از سرمایه گذاری احمقانه افراد مشهور و باهوش تا میلیاردر شدن با زمانبندی درست!

اگر بتوانید از هر چیزی درآمد کسب کنید، پس این یک سرمایه گذاری هوشمندانه است. این بازی سرمایه گذاران باهوش است که از میم کوین های احمقانه به ثروت زیادی می رسند و بسیاری از آنها میلیونر می شوند.

در سال 1984، یک تبلیغ تلویزیونی در بریتانیا برای شکلات‌های کیت کت در دفتر یک لیبل موسیقی پخش شد، جایی که یک گروه جوان مشتاق دموی خود را برای یک مدیر موسیقی بی حوصله پخش کرد. پس از آن، شکلات تخته های معروف به آنها پذیرایی شد و مدیر گفت:

تا جایی که بتوانم به توضیح جذابیت میم کوین ها برای افراد عاقل و باهوش نزدیک می شوم و برای شما شفاف سازی می کنم. افراد باهوش از میم کوین‌های احمقانه پول زیادی به دست می‌آورند چون زمانبندی مناسبی دارند.

تشخیص زمان مناسب برای خرید یک میم کوین همه آن چیزی است که شما را میلیونر می کند، چرا که معمولاً هیچ کاربردی جز سرگرمی و کسب درآمد ندارند. بنابراین، بدون هیچ گونه اصول اساسی برای تجارت، آیا هنوز هم می توانید یک رویکرد “هوشمندانه” برای کسب درآمد از طریق معامله میم کوین ها داشته باشید؟

یاوین، یکی از بنیانگذاران و رئیس بازرگانی Syndika، پاسخ منفی به این سوال می دهد.

او می‌گوید: “هرکسی که می‌گوید استراتژی‌های معاملاتی خاصی برای سرمایه گذاری در میم کوین ها دارد، دروغ می گوید!” و می‌افزاید که تنها دلیلی که میم‌ کوین‌ها امسال سرمایه گذاران زیادی را به خود جذب کرد، بازار نزولی و زمستان کریپتو است.

مردم باید با سرمایه گذاری های خود کاری انجام دهند و نمی توانند تا روند صعودی بعدی صبر کنند. این افراد علاقه ای به سرمایه گذاری در پروژه های واقعی ندارند که ساخت آنها سال ها طول می کشد. و همه آنها به دنبال کسب درآمد سریع هستند.

دوج کوین، بهترین سرمایه گذاری ویتالیک بوترین، خالق اتریوم!

ویتالیک بوترین، بنیانگذار اتریوم – احتمالاً باهوش ترین فرد در کل صنعت – با سرمایه 25000 دلار برای خرید دوج کوین اقدام کرد و آن را به میلیون ها دلار تبدیل کرد. او در سال 2021 به پادکستر لکس فریدمن گفت که 4.3 میلیون دلار از دوج کوین در طول قرنطینه های سال 2020 سود کسب کرده است و گزارش ها در آن زمان حاکی از آن بود که ارزش باقی مانده دوج کوین او 20 میلیون دلار است.

او گفت: «این یکی از بهترین سرمایه‌گذاری‌هایی بود که تا به حال انجام داده‌ام.» اگرچه او اضافه کرد که وقتی دوج کوین را روی قیمت 0.008 دلار خریداری کرده است، انتظار چنین بازدهی را نداشته است. او سود خود را به GiveDirectly داد.

تام میچل‌ هیل یک روزنامه‌ نگار مالی است که برای نشریات مختلف ارزهای دیجیتال کار می‌کرد و اکنون برای کوین‌ تلگراف می‌نویسد.

همچنین بخوانید : برای اولین بار توکن سوزی لونا کلاسیک در بایننس به زیر 1 میلیارد توکن رسید!

او معتقد است که میم کوین ها دارایی های جذابی هستند. او می گوید: “علاقه من به حوزه مالی است – این یک نمایش سرگرم کننده است.”

آنها می توانند سرمایه گذاری احمقانه ای باشند، اما چیزی در مورد میم کوین ها وجود دارد که از نظر فرهنگی نیز مهم است. وگرنه چرا تعداد زیادی از مردم درگیر این پروژه ها می شوند؟

در سرمایه گذاری میم کوین ها باید به دنبال چه چیزی باشید؟

Evgen Verzun، مدیر Kaizen.Finance – یک پلتفرم بلاک چین ایمن برای راه اندازی توکن- از طرفداران پر و پا قرص میم کوین ها است.

بیایید بگوییم که “قطارهای تبلیغاتی” دوج کوین را از دست داده‌اید، اما همچنان می‌خواهید یک میلیونر ارز دیجیتال شوید. Verzun، می گوید: شما به دنبال چیزی مشابه هستید که “هنوز شناخته شده نیست و ایستگاه را ترک نکرده است”.

امسال، سرعت قطار دور از ایستگاه PEPE بود. این وب‌ سایت بر اساس میم رمزنگاری محبوب پپه قورباغه (اما هیچ ارتباطی با خالق آن مت فیوری ندارد)، هشدار می‌ دهد که “کاملاً بی‌ فایده” است، که به‌ طور عجیبی بخشی از جذابیت این حوزه به نظر می‌رسد. میچل هیل از PEPE خوشش می آید.

او می‌گوید:

وقتی صحبت از جدیدترین پادشاه میم کوین ها، PEPE می‌شود، بنیانگذاران قاطعانه می‌گویند که هیچ کاربردی وجود ندارد و این باعث خنده من می‌شود.

با توجه به CoinMarketCap، ارزش بازار PEPE در اوایل ماه مه به 1.5 میلیارد دلار افزایش یافت، اما پس از آن قیمت حدود 80٪ کاهش یافت. با نشان دادن نوسانات عظیمی که میم کوین ها با آن شناخته می شوند، ارزش بازار با 250 میلیون دلار افزایش و به بیش از 600 میلیون دلار رسیده است.

در حالی که افرادی که در بالاترین سطح خرید کرده‌اند احتمالاً سرمایه‌ گذاری عاقلانه‌ای انجام نداده‌ اند، بسیاری از افراد باهوش در مسیر صعود پول در می‌آورند و قبل از سقوط از آن خارج می‌شوند.

میچل هیل ادعا می کند که چندان اهل قمار نیست. او تمایل به سرمایه گذاری کوچک دارد و امیدوار است با پول بیشتر از آن خارج شود. او توضیح می دهد که سقوط واقعی توسط خودی ها انجام می شود.

زمانی که میچل هیل در ارز پپه سرمایه گذاری کرد و به سود 500 درصدی رسید، پول خود را خارج کرد. سرمایه گذاران باهوش معمولاً اینگونه عمل می کنند – برخی سود، برخی ریسک، برخی بازده. داشتن یک برنامه واضح طراحی شده برای زمان کسب سود یک حرکت هوشمندانه است. اکثریت قریب به اتفاق مردم به سرمایه گذاری خود ادامه می دهند به این امید که:

🔺قیمت بیشتر بالا می رود.

🔺ارزش به اوج قیمت تاریخی خود باز خواهد گشت.

همچنین بخوانید : پرواز قیمت بیت کوین به 28 هزار دلار؟ بیت کوین چه زمانی از طولانی ترین بازار نزولی خود خارج می شود؟

سه فاکتور اصلی برای معامله میم کوین ها

سارا جین کنی، سفیر Algorand و بنیانگذار OffChain ایرلند، سرمایه‌ گذار دیگری است که کاملاً در مورد کاری که انجام می‌دهد، اطلاعات کافی دارد و می‌گوید در نتیجه معاملات میم کوین ها، پرتفوی او در بازار نزولی افزایش یافته است. او در پروژه هایی مانند سیف مون، ارز پپه، دوج کوین و COOP سرمایه گذاری کرده است.

هر چیزی مزایا و معایبی دارد که من از ورود به آنها هیجان زده هستم. بسیاری از میم کوین‌ ها در ابتدا فقط به عنوان حدس و گمان شروع می‌شوند، سپس می‌توانند تبدیل به یک پروژه پامپ و دامپ شوند یا شروع به ایجاد ابزارهای مفید و یک جامعه قوی در اطراف آن کنند.

برنامه سه نقطه ای او برای کسب درآمد در حین معامله با میم کوین ها، تحقیق، صبر و کارایی است.

کنی از مثال COOP استفاده می کند که در آن درباره منشا توکن، تیم، جامعه و پیشرفت هایی که در حال رخ دادن است تحقیق کرد. پس از انتخاب یک توکن امیدوارکننده، او کارآمدترین راه را برای معامله، چه کارمزدهایی ممکن است شامل شود، سرعت تراکنش و قیمت های مختلف در DEX و CEX های مختلف را در نظر می گیرد.

او سپس از تماشای بازار و یادگیری الگوها برای مدتی حمایت می‌کند تا ببیند چه زمانی حمایت وارد می‌شود و چه زمانی «فروش ارز» شروع می‌شود.

با قیمت پایین بخرید و با قیمت بالا بفروشید- روی کاغذ آسان است، اما برای تشخیص یک خرید خوب، زمان زیادی نیاز است، بنابراین تمرین کنید و یادداشت بردارید، زیرا بازارها ممکن است نوسان داشته باشند. به یاد داشته باشید که سود ببرید و فقط به اندازه ای سرمایه گذاری کنید که توانایی از دست دادن آن را دارید.

او معتقد است که بهترین میم کوین‌ها آنهایی هستند که جامعه قوی دارند، مفید هستند و کاربردی دارند، حتی اگر شوخی باشد.

هری هورسفال، مدیرعامل Flight3، نسبت به میم کوین ها خوش بین است. وقتی از او پرسیده شد که چرا افراد باهوش میم کوین می خرند، او اشاره می کند که عملکرد سریع برای برندگان است. Horsfall می بیند که مردم با میم کوین ها سرگرم می شوند.

ما در حال سرمایه‌گذاری روی ایده‌ها هستیم – و بله، 99٪ از آنها کار نمی‌کنند، اما همیشه این 1٪ وجود دارد. اگر به دوج کوین نگاه کنید، اکثر مردم با قیمت های خیلی پایین خرید کرده اند و در حال حاضر به دوج کوین یک دلاری امیدوار هستند.

این کمی شبیه برنده شدن در لاتاری است. همه ما در یک سفر هستیم، روزانه کار می کنیم، اما شاید فردا برنده شویم.

منبع: کوین تلگراف

 

امتیاز به پست
لینک کوتاه :

اضافه کردن یک نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *