کسب درآمد دلاری از سایت QuickRewards بدون دانش و تخصص | آموزش ثبت نام و نقد کردن درآمد

آیا میخواهید در خانه و با انجام کارهایی که همیشه در طول روز در اینترنت انجام میدهید درآمد دلاری داشته باشید؟ آیا به دنبال روشی هستید که با اختصاص تایم محدود و دلخواه پول در بیاورید؟ استفاده از وب سایت های کسب درآمد آنلاین یکی از محبوب ترین روش ها، بخصوص در میان ایرانیان است. اگرچه این سایت ها شاید درآمد خیلی بالایی نداشته باشند اما چون قیمت دلار در کشور ما بالا است ارزش امتحان و وقت گذاشتن را دارند! یکی از این سایت ها سایت QuickRewards است که به کاربران امکان میدهد تا با انجام کارهای ساده پول به دست آورند. اگر میخواهید بدانید که واقعا چقدر می توانید با این پلتفرم درآمد داشته باشید و چگونه میتوانید آن را نقد کنید با ما همراه باشید.

پاداش سریع از نوع دلاری!

سایت QuickRewards.net برای تکمیل نظرسنجی‌ها، بازی‌ کردن، تماشای ویدیو، خرید آنلاین و تکمیل کارهای پیشنهادی مختلف به شما پول می‌دهد.

این سایت یکی از قدیمی ترین وبسایت های این حوزه است که از زمان شروع آن در سال 2002 میلیون ها دلار پاداش به اعضای خود پرداخت کرده است.

ثبت نام در این وبسایت کاملا رایگان است و مقدار حداقلی برای برداشت درآمد وجود ندارد! یعنی حتی اگر 5 دلار هم پول جمع کرده باشید می توانید هر زمانی که میخواهید دلار های خود را برداشت کنید.

پس اگر می خواهید کسب درآمد آنلاین داشته باشید بد نیست این سایت را در لیست خود داشته باشید.

همچنین بخوانید:کسب درآمد از هوش مصنوعی | با هر تخصص و در هر حوزه ای پول دربیاورید!

آموزش ثبت نام در کوییک ریواردز

توجه داشته باشید که تنها کاربران ایالات متحده آمریکا و کانادا می توانند از این وبسایت استفاده کنند. بنابراین باید با ابزارهای تغییر آی پی کشور خود را به یکی از این دو مورد تغییر دهید.

  1. وارد سایت QuickRewards.net شوید.
  2. در سمت راست فرم ثبت نام را تکمیل کنید. پس از وارد کردن ایمیل و انتخاب رمز عبور حساب شما آماده است.
  3. تیک موافقت با قوانین سامانه را بزنید.
  4. پازل را برای اثبات ربات نبودن تکمیل کنید.
  5. بر روی دکمه “Next” کلیک کنید.
  6. وارد ایمیل خود شوید و ثبت نامتان را تایید کنید.

به همین راحتی حساب کاربری شما آماده استفاده است.

چگونه از سایت QuickRewards درآمد کسب کنیم؟

در داشبورد، می‌توانید انتخاب کنید که با کدام برنامه QuickRewards شروع به کسب درآمد کنید. گزینه های مختلفی برای کسب درآمد آنلاین در دسترس هستند که عبارتند از:

  • شرکت در نظرسنجی
  • کلیک کردن
  • تماشای ویدئو
  • خرید کردن یا دانلود برنامه
  • بازی کردن

شما میتوانید هر زمانی که میخواهید از هر یک از این برنامه ها استفاده کنید. به عنوان مثال، من با نظرسنجی شروع کردم و بعداً بازی کردن را انتخاب کردم، پس خیلی نگران اولین انتخاب خود نباشید!

یکی از راه های دیگر برای کسب درآمد با QuickRewards دعوت از دوستان خود برای پیوستن به این وبسایت است.

برنامه ارجاع QuickRewards زمانی که دوست شما ثبت نام کند و با موجودی 3 دلار یا بیشتر پول نقد کند، 3 دلار به شما پرداخت می کند.

برای واجد شرایط بودن برای ارجاع، باید حداقل 90 روز به عنوان عضو فعال در این سایت باشید. همچنین باید حداقل 1 امتیاز در این 90 روز کسب کرده باشید تا نشان دهید کاربر فعالی هستید.

چگونه درآمد خود را نقد کنیم؟

سایت QuickRewards حداقل 0.01 دلار نیاز به پرداخت نقدی دارد. این یکی از بهترین مزیت های این سایت است که آن را به یکی از بهترین راه‌های کسب درآمد آنلاین و دریافت سریع پول تبدیل می‌کند.

همچنین بخوانید : کسب درآمد از ارز دیجیتال بدون سرمایه | بهترین راه درآمد ارز دیجیتال چیست؟

پس از کسب حداقل 0.01 دلار می توانید درآمد خود را از طریق پی پل نقد کنید. اگر حساب پی پل ندارید میتوانید از خدمات خرید و فروش پی پل در سایت پی 98 استفاده کنید. شما همچنین می توانید سفارش افتتاح حساب پی پل وریفای شده را در سایت پی 98 ثبت کنید تا اگر در سایت های مختلف فعالیت میکنید محدودیتی نداشته باشید.

جالب است بدانید که سایت QuickRewards همچنین به شما این امکان را می‌دهد تا درآمد خود را با گیفت کارت نیز دریافت کنید. مثلا می توانید انتخاب کنید که گیفت کارت آمازون بگیرید.

توجه داشته باشید که تنها کاربران کشورهای آمریکا و کانادا میتوانند در این سایت فعالیت و کسب درآمد کنند. پس برای ثبت نام آی پی خود را به یکی از این کشورها تغییر دهید.

2/5 - (1 امتیاز)
لینک کوتاه :

اضافه کردن یک نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *