انفجار ارزهای هوش مصنوعی AI و سود کلان سرمایه گذاران آن

حوزه هوش مصنوعی (AI) به دلیل درآمدهای انویدیا در ماه فوریه شاهد رشد چشمگیری بود.

اما با افزایش قیمت بیت کوین، این توکن ها توقف یا کاهش خود را کند کردند.

این پنجره فرصت توسط میم کوین هایی نظیر ارز دیجیتال پپه (PEPE)، ویف (WIF)، بونک (BONK) و غیره به کار گرفته شد.

اکنون، به نظر می‌رسد که برخی از سکه‌های هوش مصنوعی در حال نشان دادن قدرت هستند و می‌توانند نشانه‌ای از شروع یک مرحله دیگر باشند.

علت انفجار قیمت توکن های هوش مصنوعی

این در حالی است که وضعیت “با شایعه بخرید” پیش از کنفرانس NVIDIA 2024، که به عنوان بزرگترین همایش هوش مصنوعی توسط این شرکت فناوری برگزار می‌شود، رخ می‌دهد.

از آنجایی که این رویداد مهمی است که انتظار می‌رود بیش از 900 جلسه و 300 نمایشگاه داشته باشد، ارزهای دیجیتال هوش مصنوعی بیشترین سود را می‌برند، همانطور که جنون خرید مشاهده می‌شود.

عملکرد سکه‌های هوش مصنوعی نشان می‌دهد که کل بخش نه تنها زیان‌های ذکر شده در جریان انحلال 1 میلیارد دلاری را جبران کرده است، بلکه بسیار بالاتر از سطوح قبل از سقوط است.

AI

Santiment یک کیف پول با بیش از 100 ارز دیجیتال متمرکز بر هوش مصنوعی را از لیست نظارت خود انتخاب کرد که شاهد افزایش 30.7 درصدی ارزش در 24 ساعت گذشته بود.

شایان ذکر است، مایکل سیلر، مدیر اجرایی سابق و رئیس اجرایی شرکت نرم‌افزار هوش تجاری آمریکایی MicroStrategy اخیراً در مصاحبه‌ای اظهار داشت که هوش مصنوعی (AI) تقاضا برای بیت‌کوین را افزایش می‌دهد.

او همچنین به نگرانی‌های احتمالی در مورد تأثیر منفی بیت‌کوین بر محیط‌ زیست اشاره کرد.

سیلر خاطرنشان کرد که بسیاری از پروژه‌های هوش مصنوعی “به دنبال افزایش 60 گیگاواتی در سال جاری هستند” و همچنین قصد دارند

“در عرض یک دهه به 600 گیگاوات برسند”. این طرفدار بیت کوین معتقد است که این پروژه‌های هوش مصنوعی در نهایت “تمام انرژی FUD را که قبلا ارزهای دیجیتال داشتند، به ارث می‌برند”.

در میان این سرخوشی، یکی از معامله‌گران TheFlowHorse در X، مشاهده می‌کند که “وقتی FET به بالاترین حد خود رسید، کمی بیش از یک هفته طول کشید تا دو برابر شود”. همین هیجان می‌تواند برای توکن رندر (RNDR) ایجاد شود.

AI

در همین حال، با ادامه شکستن آلت کوین ها به بالاترین سطح تاریخ، قیمت بیت کوین در میان آلت سیزن زیر قیمت خود تثبیت می شود.

تحلیل ارز رندر (RNDR)

قیمت رندر پس از کاهش قله های قبلی هنوز هم زمینه بیشتری برای پوشش دارد و می‌تواند به زودی سطح 9.7690 دلار را پس از افزایش شاخص قدرت نسبی (RSI) بازیابی کند.

اگر این خط سیر اندیکاتور مومنتوم حفظ شود، RSI می‌تواند به زودی سیگنال خرید را اجرا کند و رالی صعودی را افزایش دهد.

واگرایی میانگین متحرک همگرایی (MACD) نیز پس از اجرای یک سیگنال خرید صعودی هنگامی که از بالای باند نارنجی (خط سیگنال) عبور کرد، به سمت بالا است.

ایجاد فشار خرید توسط سرمایه‌گذاران می‌تواند باعث شود که قیمت رندر مقاومت 9.7690 دلاری را قبل از عبور از سطح روانی 10 دلار به سمت بالا بشکند.

در یک مورد بسیار صعودی، قیمت RNDR می‌تواند به سمت سطح روانی 14 دلار افزایش یابد. چنین حرکتی تقریباً 50 درصد از سطوح فعلی صعود خواهد کرد.

AI

از سوی دیگر، اگر ذخیره سود اولیه آغاز شود، قیمت رندر ممکن است کاهش یابد و به زیر سطح حمایت 7.9970 دلاری بازگردد.

در صورت شکست این سطح به سمت حمایت 6.8750 دلار سقوط خواهد کرد. شکستن و بسته شدن قیمت زیر این سطح، دیدگاه صعودی را باطل می کند.

در حالی که قیمت Fetch.AI عملکرد ثابتی را نشان داده است، قیمت هوش مصنوعی Sleepless در کمتر از 36 ساعت نزدیک به 50 درصد افزایش یافته است.

امتیاز به پست
لینک کوتاه :

اضافه کردن یک نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *