کدام ارز دیجیتال زودتر به 1 دلار می رسد؟ نظر ChatGPT در مورد رقابت دوج کوین، شیبا و ریپل

دوج کوین، شیبا اینو یا ریپل؟ کدام ارز دیجیتال بالاترین شانس را دارد که زودتر به 1 دلار برسد؟ بیایید ببینیم ChatGPT چه پیش بینی دارد؟


ریپل، شیبا اینو و دوج کوین بدون شک از جمله ارزهای دیجیتالی هستند که متعهد ترین جوامع را در این صنعت شامل می شود.

نوسانات قیمت آنها به سمت انفجار و جهت دار است، که ناشی از علاقه خرده فروشی گسترده است.

بررسی آنها به طور همزمان با یکدیگر بینش های ارزشمندی را در مورد پویایی بازار فعلی آنها ارائه می دهد، عواملی که می توانند قیمت های آینده آنها را شکل دهند، و همچنین ویژگی های مرتبط با توکنومیک آنها.

واضح‌ ترین پاسخ به این سوال این است که به نظر می‌رسد XRP بهترین ارز دیجیتال برای رسیدن به 1 دلار از بین این سه ارز دیجیتال است، زیرا در حال حاضر با قیمت 0.50 دلار معامله می‌شود، اما بیایید ببینیم که نظر ChatGPT در این مورد چیست؟

وابستگی قیمت ریپل (XRP) به دعوی حقوقی ریپل علیه SEC

چت ربات محبوب مبتنی بر هوش مصنوعی، هنگام پیش بینی قیمت ارزهای دیجیتال و عملکرد آنها در آینده، چندین ملاحظات را در نظر گرفته است.

SEC ادعا کرده است که ریپل هنگام راه‌ اندازی و بعداً هنگام فروش آن به عموم، یک پیشنهاد اوراق بهادار ثبت نشده انجام داده است.

این دعوی قضایی که اکنون تقریباً سه سال است این پروژه را درگیر کرده، بدون شک علاقه سرمایه گذاران به این ارز دیجیتال را برای خرید ریپل سرکوب کرده است. همچنین ریپل از فهرست صرافی های بزرگی مانند Coinbase و Bitstamp حذف شد.

چه چیزی می تواند قیمت ریپل را به 1 دلار برساند؟

در حالی که طولانی شدن زمستان کریپتو و نبرد حقوقی مداوم بین ریپل و کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده ضرر خود را بر قیمت XRP وارد کرده است، این دارایی در اواسط ژوئیه به بالاترین سطح 16 ماهه رسیده و به بیش از 0.80 دلار رسیده است.

همچنین بخوانید : بررسی شبکه پای نتورک در سال 2023 | چرا پروژه pi توجه سرمایه گذاران را به خود جلب کرده است؟

در آن زمان، این شرکت یک برد نسبی را در برابر رگولاتور به دست آورد، که منجر به هیجان کلی در کل صنعت و یک حرکت کوچک برای سکه شد.

با این حال، به نظر می رسد که جنگ هنوز به پایان نرسیده است، زیرا کمیسیون SEC به طور رسمی از تصمیم دادگاه در ابتدای سپتامبر درخواست تجدید نظر کرد. عدم قطعیت و این واقعیت که ریپل به پیروزی قاطعی دست نیافته است، بر قیمت XRP تاثیر منفی گذاشته است که در حال حاضر در حدود 0.49 دلار معامله می شود.

علاوه بر این، ما از مدل زبان مبتنی بر هوش مصنوعی ChatGPT در مورد محرک هایی که می‌توانند ارزش XRP را به بالاتر از نقطه عطف 1 دلار برسانند، پرسیدیم. با توجه به پاسخ، تحولات نظارتی، نتیجه شکایت ریپل علیه SEC، حدس و گمان، احساسات بازار و پذیرش، ضروری ترین عوامل هستند.

جزییات ایردراپ ریپل برای دارندگان توکن XRP

یکی دیگر از بروزرسانی‌های پیرامون XRP، ایردراپی است که مشتریان واجد شرایط صرافی ارز دیجیتال ژاپنی GMO Coin در شرف دریافت آن هستند.

به طور خاص، این شرکت قول داده است که معادل ین 0.1511 توکن (SGB) را به ازای هر 1 XRP نگهداری شده توسط مشتریان از تاریخ 12 دسامبر 2020 (روزی که SEC ایالات متحده علیه ریپل شکایت کرد و آن را به نقض قوانین اوراق بهادار متهم کرد) توزیع کند.

کسانی که مایل به استفاده از این پیشنهاد هستند باید یک عکس از دارایی خود ارسال کنند. انتظار می رود این توکن ها تا 29 سپتامبر 2023 به دست کاربران برسد.

اما اخیراً، قاضی رئیس – آنالیسا تورس – حکم داد که فروش ثانویه XRP به منزله قراردادهای سرمایه گذاری نیست. صرافی هایی که قبلاً آن را از فهرست خارج کرده بودند، بلافاصله آن را به لیست خود اضافه کردند و علاقه به XRP یک بار دیگر افزایش یافت. این موجب شد تا قیمت ریپل یک شبه منفجر شود و به 1 دلار نزدیک شود.

همچنین بخوانید : بیبی دوج از پلتفرم NFT مجهز به هوش مصنوعی رونمایی کرد!

اگر Ripple به پیروزی برسد، شاید قیمت XRP بتواند این حرکت را تکرار کند و در نهایت به بالای 1 دلار برسد. با این حال، نمی توان گفت که این پرونده چه زمانی ممکن است به پایان برسد اما سرمایه گذاران آن مطمئن هستند که رویای ریپل یک دلاری به زودی به حقیقت می پیوندد.

رقابت ابدی شیبا اینو و دوج کوین

این شاید یکی از شدیدترین رقابت‌ها در این صنعت باشد، به‌ ویژه وقتی صحبت از میم کوین های آینده دار به میان می‌آید. شیبا اینو با رالی حیرت انگیز خود در آخرین بازار گاوی به شهرت رسید – چیزی که صنعت پیش از آن به ندرت دیده بود.

از سوی دیگر، دوج کوین در حال تبدیل شدن به یک ارز رمزپایه تثبیت شده است که پشتوانه ای مانند ایلان ماسک و ویتالیک بوترین دارد.

از نظر قیمت، به نظر می‌رسد که دوج کوین به دلیل توکنومیک و وضعیت فعلی، موقعیت بهتری برای افزایش به 1 دلار دارد. این ارز دیجیتال در حدود 0.06 دلار معامله می شود. اما لازم است بدانید اگرچه این قیمت با دوج کوین یک دلاری فاصله زیادی دارد، اما همچنان بهتر از قیمت فعلی شیبا یعنی 0.00000737 دلار است.

با این حال، غیرممکن است که به روز رسانی توکنومیک بزرگ در نقشه راه شیبا را نادیده بگیریم – چیزی که می تواند پویایی بین هر دو را تغییر دهد.

ChatGPT همچنین برخی از ملاحظات دیگر را که باید در نظر داشته باشید بیان کرد:

  • احساسات بازار
  • پذیرش
  • فعالیت معاملات
  • رقابت
  • تحولات تکنولوژی

منبع: کریپتو پوتیتو

امتیاز به پست
لینک کوتاه :

اضافه کردن یک نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *