمت به شدت را دارند و ارزش آنها کمتر از 1 دلار است.

با در نظر گرفتن این موضوع، وب‌سایت تحلیلی فینبولد در حوزه کریپتو تحقیقاتی انجام داده است

تا فهرستی از پنج ارز دیجیتال را تدوین کند که در حال حاضر کمتر از یک دلار بها دارند، اما ممکن است یکی از بهترین گزینه‌های خرید برای تاجران و سرمایه‌گذاران کریپتو در این هفته باشند.

ارز ترون (TRX)

ارز ترون با ثبت سود در بیشتر نمودارهای خود، یکی از بزرگ‌ترین و سودآورترین بلاکچین‌های جهان است که توسط جاستین سان ایجاد شده است

و اخیراً به لطف افزایش سرمایه‌گذاری در ترون، رشد شبکه و همچنین نقش آن در بازار استیبل‌کوین‌ها به بالاترین حد خود از سال 2021 رسیده است.

در حال حاضر، TRX با قیمت 0.119 دلار در حال نوسان است و افزایش 0.75 درصدی در 24 ساعت گذشته، 5 درصد پیشرفت در هفت روز گذشته و همچنین افزایش 14 درصدی در ماه گذشته را ثبت کرده است.

ارز کاردانو (ADA)

ارز دیجیتال زیر یک دلار بعدی، کاردانو (ADA) است که در اواخر ژانویه شاهد افزایش شدید تراکنش‌های نهنگ به منظور خرید سریع کاردانو بود.

این افزایش همراه با سرمایه‌گذاری شرکت در Blockfrost API بود تا زیرساخت‌های شبکه خود را تقویت کرده و به توسعه‌دهندگان این امکان را بدهد که بدون ایجاد گره به سرعت به بلاکچین کاردانو دسترسی داشته باشند.

در واقع، کاردانو در حال حاضر با قیمت 0.5036 دلار معامله می‌شود. آخرین داده‌ها نشان می‌دهد که این ارز دیجیتال در روز با کاهش جزئی 0.69 درصد، تغییر قیمت مثبت 3.13 درصد در طول هفته و افت 7.49 درصد در نمودار ماهانه خود را نشان می‌دهد.

ارز

 فلر (FLR)

یکی دیگر از دارایی‌های رمزنگاری محبوب، پلتفرم قراردادهای هوشمند است که با هدف اتصال بین بلاک‌چین اتریوم (ETH) و سایر بلاک‌چین‌ها، فلر (FLR) است.

این دارایی اخیراً یک همکاری استراتژیک مهم با Google Cloud را اعلام کرده است و این منجر به افزایش قیمت توکن بومی آن شده است.

براساس داده‌های سایت CoinMarketCap، قیمت Flare در حال حاضر 0.03159 دلار است که افزایش 6.10 درصدی را در روز گذشته به ثبت رسانده است.

این ارز دیجیتال زیر یک دلار به افزایش چشمگیر 43 درصدی در طول هفته و افزایش قابل توجه 78.32 درصدی نسبت به 30 روز گذشته اشاره دارد.

ارز

 سلو (CELO)

در همین حال، پروتکل سلو (CELO) پس از اعلام صادرکننده استیبل‌کوین Circle که استیبل‌کوین USDC را به بلاک‌چین سازگار با ماشین مجازی اتریوم (EVM) می‌آورد

و این امکان را به دست می‌دهد که دومین استیبل‌کوین بزرگ متصل به دلار آمریکا بر اساس ارزش بازار در Celo راه‌اندازی شود، خبرساز شد.

همانطور که از داده‌ها مشخص است، قیمت Celo در حال حاضر به 0.678 دلار رسیده است که در 24 ساعت گذشته به نسبت 1.56 درصد افزایش یافته و در هفت روز گذشته 3 درصد افزایش داشته است.

همچنین، بر اساس داده‌های اخیر، این ارز دیجیتال کاهش 4.84 درصدی نسبت به ماه گذشته را ثبت کرده است.

ارز

 کرومیا (CHR)

Chromia خود را به عنوان یک پلتفرم بلاک‌چین توصیف می‌کند که ساخت dApps را برای افراد در دنیای واقعی آسان می‌کند.

دنیای مدرن امروزی توسط پایگاه‌های اطلاعاتی رابطه‌ای – شبکه‌های اجتماعی، بانک‌ها، وب – پشتیبانی می‌شود و این فناوری مدیریت داده‌ها را آسان می‌کند، زیرا مبتنی بر یک پایه ریاضی با چندین دهه بهینه‌سازی است.

کرومیا پایگاه داده‌های رابطه‌ای را با فناوری بلاک‌چین ترکیب می‌کند تا dApps را با کاربرپسندی، قدرت و منطق یک پایگاه داده مناسب تسهیل کند.

توسعه‌دهندگان می‌توانند از ابزارهای پلتفرم برای ساخت طیف وسیعی از برنامه‌ها استفاده کنند و Chromia می‌تواند به عنوان یک بلاک‌چین خصوصی، عمومی یا ترکیبی استفاده شود.

توکن بومی کرومیا (CHR) برای تقویت پلتفرم و پیوند دادن کاربران، توسعه‌دهندگان و سرمایه‌گذاران در یک رابطه سودمند دوجانبه طراحی شده است.

علاوه بر این که CHR یک ارز پلتفرم است، می‌تواند برای پرداخت هزینه‌های میزبانی، استیکینگ و سایر اهداف در سراسر سیستم استفاده شود.

در ماه دسامبر، بالاخره اعلام شد که توکن کرومیا (CHR) در سال 2024 راه‌اندازی می‌شود و از طریق یک ایردراپ توزیع خواهد شد.

قیمت CHR در زمان انتشار 0.2697 دلار است که نشان دهنده کاهش 0.09 درصدی در نمودار روزانه آن است که به رشد هفتگی 4.53 درصدی و افزایش 12 درصدی اشاره دارد.

جمع بندی

به طور خلاصه، ارز های دیجیتالی زیر 1 دلار ممکن است یک فرصت عالی برای خرید در این هفته باشد.

با این حال، نوسانات در این حوزه می تواند به سرعت تغییر کند، به همین دلیل است که انجام تحقیقات و تجزیه و تحلیل ریسک خود قبل از سرمایه گذاری در آنها مهم است.

منبع: فینبولد

امتیاز به پست
لینک کوتاه :

اضافه کردن یک نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *