معرفی صرافی نوبیتکس

معرفی صرافی نوبیتکسReviewed by شامحسن on May 11Rating: 5.0معرفی صرافی نوبیتکسبرای ورود به بازار ارز‌های دیجیتال، خرید و فروش و نگهداری ، شناخت صرافی های داخلی و خارجی معتبر و مشهوری که در این زمینه فعالیت می‌کنند....

معرفی صرافی نوبیتکس

بزرگترین بازار ارز دیجیتال ایرانی

برای ورود به بازار ارز‌های دیجیتال، خرید و فروش و نگهداری ، شناخت صرافی های داخلی و خارجی معتبر و مشهوری که در این زمینه فعالیت می‌کنند، امری بسیار ضروری است . در مقاله ای دیگر بهترین و امنترین کیف پول برای نگهداری ارزهای دیجیتال را معرفی کردیم که درقسمت منو و آموزش میتوانید با کیف پول کوینومی آشنا شوید و آموزش لازم را ببینید .
همچنین معرفی و آموزش صفر تا صد ترید در صرافی بایننس و آموزشهای لازم دیگر برای وارد شدن به بازار ارزهای دیجیتال و انواع حسابهای ارزی در منوی سایت قسمت آموزش قرار دارد .

در این مقاله قصد داریم یکی از بسترهای خرید و فروش انواع ارزهای دیجیتال با پشتیبانی ریال در ایران را معرفی کنیم .

نوبیتکس با هدف کاهش هزینه معاملات در بستری امن و دسترسی ۲۴ ساعته در سال ۱۳۹۶ به عنوان یک پلتفرم برای معاملات آنلاین ارزهای دیجیتال طراحی شد تا تریدرهای ایرانی بتوانند معاملات خود را حرفه‌ای‌تر انجام دهند

اگر قصد خرید ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین ، اتریوم ، ترون ، لایت کوین ،تتر و … را دارید یا می‏خواهید دارایی‏های دیجیتال خود را نقد کنید و یا به معامله و ترید ارزهای دیجیتال علاقه مندید و تجربه ی کمی دارید ، نوبیتکس به شما کمک می کند در سریع‌ترین زمان و راحت ترین و ساده ترین شیوه به این اهداف برسید.
نوبیتکس، اولین و معتبرترین بازار ایرانی تبادل ارزهای دیجیتال برای کسانی است که به دنبال یک راهکار امن، مطمئن، سریع، راحت و ارزان برای تبدیل ارزهای دیجیتال خود هستند.

با پایین ترین قیمت نسبت به تمام صرافی ها و فروشندگان داخلی بخرید و با بالاترین قیمت بفروشید . بستر نوبیتکس با تمرکز بر API توسعه داده شده است و کاربران می‌توانند به راحتی تمامی اقدامات خود در نوبیتکس را به صورت خودکار مدیریت کنند .
در این بازار خریداران و فروشندگان بدون هیچ واسطه‌ای با یکدیگر معامله می‌نمایند.

دارای بازار ریالی و تتری چند ارز محبوب و پرطرفدار .

پلتفرم نوبیتکس هم دارای نسخه ی وبسایت و هم اپلیکیشن برای ترید روزانه با حجم بازار بسیار بالا و تعداد خریداران و فروشندگان بسیار زیادیست .
این پلتفرم یک اکسچنج یا صرافی آنلاین تمام اتوماتیک است که امکان مبادله بیتکوین، اتریوم و سایر رمزارزها رابصورت مستقیم با ریال ایران فراهم میکند. امنیت، سرعت، راحتی و امکان مبادله بی واسطه بین خریدار و فروشنده، مهمترین مزایای این پلتفرم برای کاربران در مقایسه با سایر راهکارها هستند .

این صرافی نخستین شرکت ثبت شده دانش بنیان در این حوزه است که مجهز به بازار حرفه‌ای یا اصطلاحاً Exchange Market است و کاربران میتوانند با گذاشتن سفارش خرید و فروش برای مبادله دارایی‌های دیجیتال با پول رایج ایران (ریال) به ترید بپردازند .

ارزهای دیحیتالی که هم اکنون Nobitex پشتیبانی میکند : بیت کوین ، اتریوم ، ریپل ، تتر ، ترون ، لایت کوین ، بیت کوین کش ، EOS ، BNB , استلار ، اتریوم کلاسیک ، که در آینده و با توجه به استقبال کاربران ارزهای دیگر نیز اضافه به این صرافی محبوب اضافه میشود .

مزایا و معایب نوبیتکس :

مزایا

  1. ✔️بازار بزرگ همتا به همتا و حجم معاملات نسبتا بالا
  2. ✔️واریز و برداشت تمام اوتوماتیک و آنی
  3. ✔️دارای بازار ریالی و دلاری
  4. ✔️دارای نسخه ی وبسایت و اپلیکیشن
  5. ✔️رابط کاربری ساده
  6. ✔️دارای ولت سرد با امنیت بالا جهت نگهداری کریپتوها
فایل تصویری 

با استفاده از صرافی نوبیتکس میتوان در کمترین زمان ممکن معاملات خود را به صورت امن انجام داد. برای کار با این صرافی کافی است ثبت نام  و مراحل اولیه را در سایت نوبیتکس انجام دهید و شروع به معامله کنید .

ثبت نام در صرافی نوبیتکس

4.9/5 - (13 امتیاز)
لینک کوتاه :
4 نظر

اضافه کردن یک نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *