روزانه چند دلار سرمایه گذاری کنیم تا بعد از یک سال 1 بیت کوین کامل داشته باشیم؟

هر سرمایه گذار در ارزهای دیجیتال، آرزوی در اختیار داشتن یک واحد کامل بیت کوین (BTC) به عنوان یک دستاورد دارد که ناشی از جذابیت بازده آن است. با تقسیم بیت کوین به واحدهای کوچکتر، شروع سفری از سرمایه گذاری های فزاینده با هدف نهایی دستیابی به مالکیت یک واحد از ارز دیجیتال پیشگام (بیت کوین) در یک بازه زمانی تعیین شده امکان پذیر می شود.

بنابراین، سوالی که مطرح می شود این است که با قیمت فعلی بیت کوین، امروز چند دلار برای داشتن یک واحد بیت کوین نیاز دارید؟ در این راستا، داده‌ های به‌ دست‌ آمده توسط Finbold از پلتفرم Dollar Cost Averaging Bitcoin نشان می‌دهد که اگر دقیقاً یک سال پیش، در 24 سپتامبر 2022، روزانه 70 دلار را در بیت‌ کوین سرمایه‌ گذاری می‌کردید، اکنون صاحب یک بیت‌ کوین کامل می‌ شدید.

در طول یک سال، سرمایه گذاری روزانه این مبلغ به 27,495 دلار می رسد، با توجه به اینکه ارزش این ارز دیجیتال در حال حاضر 26125 دلار است.

عملکرد بیت کوین در سال گذشته

شایان ذکر است که در طول سال گذشته، قیمت بیت کوین نوسانات معمول خود را تجربه کرده است، اما استراتژی سرمایه گذاری مداوم روزانه تضمین می کند که وقتی قیمت ها پایین تر بود بیت کوین بیشتری انباشته می شود و زمانی که قیمت ها بالاتر بود، بیت کوین کمتری انباشته می شود. در همین حال، مهم است که تأکید کنیم عملکردهای گذشته بیت کوین منعکس کننده روندهای آینده نیست.

همچنین بخوانید : کدام ارز دیجیتال زودتر به 1 دلار می رسد؟ نظر ChatGPT در مورد رقابت دوج کوین، شیبا و ریپل

قابل ذکر است که بیت کوین در دو سال گذشته در چرخه نزولی خود قرار دارد، زیرا تلاش می کند تا ارزش های اوج خود در سال 2021 را دوباره کشف کند. کاهش اخیر قیمت به زیر مرز 30000 دلار، فرصتی را برای سرمایه‌ گذاران با دارایی کم فراهم می‌کند تا آرزوی خود برای داشتن حداقل 1 بیت کوین را برآورده کنند.

علیرغم نوسانات قیمت بیت کوین، این رویکرد نشان می دهد که چگونه سرمایه گذاری های ثابت می توانند از ریسک سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال محافظت کنند و سود قابل توجهی را در بلند مدت به همراه داشته باشند. در حال حاضر، توجه بازار به مسیر آینده بیت کوین معطوف شده است، به طوری که برخی از تحلیلگران حدس میزنند که این ارز دیجیتال پیشگام تا سال 2025 به ارتفاعات 130000 دلاری می رسد.

منبع: فینبولد

امتیاز به پست
لینک کوتاه :

اضافه کردن یک نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *