3 ارز دیجیتال با احتمال 10 برابر شدن ارزش بازار آنها در سال 2024

ارز های رمزنگاری شده در حال حاضر در بازار در مسیر صعودی به رهبری بیت‌کوین (BTC) با بیش از 1.1 تریلیون دلار سرمایه در حال معامله هستند.

با چنین حرکت قوی، پروژه‌های کوچکتر ممکن است 10 برابر افزایش ارزش بازار را در سال 2024 تجربه کنند.

بطور کلی

ارزش بازار با ضرب آخرین قیمت معامله شده یک دارایی در تعداد کل آن محاسبه می‌شود.

بنابراین، افزایش قیمت یا تعداد کل دارایی‌ها – از طریق تورم – می‌تواند منجر به افزایش سرمایه شود. ترکیب هر دو این عوامل می‌تواند باعث افزایش چشمگیر ارزش بازار ارز ها گردد.

با این حال، اگر تعداد کل دارایی‌ها نقش اصلی را ایفا کند، ممکن است به سرمایه‌گذاران به اندازه کافی سود ندهد.

در این زمینه، سایت فینبولد سه ارز دیجیتال با پتانسیل بالقوه را برای افزایش 10 برابر ارزش بازار در سال 2024 بررسی کرده است. در این لیست، پروژه‌ها از پایین ترین تا بالاترین ارزش بازار فعلی مرتب شده‌اند.

احتمال ده برابر شدن قیمت ارز نانو (XNO) در سال 2024

ارز دیجیتال نانو (XNO)، یک ارز دیجیتال با سرمایه 165.19 میلیون دلاری است که در حال حاضر با قیمت 1.46 دلار معامله می‌شود.

جالب اینجاست که XNO یکی از معدود ارزهای رمزنگاری شده با عرضه کاملاً در گردش و تورم صفر است. این به این معنی است که هر افزایش ارزش بازار دقیقاً به همان رشد قیمت منجر می شود.

ارز

با این حال، این پروژه در کمین حملات اسپم است.به همین دلیل این شبکه با یکی از بدترین حملات در تاریخ خود مواجه است.

کاربران به طور متوسط 50 تا 300 ثانیه تاخیر را گزارش کرده اند، اما برخی از تراکنش های خاص ممکن است به ساعت ها یا چند ثانیه نیاز داشته باشند تا تایید شوند.

علاقه مندان به این پروژه رفتار مثبتی در مورد نحوه واکنش شبکه به این حمله احتمالی نشان داده اند. بنابراین، یک نتیجه موفقیت‌ آمیز می‌تواند باعث افزایش 10 برابری ارز ش بازار شود و از مرز 1.65 میلیارد دلار فراتر رود.

ارز رادیکس (XRD)

رادیکس، یک بلاک چین لایه 1 امیدوارکننده با ارزش بازار 460.86 میلیون دلاری است که توکن بومی آن با قیمت 0.044 دلار معامله می شود.

XRD دارای تورم عرضه سالانه تقریباً 2.5٪ است که به طور متناسب بر عملکرد قیمت تأثیر می گذارد و در عین حال ارزش سرمایه آن را افزایش می دهد.

ارز

قابل ذکر است که Radix به عنوان یکی از خلاقانه ترین حوزه های فناوری در DeFi فعالیت می کند.

مدل دارایی گرا آن از هک های تخلیه کیف پول، که در پروژه های مشابه یا سازگار با ماشین مجازی ارز اتریوم (EVM) رایج است، جلوگیری می کند.

علاوه بر این، زبان توسعه رادیکس، الگوریتم اجماع آن، نصب آسان برای توسعه‌ دهندگان، به علاوه قابلیت های پیشرفته برای تراکنش‌ های خرد در فرآیندهای شبکه را تضمین می‌ کنند.

افزایش 10 برابری ارزش بازار، XRD را در جایگاه ارز آپتوس در زمان انتشار قرار دارد، قرار می دهد.

این می تواند پیشرفت های بیشتر مربوط به استقرار Cassandra باشد که نتایج مقیاس پذیری قابل توجهی را نشان داده است و توسط Dan Hughes، خالق Radix گزارش شده است.

ارز مونرو (XMR)

در نهایت، مونرو (XMR) همچنین ممکن است با افزایش 10 برابری ارزش بازار مواجه شود زیرا استفاده از آن به عنوان پول خصوصی و غیرقابل ردیابی تقاضای مجدد را به همراه دارد. در حال حاضر، XMR پس از فروش گسترده به دلیل حذف شدن مونرو از فهرست بایننس، با قیمت 136.44 دلار و سرمایه 2.51 میلیارد دلار معامله می شود.

علیرغم از دست دادن قابل توجه نقدینگی در این رویداد اخیر، جامعه غیرمتمرکز به ایجاد راه حل برای اکوسیستم مونرو ادامه می دهد.

به عنوان مثال، SeraiDEX یک پروژه تبادل غیرمتمرکز مبتنی بر XMR است که در حال حاضر در مراحل آزمایشی است.

توانایی پیشرفت حتی در شرایط نامطلوب می تواند اعتماد بازار و کاربران را به سکه حریم خصوصی پیشرو افزایش دهد. این می تواند

در نتیجه

منجر به تقاضای بیشتر و افزایش ارزش بازار در سال 2024 یا بیشتر شود.

با این حال، بازار ارزهای دیجیتال نامشخص است و به شدت به اقتصاد کلان و خرد وابسته است. 10 برابر شدن ارزش بازار این پروژه ها تضمینی نیست.

سرمایه گذاران باید استراتژی سرمایه گذاری روشنی داشته باشند و پروژه هایی را که در آنها سرمایه گذاری می کنند با احتیاط درک کنند.

منبع: فینبولد

امتیاز به پست
لینک کوتاه :

اضافه کردن یک نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *