احتمال قدرت نمایی ارزهای هوش مصنوعی در رالی صعودی بعدی بازار

هوش مصنوعی

با افزایش تقاضا برای فناوری AI ، پیشرفت‌های جدید اکنون وارد بازار شده‌اند. تاثیر محبوبیت هوش مصنوعی در بازار رمزنگاری قابل مشاهده است

زیرا ارزهای دیجیتال جدید با هوش مصنوعی در حال راه‌اندازی در بازار هستند که قطعاً بخشی از سبد سرمایه‌گذاران کریپتو را تشکیل می‌دهند.

پس چرا تقاضا برای ارزهای رمزنگاری شده AI در بین سرمایه گذاران در حال افزایش است؟ آیا آنها بر بازار ارزهای دیجیتال تسلط خواهند داشت؟ بگذارید در این وبلاگ در مورد آن صحبت کنیم.

نگاهی بر بازار ارزهای هوش مصنوعی

ارزش بازار ارزهای دیجیتال AI در چند ماه گذشته افزایش یافته است.

بر اساس اطلاعات سایت کوین مارکت کپ، ارزش بازار توکن‌های هوش مصنوعی به بیش از 36.5 میلیارد دلار رسیده است.

تنها در روز گذشته، ارزش بازار با افزایش 18 درصدی به بالاترین سطح خود رسید و حجم معاملات به 3.9 میلیارد دلار افزایش یافته است.

بازار هوش مصنوعی به تازگی شکل گرفته است، اما حتی در یک دوره زمانی کوتاه، توجه بسیاری از سرمایه‌گذاران را به خود جلب کرده است.

ارزهای رمزنگاری شده مرتبط با هوش مصنوعی از جمله نیر پروتکل (NEAR)، ارز بیت تنسور (TAO)، رندر توکن (RNDR)، گراف (GRT) و اینجکتیو تشکیل دهنده اصلی این دسته ارزها هستند.

علاوه بر این، سکه‌های AI مثل فچ ای آی، سینگیولاریتی نت و تتا نیز مورد توجه قرار گرفته و به عنوان گزینه‌های محبوب در میان سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال شناخته می‌شوند.

چرا ارزهای دیجیتال هوش مصنوعی سودآور خواهند بود؟

با توجه به حرکت قیمت و تقاضای ارزهای دیجیتال هوش مصنوعی در بازار، تحلیل‌گران با اطمینان به افزایش تقاضا برای این توکن‌ها در روزهای آینده اشاره می‌کنند.

AI موضوعی است که برای علاقه‌مندان به فناوری جذاب است، زیرا شرکت‌های بزرگی مانند گوگل، مایکروسافت، OpenAI و XAI در این زمینه فعالیت می‌کنند.

در میان این شرکت‌ها، XAI به عنوان یکی از توجه‌برانگیزترین اسامی به یاد می‌آید که ارزهای دیجیتال را حمایت می‌کند.

ایلان ماسک

بنیان‌گذار XAI، به طور مداوم در این زمینه سرمایه‌گذاری می‌کند. او سرمایه‌گذاری در دو شرکت AI ، از جمله OpenAI، که سازنده ChatGPT و SORA است و کنون توسط سم آلتمن اداره می‌شود، داشته است.

با توجه به توجه بیشتر به این حوزه، ارزهای رمزنگاری شده هوش مصنوعی با هر به‌روزرسانی یا اخبار جدید افزایش می‌یابند.

سام قبلاً یک توکن AI به نام “ورلد کوین (WLD)” راه‌اندازی کرده است. این موضوع نیز علاقه شرکت‌های بزرگی مانند غول‌های صنعتی به ارزهای دیجیتال AI را توجیه می‌کند.

راویندرا کومار، بنیانگذار کیف پول کریپتو فرانتیر، اظهار داشته است:

“فرصت رشد در فضای AI و وب 3، سرمایه‌گذاران اولیه را جذب می‌کند و پتانسیل و هیجان را با هم ترکیب می‌کند.”

ویتالیک بوترین نیز در مورد اینکه چرا از فناوری هوش مصنوعی هیجان‌زده است، صحبت کرده است. در یک پست X، او به این نتیجه رسیده که

“تایید نهایی کد” و “یافتن اشکال” با کمک هوش مصنوعی چیزی است که او در مورد آن هیجان‌زده است. او همچنین اشاره کرده است که ممکن است به بزرگ‌ترین مشکلات فنی اتریوم در زمینه باگ‌های کد کمک کند.

عملکرد منحصر به فرد ارزهای AI

ارزهای رمزنگاری شده هوش مصنوعی می‌توانند هر کاری که ارزهای دیجیتال معمولی انجام می‌دهند

انجام دهند، اما دارای چند ویژگی اضافی نیز هستند. آن‌ها بر روی پلتفرم‌های مجهز به AI اجرا می‌شوند، که باعث می‌شود ارزهای رمزنگاری‌شده هوش مصنوعی خودآموز شوند،

جایی که می‌توانند تراکنش‌ها را بدون مشکل تشخیص و با سرعت بیشتری انجام دهند.

ثانیا

ارزهای AI  روی الگوریتم‌های یادگیری ماشین کار می‌کنند که به آنها امکان تجزیه و تحلیل داده‌ها و پیش‌بینی را می‌دهد.

در نتیجه، آنها می‌توانند روند‌ها و بازار ارزهای دیجیتال را درک کنند تا تصمیمات سرمایه‌گذاری بهتری را پیشنهاد کنند.

در نهایت، مجهز شدن به فناوری بلاک‌چین و قراردادهای هوشمند، ارزهای دیجیتال AI امنیت و شفافیت شبکه را تضمین می‌کند.

جمع بندی

حتی زمانی که اخیراً بازار کریپتو با مشکلات نوسانی دست و پنجه نرم کرده است، ارزهای رمزنگاری شده هوش مصنوعی کمترین تأثیر را داشته‌اند.

بر اساس تقاضای و محبوبیت فزاینده آن‌ها، می‌توان پیش‌بینی کرد که ارزهای رمزنگاری شده با AI جایگاه بهتری را برای خود در بازار ارزهای دیجیتال ایجاد خواهند کرد.

منبع: کوین گیپ

هوش مصنوعی

امتیاز به پست
لینک کوتاه :

اضافه کردن یک نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *