بیت کوین مانند یک “فیل حبس شده در اتاق” است! پرواز بیت کوین به ماه کی اتفاق می افتد؟

به گفته Filbfilb، ماینرهای بیت کوین و اسمارت مانی گروه سرمایه گذارانی هستند که باید در اواخر سال 2023 به تماشا قیمت بیت کوین بپردازند.

به گفته یکی از فعالان قدیمی بازار، Filbfilb، احتمال اینکه بیت کوین حداقل تا سه ماهه چهارم سال 2023 در یک محدوده رنج باقی بماند، بسیار بیشتر است.

در یک گفتگوی ثبت شده در پلتفرم X در 25 آگوست، تحلیلگر محبوب و یکی از بنیانگذاران مجموعه معاملاتی Decentrader به خوانندگان گفت که انتظار دارد قیمت بیت کوین تا پایان سال در یک حرکت بدون روند نوسان داشته باشد.

Filbfilb: قیمت BTC به “سطوح بحرانی” نزدیک می شود!

بیت کوین ممکن است پس از افزایش 70 درصدی سه ماهه اول خود، گاوها را ناامید کند، اما برای Filbfilb، نوسانات قیمت بیت کوین در این چرخه هاوینگ هیچ تفاوتی با دوره های قبلی ندارد.

1200 روز از هاوینگ قبلی بیت کوین گذشته است. در این دوره، بیت کوین از نظر تاریخی به کف رسیده و تثبیت شده است.

با آپلود نمودارهای مقایسه ای مختلف، Filbfilb پیش بینی کرد که ماینرها باید شروع به پیشنهاد قیمت بالاتر برای هاوینگ بعدی بیت کوین کنند – که این اتفاق حدود 1276 روز پس از هر هاوینگ قبلی رخ می دهد.

ماینرها تشویق می شوند تا اطمینان حاصل کنند که قیمت ها قبل از هاوینگ بسیار بالاتر از هزینه نهایی است. او نوشت، چه آنها آگاهانه به یک نتیجه برسند یا تبانی کنند، به طور جمعی تشویق می شوند تا قبل از اینکه درآمد نهایی آنها به نصف برسد، قیمت ها را بالا ببرند، همچنین اضافه کرد که اسمارت مانی علاقه مند به “خرید با شایعه” است و در سال های گذشته با رویداد هاوینگ بیت کوین، تاثیرات مثبتی داشته است.

همچنین بخوانید : تحلیل ارزهای آینده دار ارزان و پرطرفدار برای سرمایه گذاری (2 شهریور 1402)

اگر قرار باشد 1276 روز پس از هاوینگ سال 2020 این اتفاق بیفتد، ما باید منتظر چنین رفتاری در اوایل نوامبر 2023 باشیم.

Filbfilb پیش‌ بینی کرد: از نظر زمان‌ بندی، سه ماه چهارم سال 2023 “زمان بحرانی و حساسی” برای بیت‌ کوین به نظر می‌رسد که در آن احتمالاً شاهد کاهش عرضه و پول جدید ناشی از سفته‌ بازی خواهیم بود.

تا آن زمان، تحلیل بیت کوین غیر قابل پیش بینی خواهد بود و احتمال تثبیت آن بسیار بیشتر است.

خطر کلان موجب می شود بیت کوین مانند “فیل در اتاق” باقی بماند!

با این حال، از این زمان تا آن زمان، چرخه های مختلفی ممکن است در کمین بیت کوین باشند، که مهمترین آن سیاست اقتصاد کلان ایالات متحده است.

نشست ماه سپتامبر کمیته بازار آزاد فدرال رزرو (FOMC) که در مورد نرخ بهره معیار تصمیم گیری می کند، برای گاوهای دارایی های ریسکی مورد توجه است.

Filbfilb نوسانات فعلی بیت کوین را به عنوان “به وضوح فیل در اتاق” توصیف کرد.

او نوشت:

اگر این وضعیت ثابت بماند، من اطمینان دارم که تئوری بازی اجرا خواهد شد و بیت کوین به طور قانع‌ کننده‌ ای 30 هزار دلار را قبل از پایان سال 2023 به سمت بالا می شکند!

اگر سناریوی نزولی اتفاق بیفتد و بیت کوین به 20000 دلار بازگردد، بالاترین قیمت فعلی 31800 دلار در سال 2023 ممکن است به قوت خود باقی بماند.

او در پایان گفت: به نظر من اگر این اتفاق بیفتد، برای یک بازه زمانی بسیار کوتاه است. چراکه پامپ قبل از هاوینگ ممکن است ما را به اوج‌های سال 2023 که قبلاً دیده‌ ایم هدایت کند و شکستن آن دیرتر اتفاق می‌افتد.

همانطور که کوین تلگراف گزارش داد، سایر تحلیلگران نیز در حال شمارش روزهای باقیمانده تا هاوینگ هستند و در نتیجه پیش بینی های متفاوتی از قیمت بیت کوین صورت می گیرد.

همچنین بخوانید: چرا الان بهترین زمان برای سرمایه گذاری در آلتکوین ها و پولدار شدن است؟

Pantera Capital با مدیریت دارایی این هفته هدف 35000 دلاری را برای هاوینگ بعدی و 148000 دلاری را برای پس از رویداد 2024 ارائه کرد، در حالی که پیش‌بینی اخیر دیگری بیان کرد که 100000 دلار تحت هیچ شرایطی قبل از آن نخواهد بود.

منبع: کوین تلگراف

 

امتیاز به پست
لینک کوتاه :

اضافه کردن یک نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *