پرواز میم کوین ها بعد از هاوینگ بیت کوین … تحلیل شیبا، فلوکی اینو و BONK

پرواز میم کوین ها بعد از هاوینگ بیت کوین …

در تاریخ 19 آوریل 2024، بازار رمزارزها شاهد یک تحول مهم به نام چهارمین هاوینگ بیت‌کوین بود که در آن پاداش استخراج بلوک‌های جدید از 6.25 به 3.125 بیت کوین کاهش یافت که این امر به نوبه خود موجب کاهش سرعت ورود بیت‌کوین‌های جدید به بازار شد.

این رویداد به طور گسترده به عنوان یک نشانه مثبت در نظر گرفته شده است؛

با این حال

بیت‌کوین و اتریوم، به عنوان دو ارز دیجیتال پیشرو، در دو روز اخیر رشد متوسطی را تجربه کرده‌اند و هم‌اکنون به ترتیب با قیمت 66 هزار دلار و 3213 دلار معامله می‌شوند.

در روز یکشنبه، بخش میم‌کوین‌ها شاهد ورود قابل توجه سرمایه بود که منجر به افزایش قیمت‌ها به میزان دو رقمی در دارایی‌های اصلی نظیر

شیبا اینو (SHIB)، پپه قورباغه (PEPE)، فلوکی اینو و Bonk گردید. طبق اطلاعات منتشر شده از سایت کوین مارکت کپ، ارزش بازار برترین میم توکن‌ها به 53.85 میلیون دلار رسیده

و روز گذشته افزایش قیمت دو رقمی را ثبت کرده است، که این نشان‌دهنده کاهش 8 درصدی در 24 ساعت گذشته است.

آیا این شروع سرخوشی سکه میم است؟

میم کوین شیبا اینو (SHIB)

شیبا اینو یک ارز دیجیتال غیر متمرکز است که به عنوان یک میم کوین شناخته می شود، اما ادر حال حاضر به یک اکوسیستم گسترده تر تبدیل شده است.

شیبا اینو با الهام از دوج کوین، به دلیل جامعه پر جنب و جوش و توسعه صرافی غیر متمرکز خود، شیبا سواپ، متمایز است.

میم کوین

این دارایی طی بیش از شش هفته گذشته، در حال تجربه اصلاحی ثابت در الگوی گوه نزولی بر روی نمودار روزانه بوده است.

رالی نزولی، قیمت شیبا اینو را به کمترین میزان خود یعنی 0.0000183 دلار کاهش داد، و بلافاصله پس از پیش‌بینی‌های مربوط به هاوینگ بیت‌کوین، دوباره افزایش یافت.

طی سه روز اخیر، قیمت شیبا اینو از 0.00002 دلار به قیمت کنونی 0.000027 دلار افزایش یافته و رشدی 30 درصدی را ثبت کرده است. هنگام نگارش این مقاله

ارزش بازار شیبا اینو 16,177,899,526 دلار بوده و حجم معاملات 24 ساعته آن به 976,354,400 دلار رسیده است.

با این جهش اخیر، قیمت SHIB از الگوی گوه شکست صعودی نشان می‌دهد، که این امر نشان‌دهنده پایان روند اصلاحی می‌باشد.

میم کوین فلوکی اینو (FLOKI)

فلوکی اینو یک پروژه ارز دیجیتال است که از شیبا اینو به نام فلوکی الهام گرفته شده و مالک آن ایلان ماسک است.

این پروژه خود را با تمرکز قوی بر ابزار در فضای رمزنگاری متمایز می کند و دارای ابتکارات کلیدی مانند پروتکل FlokiFi است که راه حل های مالی غیر متمرکز (DeFi) و یک پلتفرم بازی NFT را ارائه می دهد.

میم کوین

بله، قبل از هاوینگ بیت‌کوین 2024، سکه فلوکی موفق به حفظ پایداری خود را بالاتر از سطح 0.000127 دلار نمود.

پس از اتمام هاوینگ بیت‌کوین، قیمت فلوکی اینو 40 درصد از سطح حمایت مذکور برگشت کرد و به سطح معاملاتی فعلی 0.000175 دلار رسید.

در حال حاضر، این میم‌کوین دارای ارزش بازاری به مقدار 1.68 میلیارد دلار می‌باشد، و حجم معاملات 24 ساعته آن به 353 میلیون دلار می‌رسد.

اگر حرکت صعودی ادامه یابد، قیمت فلوکی ممکن است سقف بالایی الگوی پرچم را بشکند که نشان‌دهنده ادامه روند صعودی غالب است.

میم کوین بونک (BONK)

ارز BONK یک میم کوین مبتنی بر جامعه در بلاک چین سولانا است که برای ادغام برنامه های غیر متمرکز سولانا (DApps) طراحی شده است.

این سکه در ابتدا به طور گسترده از طریق ایردراپ با هدف احیای اکوسیستم سولانا، به ویژه پروژه های NFT، هنرمندان و کاربران DeFi توزیع شد.

میم کوین

در میان افزایش دوباره علاقه به بخش میم‌کوین‌ها، قیمت BONK پس از تکیه بر حمایت 0.00001335 دلاری در روز جمعه، شاهد افزایش بود.

این رالی صعودی، ارزش سکه را 62 درصد افزایش داده و اکنون با قیمت 0.00001773 دلار معامله می‌شود، در حالی که ارزش بازار Bonk به 13.94 میلیارد دلار رسیده است.

تحلیل نمودار روزانه نشان می‌دهد که رالی اخیر از خط روند مقاومت در الگوی گوه نزولی عبور کرده و خریداران را به سمت صعود بیشتر سوق می‌دهد.

پس از این شکست، رالی می‌تواند قیمت BONK را تقویت کند تا به چالش کشیدن سطوح مقاومتی در 0.000029 دلار، پس از آن 0.0000366 دلار و در نهایت 0.0000428 دلار را دنبال کند.

جمع بندی

علی‌رغم اتمام فرایند هاوینگ چهارم بیت کوین که مورد انتظار بود، بازار ارزهای دیجیتال در آغاز هفته نسبتاً پایدار است.

اگرچه در میان دارایی‌های دیجیتال پیشرو افزایش متوسطی ثبت شده است، اما رشد انتظاری مطابق با سوابق تاریخی هنوز مشخص نشده است.

امروز، بخش میم کوین‌ها شتاب صعودی تهاجمی پیدا کرده و فرصت‌های خرید جدیدی را به معامله‌گران ارائه داده است.

منبع: کوین گیپ

امتیاز به پست
لینک کوتاه :

اضافه کردن یک نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *