سایت سرمایه گذاری Iran Navasan

 

این سایت اسکم میباشد و هیچگونه پرداختی ندارد، به هیچ عنوان در این سایت واریز نکنید.

اسکم = عدم پرداخت، کلاهبردار، بدون پرداخت

 

Iran Navasan

وضعیت: اسکمسرمایه فعال ما : 350 دلار
واریز سود: دستیمجموع برداشت ما: 518 دلار
شروع پروژه: 57 روز پیشمجموع سود ما: 290 دلار
مانیتور شده: 54 روزآخرین پرداخت: 1402/08/05
حداقل سرمایه گذاری: 25 دلاررده بندی ادمین : 5 از 10
پاداش معرفی: %7 %3 %1 ارزیابی و تحلیل پروژه
ارزهای مورد قبول : پرفکت مانی، تتر
پلنها :%11 روزانه برای برای 10 روز (مجموع %110) %13 روزانه برای 30 روز (مجموع %390) %6 روزانه برای 40 روز، %4 روزانه برای 30 روز. اصل سرمایه و سود برداشت روزانه. و پلن های After هفتگی

درباره پروژه

پروژه ی سرمایه گذاری ایران نوسان یک پروژه اشتراکی بین ترید های ایرانی و انگلیسی است با مالکیت مشترک.

نحوه ی کار این شرکت اینگونه معرفی شده که با جذب سرمایه ی گروهی از کاربران سرتاسر دنیا بدون محدودیت توسط تریدر های تیم ایران نوسان در بازارهای مالی اعم از کریپتو کارنسی و بازار فارکس

با نوسان گیری سرمایه ها را رشد داده و هر هفته سود سرمایه گذاران واریز می‌گردد. پس از گذشت هفته ی اول و موفقیت غیر قابل پیش‌بینی این تیم، پلن های برداشت روزانه نیز به این پروژه اضافه گردید.  

از مزایای این پروژه اینوست

پشتیبانی به زبان انگلیسی و فارسی، کانال تلگرام بزرگ و گزارش هلی هفتگی و روزانه، پلن های متنوع، دارای پلن های ROI و افتر میباشد.

در این پروژه هر کاربر فقط می‌تواند یک اکانت داشته باشد و باز کردن مولتی اکانت تخلف محسوب شده و باعث مسدود سازی می‌گردد و جهت جلوگیری از مولتی اکانت، قبل از برداشت کاربر باید احراز هویت کرده باشد.

پلن های سرمایه گذاری

دو مدل پلن سرمایه گذاری در این سایت طراحی شده پلن های هفتگی و روزانه، که ممکن است گاهی پلن های به مدت محدود نیز گاهی اضافه گردد که زمان پیوستن به این طرح ها نیز محدود است.

در طرح های سود روزانه اصل سرمایه همراه با سود در قالب بازپرداخت های روزانه به صورت کامل تسویه می‌گردد.

به عنوان مثال

در طرح %11 روزانه برای 10 روز، با 100 دلار سرمایه گذاری روزانه 11 دلار به بالانس حساب واریز می‌شود و در همان روز نیز قابل برداشت است.

به مدت 10 روز جمعا 110 دلار پرداخت شده که 10 دلار از آن سود خالص و 100دلار اصل پول میباشد. به این نوع طرح های اینوست پلن ROI می‌گویند که ریسک به ریوارد بسیار مناسبی دارد.

در پلن های After هفتگی نیز اصل سرمایه به همراه سود در پایان پلن واریز و قابل برداشت است.

محاسبه ی طرح های سرمایه گذاری فعلی در ایران نوسان :

**اگر با تلفن همراه از سایت بازدید می نمایید جهت مشاهده ی کامل جدول گوشی خود را بچرخانید**

 

پلن ها
نام پلنحد اقل سرمایه گذاریبازپرداخت روزانهمدت پلنپرداخت کامل
پلن Iran Boost25 دلارر%430 روز%120 ( %20 سود)
پلن Iran Premium25 دلارر%640 روز%240 ( %40 سود)
پلن Iran Shenzo25 دلارر%1110 روز%110 ( %10 سود)
پلن Iran Futures2500 دلارر%1330 روز%390 ( %10 سود)

و پلن های هفتگی After

توصیه می‌شود اگر برای اولین بار یا نسبتا تازه کار هستید حتما قبل از اقدام به سرمایه گذاری در سایت‌های اینوست حتما پست 8 نکته طلایی را مطالعه کرده و جهت آشنایی با رده بندی ادمین و رتبه ی داده شده ی مااین پروژه ها و همچنین استراتژی و مدیریت سرمایه، پستِ سبد برترینها را مطالعه نمایید. در پست راهنمای گام به گام نیز میتوانید از صفر شروع کنید و با سازو کار این بیزینس آشنا شوید،. همچنین در پست دیکشنری نیز با کلمات رایج در این بیزینس آشنا خواهید. لینک برخی از آموزش‌ها که با کیلیک بر روی هر یک به پست مربوطه ارجاع داده خواهید شد :

لینک برخی از آموزش‌ها :

اگر مایل به سرمایه گذاری در این پروژه هستید می توانید بروی لینک یا بنر زیر کلیک کنید تا به وب سایت این پروژه وارد شده و مراحل ثبت نام را انجام دهید ، قطعا در طول مسیر راهنما و همراه شما خواهیم بود. در صورت نیاز به راهنمایی میتوانید در همین پست کامنت بگذارید یا از چت آنلاین سایت استفاده کرده و یا در تلگرام با ما در ارتباط باشید

 
 

لینک ثبت نام در Iran Navasan

 

هشدار: shamohsen هیچگونه ارتباطی با پروژه های معرفی شده در سایت ندارد. سرمایه گذاری در پروژه های آنلاین همانند پروژه های فیزیکی دارای ریسک بوده و تصمیم به سرمایه گذاری و هر گونه سود و زیان به عهده ی شخص شماست. چنانچه به هر دلیل فکر میکنید نمیتوانید در این تجارت موفق باشید از هر گونه سرمایه گذاری در پروژه ها جدا بپرهیزید.

در هر مارکت مالی و کلا در هر تجارتی ، میشه با مدیریت صحیح سرمایه ، و در طول زمان منطقی به سرمایه افزود و مبالغ قابل توجهی سود برد . توجه داشته باشید که هیچ تجارت و سرمایه گذاری بدون ریسکی وجود ندارد ، سود کردن همیشه با ریسک همراه است ، تنها درآمد بدون ریسک، سود ناچیز بانکی و درآمد کارمندیست . با در نظر گرفتن قدرت و توان ریسک شخصی ، و به کار گیری صحیح اصول مدیریت سرمایه میشه در هر بازاری سود کرد و به سرمایه افزود . در مارکتهای مالی تصمیم گیری برای سرمایه هرشخص ،دست خودشه

لینک کوتاه :

اضافه کردن یک نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *