تحلیل تکنیکال شیبا و دوج کوین در کوتاه مدت و بلند مدت

تحلیل تکنیکال شیبا و دوج کوین

شیبا (SHIB)، یکی از میم کوین‌های معروف، با بهبود قیمت در بازار گسترده‌تر ارزهای دیجیتال، شتاب بیشتری را به دست آورده است.

بر اساس آخرین آمار، SHIB با قیمت 0.00002882 دلار، 2 درصد افزایش در 24 ساعت گذشته داشته و با ارزش بازار بیش از 16.6 میلیارد دلار معامله می‌شود. حجم معاملات 24 ساعته آن نیز به 519.7 میلیون دلار رسیده است.

تحلیل

تحلیل تکنیکال شیبا اینو 

ما در این بخش ما به بررسی نمودار شیبا در بازه زمانی هفتگی، روزانه و 4 ساعته پرداخته ایم:

تحلیل نمودار شیبا در تایم فریم هفتگی 

در نمودار هفتگی، SHIB از زمان رسیدن به بالاترین قیمت 0.00004575 دلار در تاریخ 4 مارس، عملکرد متفاوتی را نشان داده است.

در حالی که اکثر کندل‌های هفتگی نزولی بسته شده‌اند، قیمت با رد شدن از مواجه شده و بسیار بالاتر از سطح حمایت در منطقه 0.00002500 دلار بسته شده است.

این هفته، کندل هفتگی پایین‌تر از کندل هفته قبل بسته شد و برای تست سطح حمایت، با رد شدن روبرو شده است.

با این حال، شاخص قدرت نسبی (RSI) در عدد 72.55 نشان دهنده شرایط اشباع خرید است که ممکن است به عنوان مقاومت سر سختی برای حرکت بیشتر صعودی در کوتاه مدت عمل کند.

علیرغم اینکه شاخص RSI شیبا به منطقه اشباع خرید رسیده است،

نمی‌توان احساسات صعودی را به دلیل وجود الگوی صعودی و الگوی برگشتی پایین گرد در نمودار هفتگی نادیده گرفت. زیرا هر دوی آنها می‌تواند برای خرید شیبا در بهترین قیمت، مزیتی فراهم کنند.

تحلیل نمودار SHIB در بازه زمانی روزانه

شیبا (SHIB) از زمان رسیدن به سطح حمایت 0.00002500 دلاری، حرکت صعودی نشان داده است.

با بسته شدن کندل روزانه در روز گذشته، 7 آوریل 2024، رالی صعودی شیبا تایید شد. کندل روزانه فعلی همچنین نشانه‌هایی از احساسات صعودی را در زمان نگارش نشان می‌دهد.

تحلیل

قیمت در یک کانال معاملاتی حرکت می‌کند و قبل از تست مقاومت در حدود 0.00003150 دلار، در تاریخ 20 مارس سطح حمایت 0.00002500 دلار را آزمایش کرد.

از 3 آوریل، SHIB یک الگوی پرچم صعودی را در کنار یک کانال رنج معاملاتی آزمایش کرده است، که این موضوع به احتمال زیاد نشان‌دهنده احساسات مثبت بازار است.

زمانی که این اتفاق رخ داد، شاخص RSI به مقدار 52 رسید و این باعث شد که فضای بیشتری برای افزایش قیمت و ادامه روند صعودی در کوتاه مدت فراهم شود. بنابراین، به طور کلی منتظریم ببینیم آیا کندل امروز از قلمرو صعودی خارج می‌شود یا خیر.

چارت 4 ساعت شیبا و پتانسیل شکست آن به سمت بالا

در تاریخ 6 آوریل، SHIB مقاومت الگوی پرچم صعودی را آزمایش کرد و امروز مشاهده می‌کنیم که قیمت از این کانال خارج شده است.

در صورتی که گاوها (خریداران) بتوانند در این سطح حیاتی پایداری را حفظ کنند، احتمالاً قیمت برای تست مقاومت‌های بالاتر افزایش خواهد یافت.

نخستین نقطه مقاومت، تلاقی مقاومت کانال و خط گردن الگوی پایین‌گرد در حدود 0.00003120 دلار است. دومین سطح مقاومت، آزمایش مجدد خط روند صعودی است که SHIB در تاریخ 1 آوریل 2024 شکست و با رنگ سیاه مشخص شد. سومین نقطه مقاومت پتانسیل، یک خط روند نزولی نقطه‌چین است.

تحلیل

با این حال، اگر SHIB از مقاومت 0.00003120 دلار عبور کند، می تواند برای تست سطح مقاومت دیگری در حدود 0.00003750 دلار افزایش یابد.

احساسات بازار و حدس و گمان ها در مورد شیبا اینو

توییت‌های اخیر از طرفداران SHIB حاکی از آن است که رالی گاوی با پتانسیل SHIB برای رسیدن به بالاترین رکوردهای جدید نزدیک است.

از آنجایی که بازار کریپتو به بهبود ادامه می‌ دهد، عملکرد شیبا اینو ارزش زیر نظر گرفتن را دارد. پویایی‌ های فنی و جامعه محور این میم کوین،، چرخشی هیجان‌ انگیز را به پویایی بازار در حال انجام می‌افزاید.

تحلیل تکنیکال دوج کوین (DOGE)

بعد از یک اصلاح کوتاه و سالم، قیمت دوج کوین بهبودی مجدد در سطح حمایت 0.167 دلاری نشان داد که نشانگر پتانسیل برای یک رالی صعودی بود.

در هفته اول آوریل، قیمت دوج کوین افزایش چشمگیری را تجربه کرد. اصلاح جدید که از سطح بالاترین 0.228 دلار آغاز شد

قبل از بازگشت به 0.2 دلار، باعث یک کاهش 25 درصدی به سطح 0.167 دلار شد. با نزدیک شدن به هاوینگ بیت کوین، این اصلاح سالم می‌تواند قیمت دوج کوین را برای تقویت روند بازیابی آن تقویت کند.

همانطور که در خط روند افزایشی در نمودار روزانه مشخص است، چشم‌انداز میان‌مدت دوج کوین (DOGE) خوش‌بینانه است.

این خط روند به عنوان یک سطح حمایت قابل اعتماد در طول اصلاحات بازار عمل می‌کند و نشان دهنده یک روند بهبود پایدار است.

پس از اصلاحات اخیر، قیمت DOGE قبل از افزایش 20 درصدی به 0.2 دلار کاهش یافت و به 0.17 دلار رسید. این حرکت از سطح مقاومت کلیدی 0.196 دلار فراتر رفت و زمینه را برای بهبود بیشتر فراهم کرد.

در زمان انتشار

ارزش بازار فعلی دوج کوین به 28.9 میلیارد دلار تغییر می‌کند و جایگاه خود را در بین 10 ارز دیجیتال برتر حفظ می‌کند.

اگر این حرکت صعودی ادامه یابد، قیمت دوج کوین ممکن است شاهد افزایش 14 درصدی با هدف رسیدن به قیمت 0.228 دلار باشد.

شکست موفقیت‌آمیز این سطح، افزایش قیمت بیشتر را تایید می‌کند و اهداف بعدی 0.271 دلار و 0.3 دلار می‌باشد.

تا زمانی که خط روند صعودی از بین نرود، انتظار می‌رود روند صعودی دوج کوین ادامه یابد و همه چیز به نفع خریداران دوج کوین با نرخ مناسب تمام شود.

در یک توییت تحلیلی اخیر، IntoTheBlock رشد قابل توجهی را در بازار ارزهای دیجیتال بیان کرد و به سه برابر شدن چشمگیر ارزش کل این بخش در سال 2024 اشاره کرد.

پپه قورباغه حتی افزایش شگفت‌انگیزتری را نشان داده است و ارزش آن پنج برابر شده است.

این افزایش جمعی، ارزش بازار سکه‌های میم را به فراتر از مرز 56 میلیارد دلار رسانده است که نشان دهنده یک فصل قوی برای میم کوین است.

امتیاز به پست
لینک کوتاه :

اضافه کردن یک نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *