خرید سنگین نهنگ های شیبا از صرافی بایننس آمریکا | پرواز قیمت shib نزدیک است؟

خرید سنگین نهنگ های شیبا از صرافی بایننس آمریکا | پرواز قیمت shib نزدیک است؟Reviewed by Shamohsen on Jul 20Rating: 5.0

تراکنش‌های غول‌ پیکری که تقریباً 2.5 تریلیون SHIB را جابه‌جا کردند، در صرافی بایننس آمریکا انجام شد.

سرویس محبوب ردیابی بلاک چین Whale Alert، که تراکنش‌های ارزهای دیجیتال بزرگ را ردیابی می‌کند، مقدار زیادی از کوین‌های میم شیبا اینو را شناسایی کرده است که از صرافی Binance.US خریداری شده اند. ارزش این معامله کمتر از 18771570 دلار آمریکا نیست.

در این میان جالب است که SHIB همچنان موقعیت‌های خود را در بازار از دست می‌دهد و علیرغم راه‌اندازی آتی بلاک‌ چین لایه 2 خود، شیباریوم، با ارزش بازار به جایگاه 19 بازگردانده شده است.

خرید 2.4 تریلیون شیبا از صرافی بایننس آمریکا

به ازای هر داده به اشتراک گذاشته شده توسط Whale Alert، در مجموع 2,416,836,656,676 توکن شیبا اینو در یک تراکنش واحد 11 ساعت پیش از صرافی ارز دیجیتال بایننس آمریکا خریداری شده است.

پلتفرم ردیابی Whale Alert نشان می دهد که یک کیف پول ناشناس برای خرید شیبا در این تعداد اقدام کرده است. با این حال، جزئیات ارائه شده توسط Arkham Intelligence نشان می دهد که این آدرس از صرافی بایننس آمریکا انتقال را انجام داده است. این پلتفرم انتقال های متعدد SHIB را بین کیف پول های داخلی این صرافی پیشرو ارز دیجیتال نشان می دهد.

با این حال، تراکنش فوق‌الذکر که دارای 2.4 تریلیون SHIB بود، توسط Arkham ذکر نشد و فقط هزاران و میلیون‌ها Shiba Inu را نشان می‌دهد که در صرافی Binance.US انجام شده است.

کاهش سرعت توکن سوزی شیبا اینو

پلتفرم The Shibburn explorer نشان می دهد که تلاش های ارتش SHIB برای توکن سوزی شیبا در حال کاهش است. در طول 24 ساعت گذشته، این تلاش ها منجر به سوزاندن 84,946,889 توکن SHIB شده است.

همچنین بخوانید : ۳ عامل اصلی که مانع ادامه صعود بیت کوین شده است!

از نظر درصد، این 22.16 درصد کمتر از چیزی است که در روز چهارشنبه، زمانی که ارتش SHIB موفق شد بیش از 100 میلیون توکن شیبا اینو را بسوزاند، است.

همانطور که U.Today گزارش داد، در روز چهارشنبه، یک نهنگ خفته SHIB بیدار شد و بیش از 77.5 میلیون SHIB را به یک کیف پول مرده منتقل کرد. بر اساس داده های ارائه شده توسط Etherscan، آدرس ارسال تقریباً 2.2 سال غیرفعال بوده است.

در طول شب، بیشترین مقدار شیبا اینو که توسط علاقه مندان و نهنگ های SHIB سوزانده شد، در مجموع به 33,006,524 SHIB میم سکه رسید. به طور کلی، تا کنون 20 تراکنش انجام شده است که 85 میلیون شیبا اینو فوق الذکر را سوزانده است.

عملکرد قیمت شیبا

پس از کاهش قیمت نزدیک به 8 درصد در آخر هفته، دومین میم کوین بزرگ شیبا اینو در محدوده ای معامله می شود و قادر به عبور از مقاومت 0.00000784 دلار نیست و بالای خط حمایت 0.00000765 دلار در حال نوسان است.

همانطور که U.Today گزارش داد، اوایل این هفته، شبکه آزمایشی شیباریوم معروف به Puppynet از نقطه عطف 30 میلیون تراکنش فراتر رفت، در حالی که تعداد کیف پول های مرتبط اخیراً رشد نکرده و به مرز 17 میلیون رسیده است.

منبع: یوتودی

امتیاز به پست
لینک کوتاه :

اضافه کردن یک نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *