داستان معامله‌گری که با سرمایه‌گذاری در پپه ۲ میلیونر شد!

داستان معامله‌گری که با سرمایه‌گذاری در پپه ۲ میلیونر شد!Reviewed by Shamohsen on Jul 15Rating: 4.5

ظهور میم کوین‌ها در بازار ارزهای دیجیتال فرصت‌هایی را برای معامله‌گران ایجاد کرده است تا در مدت زمان کوتاهی بازدهی متحول‌کننده داشته باشند.

افزایش تصاعدی قیمت ارز دیجیتال پپه (PEPE) منجر به هجوم میم کوین‌های کپی به بازار شده که پپه 2 (PEPE2.0) یکی از موفق‌ترین آنهاست. در این مطلب رمزارز نیوز، ما داستان یک معامله‌گر ارز دیجیتال را بررسی می‌کنیم که تنها با سرمایه‌گذاری 12000 دلار در پپه 2 و در عرض 10 روز، به یک میلیونر تبدیل شد. در 7 ژوئیه، شرکت تجزیه و تحلیل بلاکچین Lookonchain توییت کرد که یک معامله‌گر رمزارزی ناشناس با سرمایه‌گذاری در PEPE2.0 میلیونر شده است. به گزارش Lookonchain، معامله‌گر در ابتدا 13 میلیارد توکن PEPE داشت که در 13 ژوئن آنها را با بیت‌کوین (BTC) مبادله کرد. معامله‌گر به‌جای نگه‌داشتن بیت‌کوین، در 28 ژوئن دارایی‌های خود را به PEPE2.0 تبدیل کرد؛ چون پیش‌بینی می‌کرد که این کپی جدید می‌تواند موفقیتی مشابه نسخه قبلی خود داشته باشد. این پیش‌بینی بلافاصله درست از آب درآمد و قیمت PEPE2.0 دلار پس از سرمایه‌گذاری اولیه این معامله‌گر افزایش یافت.

داده‌های پلتفرم DEXTools.io نشان می‌دهند که در طول بازه‌ای که این معامله‌گر، ذخایر پپه 2 خود را در اختیار داشت، قیمت این ارز دیجیتال بیش از 9600 درصد رشد کرد.

در نهایت، هنگامی که معامله‌گر در 7 ژوئیه PEPE2.0 های خود را فروخت، مجموع دارایی‌های رمزارزی او بیش از 1 میلیون دلار ارزش داشت. این داستان، شاهدی بر ماهیت غیرقابل پیش‌بینی بازار میم کوین‌ها است، جایی که کسانی که مایل به پذیرش ریسک‌های حساب‌شده هستند، می‌توانند دستاوردهای نجومی به دست آورند. “کارشناسان نسبت به سرمایه‌گذاری در چنین رمزارزهایی که کاربرد خاصی ندارند، هشدار می‌دهند.

همان‌طور که بارها در اخبار رمزارز نیوز گزارش شده، قیمت این نوع رمزارزها به همان سرعتی که افزایش یافته، می‌تواند سقوط کند. وظیفه تحقیق و بررسی درباره اعتبار چنین پروژه‌هایی بر عهده کاربران است.

منبع: بی‌این‌کریپتو

امتیاز به پست
لینک کوتاه :

اضافه کردن یک نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *