تحلیل دوج کوین پس از پامپ 70 درصدی قبل از هاوینگ بیت کوین

نهنگ‌های دوج کوین به طور فعال دارایی‌های DOGE خود را قبل از رویداد پیش‌بینی‌شده هالوینگ بیت‌کوین در آوریل افزایش داده‌اند.

قیمت دوج کوین در این هفته افزایش قابل توجهی تقریباً 70 درصدی را تجربه کرده است که ناشی از روند صعودی در سراسر بازار ارزهای دیجیتال است. این حرکت به دلیل ترکیبی از شاخص‌های تکنیکال و بنیادی می‌باشد.

تجمع نهنگ های دوج کوین

افزایش اخیر در قیمت دوج کوین به همراه افزایش دارایی‌های DOGE در میان سرمایه‌گذاران ثروتمند، که به نام “نهنگ” هم شناخته می‌شوند، دیده می‌شود.

به عنوان مثال، تعداد آدرس‌هایی که بیش از 100000 توکن DOGE دارند از ابتدای سال 0.7 درصد افزایش یافته است.

دوج کوین

در عین حال، تعداد آدرس ولت هایی با موجودی بیش از 1 میلیون DOGE پس از 12 فوریه شاهد کاهش جزئی بوده است.

دوج کوین

با توجه به ذخایر قابل توجه، خرید سریع دوج کوین و فروش آن توسط این آدرس ها نشان می‌دهد که معامله‌ گران ترجیح می‌ دهند به جای ترید فعال، دوج کوین را در ولت  های خود نگهداری کنند. این رفتار نشانه انباشت قوی است.

دوج کوین

شیدایی میم کوین ها در آستانه هاوینگ بیت کوین

رالی گاوی بهای دوج کوین پیش از چهارمین هاوینگ بیت کوین که در تاریخ 19 آوریل 2024 قرار دارد، رخ داد. جالب اینجاست که این افزایش قیمت به شدت شبیه به حرکت‌های صعودی قبل از رویدادهای هاوینگ گذشته در ماه مه 2020 و ژوئیه 2016 است.

نکته جالب اینجاست که مقدار DOGE پیش از هاوینگ اول بیت کوین 200 درصد و تقریباً 50 درصد بهتر از هاوینگ دوم بیت کوین، همانگونه که در زیر آمده است، افزایش یافت.

بطور کلی، تاجران تمایل دارند به دنبال گزینه‌های سرمایه‌گذاری جایگزین مانند ارزهای دیجیتال مثل میم کوین‌ها برای کسب سودهای کوتاه‌مدت

با بازدهی بالا باشند و پیش‌بینی می‌کنند که رویداد هاوینگ تأثیر مثبتی بر روند کلی خواهد داشت. این رفتار ناشی از حدس و گمان و تمایل به سرمایه‌گذاری در معرض افزایش فعالیت بازار مرتبط با تغییرات در عرضه بیت کوین است.

مانند دوج کوین، دیگر ارزهای دیجیتال محبوب مانند شیبا اینو، پپه قورباغه و بونک (BONK) نیز با نزدیک شدن به هاوینگ بیت کوین، سودهای قابل توجهی را تجربه کرده‌اند.

دوج کوین

تحلیل تکنیکال دوج کوین و احتمال افزایش بیشتر قیمت آن

به نظر می رسد که هدف صعودی بعدی DOGE در خط اصلاح فیبوناچی 0.236 باشد، همانطور که در نمودار زیر نشان داده شده است.

این سطح قیمت در طول دوره نزولی از مه 2021 تا نوامبر 2021 نقطه حمایت اصلی بود که نقش حیاتی آن در فاز نزول بازار را نشان می‌دهد.

هنگامی که از دسامبر 2021 به عنوان سطح مقاومت شناخته شد، به عنوان یک مانع قوی برای شکست شمار می‌رود. همچنین، این سطح تا به امروز اهمیت خود را به عنوان یک نقطه مقاومت کلیدی حفظ کرده است.

با ورود به مارس 2024، دوج کوین در مسیر یک افزایش بالقوه 25 درصدی قرار دارد تا به سطح 0.18 دلار برسد

که به دلیل هیجان محیط اطراف میم کوین‌ها، که توسط افزایش قیمت اخیر بیت کوین تحریک شده است، افزایش یافته است. این روند خوشایند نشان می‌دهد که ممکن است Dogecoin تا پایان این ماه به هدف خود برسد.

منبع: کوین تلگراف

امتیاز به پست
لینک کوتاه :

اضافه کردن یک نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *