“بیت کوین یک دارایی بین المللی است” – اظهارات صعودی مدیر عامل بلک راک

مدیر عامل بزرگترین شرکت مدیریت دارایی جهان، لری فینک، در مورد پرونده ETF بیت کوین بلک راک و مزایای بالقوه کریپتو صحبت کرد.

لری فینک، مدیر عامل بلک‌راک، در حالی که مدیر دارایی‌ها درخواست ثبت صندوق معاملاتی بیتکوین (ETF) در بازار آزاد بیتکوین در ایالات متحده را داده است، نظراتی مثبت درباره ارزهای رمزنگاری (کریپتو) اعلام کرده است.

در گفتگویی که در تاریخ 5 ژوئیه در شبکه Fox Business برگزار شد، فینک گفت که نقش ارزهای رمزنگاری به طور عمده در “دیجیتالی کردن طلا” قرار دارد و این موضوع نشان می‌دهد که نظارت‌کنندگان آمریکایی باید در نظر داشته باشند که یک صندوق معاملاتی مستقیماً مرتبط با بیتکوین چگونه می‌تواند مالیات را دموکراتیک کند. در طول سال‌هایی که در بلک‌راک بوده است، فینک به طور مکرر درباره رویدادهای مهمی که بر فضای کریپتو اثر می‌گذارد، از جمله فروپاشی FTX در سال 2022 و افزایش علاقه به بیتکوین، نظراتی ارائه داده است.

 

 

فینک گفت:

“بیتکوین یک دارایی بین‌المللی است. بر اساس هیچ ارزی تاسیس نشده است و به همین دلیل می‌تواند یک دارایی را نمایندگی کند که مردم می‌توانند به عنوان یک جایگزین استفاده کنند.”

فینک پیشنهاد داد که سرمایه‌گذاران می‌توانند به بیتکوین به عنوان یک سپر در برابر تورم یا تخریب ارزهای خاص روی آورند. به عنوان مدیرعامل بزرگترین شرکت مدیریت دارایی در جهان با بیش از 9 تریلیون دلار دارایی تحت مدیریت تا آوریل، نظرات مثبت فینک درباره ارزهای رمزنگاری می‌تواند تأثیراتی در داخل و خارج از این حوزه ایجاد کند.

بسیاری از کاربران کریپتو در رسانه‌های اجتماعی به طور مثبت به مصاحبه فینک واکنش نشان دادند و حداقل یک نفر اظهار کرد که کلمات او می‌تواند باعث افزایش قیمت برخی دارایی‌ها شود و این کاربر این پدیده را “ضربان فینک” نامید. در زمان انتشار، قیمت بیتکوین 30,473 دلار بوده و در 24 ساعت گذشته تقریباً 1٪ کاهش یافته بود.

تحت رهبری فینک، بلک‌راک سعی کرده است یک صندوق معاملاتی بیتکوین (ETF) را با تعاون صرافی ارزهای رمزنگاری کوین‌بیس راه‌اندازی کند. با این حال، هنوز واضح نیست که آیا کمیسیون اوراق بهادار و بورس ایالات متحده این وسیله سرمایه‌گذاری را تأیید خواهد کرد یا خیر، زیرا تاریخچه آن از رد کردن تمامی درخواست‌های صندوق معاملاتی بیتکوین در بازار آزاد بیتکوین تاکنون شناخته شده است.

 

منبع: کوین تلگراف

 

امتیاز به پست
لینک کوتاه :

اضافه کردن یک نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *