احتمال پامپ 300 درصدی شیبا در سه ماه دوم سال 2024

در میان اصلاح های اخیر بازار پس از مدت‌ها صعود، بازار رمزارزها پیش از رسیدن به ارزش بازار مورد انتظار 3 تریلیون دلار در حال تنظیم است. با فشار فروش قبل از حوزه بیت‌کوین در ماه آوریل، بخش میم‌کوین‌ها ضربه مهمی را تحمل می‌کند زیرا سکه‌های میم بزرگی مانند دوج‌کوین و شیبا اینو به سرعت واکنش نشان می‌دهند.

با کاهش بازده هفتگی، قیمت شیبا اینو 11.72 درصد کاهش یافته است. علاوه بر این، عدم صعود به قیمت‌های بالاتر در آخرین کندل هفتگی به سرعت رالی نزولی شیبا افزود.

تحلیل قیمت شیبا

در نمودار هفتگی، سقوط چند روز گذشته شیبا باعث ایجاد یک کندل قرمز شده است زیرا قیمت SHIB از سطح 50 درصد فیبوناچی تغییر روند داد. با این کار، میم کوین از قیمت 0.000036 دلار فراتر نرفت و وارد فاز اصلاحی شد.

علیرغم تنظیمات قیمت، روند طولانی‌مدت قیمت شیبا اینو نشانگر تغییر از نزولی به صعودی پس از سال‌ها است.

با رسیدن قیمت SHIBA به سطوح حیاتی که آخرین بار در فوریه 2022 دیده شده بود و افزایش 240 درصدی در عرض دو هفته، به نظر می‌رسد که روند صعودی قابل‌توقفی ندارد.

به همین دلیل

پیش‌بینی می‌شود که سه ماهه دوم سال 2024 برای شیبا اینو بسیار صعودی باشد، به گونه‌ای که احتمال شکست به جهش تا 0.00010381 دلار وجود دارد.

این موضوعی است که هوش مصنوعی برای SHIBA در سه ماهه دوم سال 2024 پیش‌بینی کرده است.

پیش بینی ChatGPT در مورد عملکرد SHIBA

بر اساس تحلیل قیمت تصویر بالا توسط ChatGPT، انتظار می‌رود که قیمت میم‌کوین شیبا اینو در سه ماهه آینده به شدت افزایش یابد.

با استفاده از سطوح فیبوناچی، هوش مصنوعی با توجه به نزدیک شدن قیمت SHIB به مرز 0.00042404 دلار، پیش‌بینی می‌کند که یک جهش 308 درصدی رخ دهد.

با این حال، در یک رویکرد محافظه‌کارانه، این ربات هوش مصنوعی یک حرکت بالقوه در SHIBA به سطح 2.618 فیبوناچی در قیمت 0.00026156 دلار پیش‌بینی می‌کند که باعث افزایش 151 درصدی خواهد شد.

منبع: کوین پدیا

امتیاز به پست
لینک کوتاه :

اضافه کردن یک نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *