آموزش احراز هویت بایننس برای ایرانیان!

بایننس

آموزش احراز هویت بایننس برای ایرانیان!

با وجود تنوع زیاد در اکسچنج ها و صرافی های بین المللی که امکان بازار اسپات و بازار فیوچرز برای ترید را دارند، صرافی ارز دیجیتال بایننس همیشه بهترین گزینه و محبوب ترین گزینه است، اما با وجود الزام به احراز هویت در صرافی بایننس و تحریم بودن ایرانی ها (با مدارک ایرانی نمی‌توان در بایننس فعالیت کرد) چگونه میتوانیم در بایننس با چهره خودمان و با مدارک غیر ایرانی احراز هویت کنیم؟! آیا این کار امن است؟ آیا اگر لو برویم برداشت ما بسته خواهد شد؟

وریفای بایننس برای ایرانیان

در این پست به این سوالات جواب خواهیم داد و همچنین آموزش احراز هویت در صرافی بایننس برای ایرانیان را شرح می‌دهیم.

در پست های دیگر که مربوط به گذشته است و هنوز احراز هویت در این صرافی اجباری نشده بود،. آموزش ثبت نام در  صرافی بایننس، و آموزش های بایننس را قرار دادیم که می‌توانید با رجوع به لینک مربوطه و یا از بخش آموزش، صفر تا صد تریدینگ  بخوانید.
آموزش ثبت نام در صرافی بایننس
آموزش ترید در صرافی بایننس
آموزش واریز و برداشت در صرافی بایننس

مراحل احراز هویت در صرافی ارز دیجیتال در سایت Binance برای ایرانیان

در اولین قدم نیاز داریم که با پیدا کردن یک شخص معتبر و حرفه ای که خدمات صدور پاسپورت و ای دی کارت کشورهای دیگر را بصورت فیک انجام می‌دهند پیدا کنیم، در حال حاضر افراد زیاد،. سایت ها و کانال‌های زیادی هستند که خدمات وریفای و مدارک را انجام می‌دهند، با قیمت های متفاوت و کیفیت مدارک متفاوت، که مهم است حتما از تیم های وریفای حرفه ای با مدارک با کیفیت و هولوگرام دار اراعه می‌دهند تهیه کنیم، تا در روند احراز هویت و پس از آن مشکلی برای حساب ما پیش نیاید. و بتوانیم با خیال راحت با صرافی ارزدیجیتال محبوب بایننس ترید کنیم.
خود من چند اکانت بایننس وریفای شده دارم، البته با چهره های مختلف، با افراد زیادی نیز در زمینه ی وریفای و صدور پاسپورت کار کرده ام، که از چند نفر بسیار راضی بودم،. کیفیت عالی، مدارک هولوگرام دار، و حدود بیش از یکسال است که هیچ مشکلی برای 3 حساب بایننس من بوجود نیامد، البته همیشه با IP ثابت، و vpn اختصاصی خوب استفاده میکنم و موارد امنیتی رو رعایت میکنم.

در مورد سوال اینکه آیا اگر روزی هم حساب ما جعلی شناسایی شود آیا بای نتس علاوه بر اینکه حساب مارا برای ترید ساسپند می‌کند آیا اجازه برداشت ارزها را به ما می‌دهد یا نه نیز باید خدمتتان عرض کنم که طبق تجربه ی خودم، چند ماه پیش که یکی از حساب های من که با مدارک اروپا احراز شده بود دچار مشکل شد، و پس از ری وریفای (وریفای مجدد بعد از چند ماه) مدارک من جعلی شناسایی شد، تریدینگ برای من بسته شد و ساسپند شدم،. ولی هیچ وقت برداشت من بسته نشد و به راحتی کل آرزوهام رو برداشت کردم، و این اتفاق برای همکاران من نیز افتاده، و تاکنون سابقه نداشته که صرافی بایننس اجازه برداشت ارز را به کاربر ندهد، و ازین نظر نیز کاملا صرافی معتبر و امنی، بوده.

بریم سراغ مابقی آموزش

پس از اینکه با یک vpn اختصاصی با یک آی پی کشوری و عددی ثابت، با این آموزش ثبت نام کردین، ومدارک رو از افراد معتبر تهیه کردین، (من چند نفر رو سراغ دارم که راضی بودم در صورت تمایل میتونین بپرسین تا ارجاعتون بدم) سراغ مدارک اروپایی نرین، آسیا و آفریقا بهترین گزینس در حال حاضر.
باید به ادامه روند تکمیل حساب کاربری بپردازین که روال احراز هویت معمولی هست داخل ویدئو مفصل شرح دادیم

 

مشاهده ویدئو در یوتیوب

مشاهده ویدئو در آپارات

 

 

 

معرفی صرافی ارز دیجیتال شابیتکس

4.5/5 - (15 امتیاز)
لینک کوتاه :
یک نظر

اضافه کردن یک نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *