کسب درآمد دلاری با تماشا ویدیو | با این 8 سایت فیلم ببین و ساعتی 10 دلار پول در بیار!

کسب درآمد دلاری با تماشا ویدیو

چه برای یادگیری یک مهارت جدید و چه برای کسب اطلاعات، همه دلیلی برای تماشای ویدیو دارند.

اما اگر بتوانید واقعاً از تماشای ویدیوها درآمد کسب کنید، چه؟ در حقیقت، راه‌هایی وجود دارد که می‌توانید با تماشای آنلاین ویدیوها از طریق تلفن یا رایانه‌ی خود درآمد دلاری کسب کنید.

میلیون‌ها کاربر وجود دارند که روزانه تا 10 دلار برای تماشای ویدیو در اوقات فراغت خود دریافت می‌کنند.

اگر می‌خواهید فیلم ببینید و پول دربیاورید، در این راهنما با ما همراه باشید تا سایت‌هایی را به شما معرفی کنیم که از طریق آنها می‌توانید به کسب درآمد دلاری از تماشا ویدیو پرداخت کنید.

چگونه از تماشای فیلم ها کسب درامد داشته باشیم؟

ساده‌ترین راه برای شروع، یافتن سایت‌ها و برنامه‌هایی است که ویدیوهایی را برای تماشا به شما ارائه می‌دهند.

از این رو شما در این سایت‌ها ثبت‌نام می‌کنید، با شرایط و ضوابط آنها موافقت می‌کنید و وظایف مورد نیاز را انجام می‌دهید.

اگرچه همه این سایت‌ها برای تماشای ویدیوها به شما پول می‌دهند، برخی دیگر فرصت‌هایی را برای کسب درآمد از طریق تکمیل نظرسنجی یا شرکت در چالش‌ها ارائه می‌دهند.

همچنین ناگفته نماند که گاهی اوقات جوایزی را برای کاربرانی که در سایت ثبت‌نام می‌کنند یا لینک دعوت خود را برای افراد دیگر ارسال می‌کنند، در نظر می‌گیرند.

بنابراین شما می‌توانید از تمام فرصت‌های مرتبط برای به حداکثر رساندن درآمد خود استفاده کنید.

با دیدن تبلیغات چقدر می توانیم درآمد کسب کنیم؟

مانند بسیاری از مشاغل آنلاین، میزان درآمد شما بستگی به مدت زمانی دارد که صرف می‌کنید.

اگر روزانه ویدیوها را تماشا می‌کنید، می‌توانید بین 100 تا 200 دلار در ماه از فعالیت در چندین برنامه و وب‌سایت درآمد کسب کنید.

البته کسانی که از سایت‌های معرفی شده در این مقاله استفاده می‌کنند، به طور میانگین درآمد ساعتی را بین 2 تا 5 دلار تخمین می‌زنند.

اگرچه ممکن است این رقم کم به نظر برسد، اما شایان ذکر است که این وظایف معمولاً در حالی که شما کار دیگری انجام می‌دهید تکمیل می‌شوند.

به عنوان مثال، اگر یک روز در حال تماشای فوتبال هستید و تصمیم دارید یکی از برنامه‌های زیر را در حالی که بازی روشن است باز کنید، به طور بالقوه می‌توانید 7.50 دلار در طول بازی سه ساعته کسب کنید.

سپس، با تماشا یک قسمت از مسابقات موزیک، ممکن است 2 دلار دیگر دریافت کنید و مجموع درآمدتان را به 9.50 دلار در هنگام تماشای تلویزیون برساند.

این یک شغل پر درآمد نیست، اما اگر این کار را در 20 موقعیت جداگانه در طول ماه انجام دهید، می‌توانید تا 150 دلار درآمد کسب کنید.

معرفی 8 سایت برای کسب درآمد دلاری با تماشای آنلاین ویدیوها

این روزها برنامه‌های زیادی برای تماشای ویدیو به ما پول نمی‌دهند، اما ما در این بخش تصمیم داریم 10 سایت را به شما معرفی کنیم که با فیلم دیدن می‌توانید تا ساعتی 10 دلار پول دربیاورید.

آیا تبلت، لپ‌تاپ یا گوشی هوشمند خود را در دست دارید؟ به اپ‌استور یا گوگل پلی مراجعه کنید یا به این سایت‌ها بروید که برای تماشای ویدیوها به شما پول می‌دهند.

سواگ باکس (Swagbucks)

Swagbucks برای اولین بار در سال 2010 فعالیت خود را آغاز کرد و بیش از 348 میلیون دلار به صورت نقدی و کارت‌های هدیه رایگان به کاربران خود پرداخت کرده است.

برای کسب درآمد از تماشای ویدیوها در سایت Swagbucks، می‌توانید از بین بیش از 10 دسته ویدیو در Swagbucks Watch انتخاب کنید.

وقتی روی دسته‌ای مانند سرگرمی، غذا یا مد کلیک می‌کنید، فهرست‌های پخشی را خواهید دید که بین 15 تا 30 ویدیو دارند و زمان آن‌ها کمتر از 30 دقیقه تا یک ساعت است.

هر بار که یک لیست پخش را تماشا می‌کنید، امتیازهایی به دست می‌آورید که می‌توانید آن‌ها را برای کارت‌های هدیه یا از طریق حساب پی‌پال نقد کنید.

اگر می‌خواهید در Swagbucks درآمد بیشتری کسب کنید، می‌توانید کارهای دیگری مانند نظرسنجی کامل،

تست محصولات جدید و استفاده از موتور جستجوی آن را انجام دهید. همچنین یک جایزه ثبت‌نام 10 دلاری برای جذب اعضای جدید ارائه می‌دهد.

اینباکس دلار (InboxDollars)

سایت اینباکس دلار (InboxDollars) برای تماشای برنامه‌های تلویزیونی، پیش‌نمایش فیلم، تبلیغات آشپزی و موارد دیگر به صورت نقدی (نه امتیاز) به شما پول پرداخت می‌کند.

به‌عنوان یک سایت جوایز عمومی مانند Swagbucks (این دو سایت متعلق به یک شرکت مادر هستند)،

همچنین می‌توانید با شرکت در نظرسنجی‌های آنلاین، خواندن ایمیل‌ها، استفاده از پورتال خرید و استفاده از کوپن‌های قابل چاپ آن‌ها، درآمد بیشتری کسب کنید.

این سایت از شهرت بسیار خوبی برخوردار است (با پرداخت بیش از 59 میلیون دلار پاداخت نقدی به اعضای خود)،

و با بیش از 100000 کاربر در هر دو سیستم عامل اندروید و ایفون رتبه بندی خوبی دارند. با این حال، توجه داشته باشید که فقط برای تماشای ویدیوها از طریق مرورگر دسکتاپ خود، می‌توانید پول دریافت کنید.

پس از ثبت‌نام و فعال‌سازی حساب خود، یک جایزه 5 دلاری دریافت خواهید کرد.

برخلاف Swagbucks، نیازی به استفاده از پورتال خرید InboxDollars برای دریافت این جایزه وجود ندارد.

توجه داشته باشید که یکی از معایب سایت اینباکس دلار حداقل مبلغ برداشت 30 دلاری آن است.

اگر در اصل از سایت برای تماشای ویدیوها استفاده می‌کنید (که برای هر بازدید هزینه زیادی ندارند)، رسیدن به این درآمد مدتی طول می‌کشد.

اما لازم است بدانید که رسیدن به درآمد 30 دلاری برای کسانی که در نظرسنجی‌ها شرکت می‌کنند بسیار سریع‌تر خواهد بود.

مای پوینت (MyPoints)

MyPoints برای تماشای ویدیو، نظرسنجی و بازی به شما امتیاز می دهد. پولی که از طریق سایت مای پوینت در می آورید به صورت

کارت های هدیه رایگان و یا فروش دلار پی پال می توانید نقد کنید. حداقل برداشت سایت بسته به گزینه ای که انتخاب می کنید حدود 3 دلار است، که با توجه به روش های متنوعی که برای کسب درآمد در پلتفرم وجود دارد.

شایان ذکر است که MyPoints دارای دو برنامه جداگانه است: برنامه اصلی تلفن همراه MyPoints و “Daily Scoop” که کاملاً به محتوای ویدیویی اختصاص دارد.

متاسفانه، Daily Scoop فقط برای دستگاه‌ های اندرویدی در دسترس است و برخی از بازبینان گزارش داده‌ اند که همیشه فهرست کاملی از ویدیوها را ندارد.

فیوژن کش (FusionCash)

ثبت نام در FusionCash سریع و آسان است و فقط برای ثبت نام، پاداش ثبت نام 10 دلاری دریافت خواهید کرد.

مانند بسیاری از سایت‌های دیگر ذکر شده در این مقاله، شما می توانید نه تنها با تماشای ویدیو، بلکه با شرکت در نظرسنجی‌ها و انجام انواع دیگر وظایف درآمد کسب کنید.

فیوژن کش یکی از سایت‌های کوچک‌ تر در این لیست است و نظرات کاربران نشان می دهد که عملکرد سایت کمتر از حد متوسط می باشد. به عنوان مثال، در Trustpilot امتیاز 3.1 (در مقیاس 1-5) را کسب کرده و رتبه “F” را از BBB دریافت کرده است.

یکی از رایج‌ ترین شکایات کاربران این است که اگر ظرف 180 روز پس از واریز شدن به حسابتان آن را نقد نکنید، درآمد شما منقضی می‌شود. از آنجایی که حداقل برداشت سایت نسبتاً بالاست و 25 دلار است، این خطر وجود دارد که نتوانید پول کافی کسب کنید.

کش کیک (KashKick)

راه اصلی کسب درآمد با KashKick، انجام نظرسنجی‌های پولی است. با این حال، کاربران KashKick می‌توانند برای تماشای ویدیوها و تبلیغات کوتاه نیز پول دریافت کنند.

از آنجایی که این پیشنهاد اولیه آن نیست، فرصت‌ها برای این موارد ممکن است کمتر از سایر فعالیت‌های درآمدزا باشد.

هنگامی که با KashKick ثبت‌نام می‌کنید، باید نظرسنجی پروفایل خود را تکمیل کنید. با انجام این کار، اولین درآمد خود را دریافت خواهید کرد.

اگر برای پیشنهادهای ویدیویی واجد شرایط هستید، آنها را در قسمت “Offers” در داشبورد خود خواهید یافت. مقدار پاداش برای هر ویدیو بستگی به پیشنهاد دارد، که معمولاً از 0.25 دلار تا چند دلار متغیر است.

همچنین اگر از کسب درآمد دلاری با تماشا ویدیو در سایت KashKick راضی هستید، می‌توانید با معرفی دوستان و خانواده، جوایز اضافی کسب کنید. به ازای هر فردی که معرفی می‌کنید، 25 درصد از درآمد آنها به شما تعلق می‌گیرد.

سایت Earnably 

Earnably سایت دیگری است که به شما امکان می‌دهد به کسب درآمد دلاری با تماشا ویدیو بپردازید.

از طریق سایت شریک آن، Hideout.tv، باید هم ویدیوها و هم تعداد مشخصی از تبلیغات را تماشا کنید تا بتوانید دلار کسب کنید و دارایی خود را نقد کنید.

این ادعا می‌کند

که تبلیغات را می‌توان به راحتی مشاهده کرد زیرا آنها دقیقاً مانند تبلیغات تلویزیونی معمولی هستند.

برای اینکه پاداش‌هایتان را نقد کنید، باید مطمئن شوید که حساب‌های Hideout.tv و Earnably شما با یکدیگر مرتبط هستند

که پس از ثبت‌نام در هر دو سایت، باید به‌طور خودکار اتفاق بیفتد. با این حال، باید امتیازات خود را به صورت دستی از Hideout.tv به Earnably منتقل کنید.

همچنین شما می‌توانید با دعوت دوستان و خانواده به سایت با استفاده از لینک رفرال منحصر به فرد خود امتیاز بیشتری کسب کنید.

اگر آنها ثبت نام کنند، 10٪ از درآمد آنها را دریافت خواهید کرد. درآمد اضافی شما هرگز منقضی نمی‌شود و می‌توانید از کدهای تبلیغاتی و سایر پاداش‌هایی که Earnably ارائه می‌دهد، سود بیشتری کسب کنید.

سایت iRazoo

در iRazoo، می‌توانید ویدیوهای سرگرم‌کننده را تماشا کرده و امتیاز کسب کنید تا از پول نقد یا کارت‌های هدیه PayPal استفاده کنید. از آنجایی که موجودی در سایت iRazoo هر روز بروزرسانی می‌شود، می‌خواهید هر روز سایت را برای فیلم‌های کوتاه جدید، تریلرهای برنامه، نقد فیلم‌ها و تریلرهای آشپزی بررسی کنید.

علاوه بر تماشای ویدیو، می‌توانید با بازی کردن و به اشتراک گذاشتن نظرات خود نیز درآمد کسب کنید. حتی با ثبت‌نام می‌توانید 100 امتیاز رایگان کسب کنید.

سایت CreationsRewards

با CreationsRewards، می‌توانید از قسمت ویدیوی وب‌ سایت دیدن کنید، جایی که فهرستی از ویدیوهایی را که می‌توانید تماشا کنید و امتیاز کسب کنید، مشاهده خواهید کرد.

برای کسب امتیاز باید ویدیو را به طور کامل تماشا کنید، اما تا زمانی که تماشای آن را به پایان نرسانید، ارزش امتیاز را دریافت نخواهید کرد.

می‌توانید این کار را هر چند وقت یکبار که می‌خواهید تکرار کنید، زیرا محدودیتی برای کسب امتیاز در روز وجود ندارد.

راه‌های دیگر برای کسب امتیاز شامل بازخرید پاداش روزانه، شرکت در نظرسنجی و استفاده از سایر خدمات است.

همچنین می توانید دوستان و خانواده را معرفی کنید و 10 درصد از درآمد آنها را به دست آورید.

حتی یک پورتال خرید وجود دارد که می‌توانید هنگام خرید آنلاین از فروشگاه‌هایی مانند Walmart، Dunkin’ Donuts، Shutterfly و پلتفرم‌های یادگیری آنلاین مانند Udemy، پول نقد و تخفیف دریافت کنید.

شما می توانید امتیازات خود را برای کارت های هدیه الکترونیکی بازخرید کنید و برای فعال ماندن حساب خود باید حداقل هر شش ماه 100 امتیاز کسب کنید.

جمع بندی

پلتفرم‌ها و وب‌سایت‌های پاداش آنلاین متعددی وجود دارند که فرصت‌هایی را برای کسب درآمد، کارت‌های هدیه یا سایر پاداش‌ها با انجام وظایف و فعالیت‌های آنلاین مختلف ارائه می‌دهند.

این پلتفرم‌ها می‌توانند راه مناسبی برای تکمیل درآمد شما، کسب کارت‌هدیه برای خرده‌فروشان مورد علاقه‌تان یا دریافت وجه نقد برای فعالیت‌های آنلاین روزانه ارائه کنند.

در حالی که

هر پلتفرم کمی متفاوت عمل می‌کند، معمولاً شامل ثبت‌نام برای یک حساب کاربری

تکمیل وظایفی مانند نظرسنجی، تماشای ویدیو، خرید آنلاین و معرفی دوستان، و سپس بازخرید درآمد برای پاداش است.

پتانسیل درآمد ممکن است بر اساس پلتفرم، وظایف تکمیل شده و سطح مشارکت شما متفاوت باشد.

پلتفرم‌های معرفی شده در این مقاله هر کدام ویژگی‌ها و پیشنهادات منحصربه‌فرد خود را دارند، بنابراین بررسی و انتخاب پلتفرمی که با اولویت‌ها و اهداف شما مطابقت دارد ضروری است.

قبل از شروع کار با هر پلتفرم جوایز آنلاین، خواندن و درک شرایط و ضوابط، سیاست‌های حفظ حریم خصوصی و سیاست‌های پرداخت ضروری است.

در نهایت، اگرچه این پلتفرم‌ها ممکن است جایگزین شغل تمام‌وقت نشوند، اما می‌توانند راهی ارزشمند برای کسب پاداش یا درآمد اضافی در اوقات فراغت شما باشند.

سوالات متداول 

چقدر می توانید با تماشای ویدیو درآمد کسب کنید؟

پتانسیل درآمد بسته به استراتژی انتخابی شما بسیار متفاوت است. برنامه‌ ها و نظرسنجی‌ های موجود در این لیست معمولاً

درآمد شما از ویدیوها را به حدود 50 سنت در روز محدود می‌ کنند، به این معنی که با استفاده منظم می‌ توانید ماهیانه 15 دلار درآمد داشته باشید.

بهترین برنامه ها برای پول درآوردن با تماشای ویدیو کدامند؟

اکثر سایت‌ هایی که در این مقاله به آن‌ها پرداختیم، از شما می‌خواهند که ویدیوها را از گوشی شخصی خود با اتصال به اینترنت پرسرعت تماشا کنید.

بهترین برنامه مستقل Swagbucks است، اما فقط به عنوان یک برنامه اندروید در دسترس می باشد.

MyPoints همچنین یک برنامه ویدیویی مستقل به نام Daily Scoop ارائه می دهد. اما کاربران گزارش می دهند که دسترسی ثابتی یه ویدیوها ندارند.

برای کسب درآمد چه نوع ویدیوهایی را می توانید تماشا کنید؟

انواع ویدیوهایی که می توانید برای کسب درآمد تماشا کنید بسته به پلتفرمی که انتخاب می کنید، متفاوت است.

برخی از پلتفرم ها برای تماشای تبلیغات به شما پول می دهند، در حالی که برخی دیگر برای تماشای کلیپ های تلویزیونی کوتاه هزینه می کنند.

برخی از پلتفرم‌ها ممکن است الزامات خاصی برای ویدیوهایی داشته باشند که می‌ توانید تماشا کنید و برای آن پول دریافت کنید، مانند پاسخ دادن به چند سوال در مورد هر ویدیو.

آیا امکان کسب درآمد با دیدن تبلیغات در این وب سایت ها وجود دارد؟

بله. بسیاری از برنامه های موجود در این لیست برای تماشای تبلیغات به شما پول پرداخت می کنند، اما ما همچنین یک راهنمای اختصاصی نوشتیم که به طور انحصاری بر روش های تماشای تبلیغات برای پول تمرکز دارد.

حداقل مبلغ برداشت برای تماشای ویدیوهای آنلاین چقدر است؟

حداقل پرداختی که پیدا کردیم مربوط به Swagbucks است که حداقل برداشت از 1 دلار شروع می شود.

بسیاری از کارهای جانبی آسان وجود دارد که به تجربه، تعهد زمانی مشخص یا مهارت خاصی نیاز ندارند. تماشای ویدئو یکی از آنهاست.

اگرچه پول زیادی به دست نخواهید آورد، اما می توانید با دیدن تبلیغات، پیش نمایش ها، نمایش های تلویزیونی و فیلم ها در تلفن هوشمند یا تبلت خود، ساعتی چند دلار درآمد داشته باشید.

امتیاز به پست
لینک کوتاه :

اضافه کردن یک نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *