این کار قیمت شیبا اینو (SHIB) را در بلند مدت افزایش می دهد! بررسی 5 تحول اساسی

Shib Informer استدلال کرد که پذیرش انبوه و استفاده بالقوه از ویژگی های منحصر به فرد شیباریوم عوامل واقعی هستند که می توانند بر قیمت شیبا اینو و آینده آن تاثیر بگذارند.

کاربری با نام Shib Informer در پلتفرم X، معتقد است که قیمت شیبا اینو زمانی که سرمایه‌ گذاران تمایل زیادی به میم کوین نشان دهند، افزایش می‌ یابد.

به گفته آنها، چنین تقاضایی می تواند با کاهش هزینه های شیباریوم و افزایش بهره برداری از آن ایجاد شود.

Shib Informer” فکر می کند که داشتن کارمزد تراکنش های “واقعاً پایین” می تواند پیشرفت هایی را به خود جلب کند که در آن مردم می توانند “از اکوسیستم استفاده کنند و در عین حال تاثیر کمی بر امور مالی خود داشته باشند.“

من واقعا درک می کنم که مردم منتظر هستند تا شیبا اینو دوباره به ماه برود. اما آنها باید درک کنند که جذب پول به اکوسیستم نیازمند انگیزه هایی برای استفاده از آن و خرید شیبا توسط سرمایه گذاران است.

طبق گفته Shib Informer، توکن سوزی شیبا اینو ضروری است و می تواند در افزایش احتمالی قیمت این میم کوین نقش داشته باشد. با این حال، “توکن سوزی بدون تقاضا چیزی نیست.

در حال حاضر، توکن سوزی آهسته خواهد بود (ما هنوز به جمع آوری کافی برای اولین سوختگی نزدیک نشده ایم)، اما اگر همه ما (تیم و جامعه) کارت های خود را درست بازی کنیم، آن را ممکن می کنیم.

به یاد بیاورید که نرخ توکن سوزی شیبا اینو اخیراً به بالای 330 درصد رسیده است، رویدادی که کاملاً صعودی تلقی می شود زیرا عرضه کلی دارایی را کاهش می دهد و آن را کمیاب تر می کند. با این وجود، SHIB در چند هفته گذشته نتوانسته است دستاوردهای قابل توجهی را ثبت کند.

همچنین بخوانید: نوسانات خسته کننده بیت کوین ادامه دارد؟ آسانسوری به جهنم یا پله ای به بهشت

«شیب اینفورمر» معتقد است که نهنگ‌ها نیز یکی از محرک های مهم برای افزایش قیمت ارزهای دیجیتال هستند که تاثیر خوبی بر ارزش این میم کوین دارند.

متعاقباً، آنها یادآوری کردند که شیبا اینو بخشی از کل بازار مالی و ارزهای دیجیتال است و خاطرنشان کردند که عملکرد قیمت بیت کوین (BTC) “هنوز بر کل صنعت دارایی دیجیتال تأثیر می گذارد“.

در واقع، اغلب آلت‌ کوین‌ها، هر زمان که سود قابل توجه و بالاترین رکورد را در تاریخ ثبت می‌کردند، از رمز ارز اصلی تقلید می‌کنند. به این ترتیب، می توان فرض کرد که اخبار مثبت پیرامون بیت کوین و افزایش بالقوه قیمت آن می تواند برای کل بازار مفید باشد.

5 فاکتور اصلی برای تحول در اکوسیستم شیبا اینو

استراتژیست بازاریابی شیباریوم با نام LUCIE (در X/Twitter)، برخی از تحولات مهم پیرامون شیبا اینو را به اشتراک گذاشت که قرار است در آینده شفاف سازی شود.

آنها تصریح کردند که نکات کلیدی به جای وعده دادن به اینکه “شیبا اینو به ماه می رود“، بر پیشرفت اکوسیستم این میم کوین متمرکز است.

به گفته LUCIE، تحولات آتی شامل لغو قرارداد Bone، راه‌اندازی ورژن 2 شیبا سواپ، پیشرفت در مورد توکن TREAT، توجه بیشتر به شبکه پرداخت مالی غیرمتمرکز Shibahub و فراهم کردن شرایط برای پروژه متاورس آن است.

استراتژیست بازاریابی جدول زمانی دقیقی را برای تکمیل آن نقاط عطف ارائه نداده است و تنها خلاصه ای از بازه زمانی مشخص را ارائه داده است.

بله، این یک شبه اتفاق نمی افتد. زمان می برد و اگر دور هم جمع نشویم و جوهای مثبت را منتشر نکنیم، پیشرفت کند خواهد بود.

LUCIE بیان کرد که اینها مراحلی در مسیر توسعه هستند و هیچ ارتباطی به پامپ قیمت ندارد. تیم شیبا اینو نیز قول “پرواز شیبا به ماه” را نمی دهد. در عوض، هدف آن توسعه فناوری جدا از بازار ارزهای دیجیتال است.

بله، هر دارایی می تواند به ماه برود، اما هیچکس ادامه مسیر را تضمین نمی کند. توسعه با اعتماد به نفس و جامعه ای مثبت، سرمایه گذاران بیشتری را جذب می کند. پس در مورد آن فکر کنید” LUCIE نتیجه گرفت.

آخرین و مهم ترین توسعه شیبا اینو، به هر حال، راه اندازی بلاک چین لایه 2، شیباریوم است. تقریباً دو هفته پیش راه اندازی شد و هدف آن ارتقای این میم کوین از رقبای خود است.

همچنین بخوانید : تحلیلگر: یک “فیک پامپ” قبل از سقوط فاجعه بار برای بیت کوین پیش بینی می شود!

منبع: کریپتو پوتیتو

امتیاز به پست
لینک کوتاه :

اضافه کردن یک نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *