روند قیمتی ایپ کوین به زودی تغییر میکند!

سرویس تحلیل و تجزیه بازار سانتیمنت با استفاده از معیار “MVRV” اشاره کرد که ایپ کوین از خطر دور شده است. آیا این به معنی است که فرصت مناسب برای کسب سود از این ارز نزدیک است؟

  • ایپ کوین توانایی این را دارد که در صورت تکرار تاریخ، ضررهای خود را کاهش دهد.
  • اگر تقاضا برای خرید ایپ کوین افزایش یابد، ممکن است باعث کاهش تعداد افراد متضرر شوند.

برای مدتی، دارندگان ایپ کوین مجبور بودند با کاهش قابل توجهی در ارزش توکن مبارزه کنند. این کاهش به قدری زیاد بود است که عملکرد یکساله ایپ کوین افت 80 درصدی داشته است.

با این حال، سایت تجزیه و تحلیل سانتیمنت اعلام کرد که دارندگان این توکن ممکن است شاهد تغییر مسیر از افت قیمت به سمت سوددهی باشند.

فرصتی برای سرمایه گذاران ایپ کوین

این تحلیل با استفاده از معیار ارزش بازار تا ارزش واقعی (MVRV) اشاره کرد که ایپ کوین منطقه خطر را ترک کرده و به منطقه فرصت وارد شده است.

با مقایسه ارزش بازار و ارزش واقعی یک دارایی، از MVRV می توان برای درک ارزش واقعی یک ارز دیجیتال استفاده کرد. از این رو، نتیجه گیری توسط سانتیمنت برای ارزیابی احتمال افزایش قیمت، واگرایی قیمت-DAA مطرح می شود.

برای افراد ناآشنا، واگرایی قیمت-DAA شکل کوتاهی از رابطه اقدام قیمت با آدرس‌های فعال روزانه است. به عنوان معیاری برای فعالیت کلی شبکه، DAA یک شاخص بسیار مهم برای تعیین ارزش گذاری یک ارز دیجیتال است.

در زمان نگارش این مقاله، این معیار به 57.31 درصد افزایش یافته است. در حالی که هیچ نظریه ای برای پیش بینی بهینه وجود ندارد، موقعیت فعلی یک نقطه ورود به بازار را نشان می دهد. این به این دلیل است که DAA علائم افزایش را نشان داده است در حالی که قیمت کاهش یافته است.

همچنین بخوانید : روزانه چند دلار سرمایه گذاری کنیم تا بعد از یک سال 1 بیت کوین کامل داشته باشیم؟

در شرایطی که DAA روند نزولی داشته باشد و قیمت در جهت صعودی حرکت کند، آنگاه می‌توان این شرایط را یک سیگنال فروش در نظر گرفت. اما آیا معامله گران نیز نظر مشابهی دارند؟ فاندینگ ریت ایپ کوین ممکن است پاسخی به این سوال داشته باشد.

تریدرهای صعودی میخواهند جلوی ضرر را بگیرند!

طبق گزارش کوین گلس، نرخ سرمایه هشت ساعته ایپ کوین 0.0073٪ بود. نرخ‌های تامین مالی، پرداخت‌هایی هستند که بین معامله‌گران دارای موقعیت بلند و کوتاه مدت انجام می‌شود. نرخ منفی سرمایه نشان می دهد که معامله گران نسبت به یک ارز دیجیتال نزولی هستند. در این مورد شرایطی فروشندگان به خریداران هزینه فاندینگ را پرداخت میکنند.

با این حال، مثبت بودن فاندینگ ریت APE به این معنی است که معامله گران نسبت به روند قیمت احساسات صعودی دارند و تا زمانی که فروشندگان کارمزد فاندینگ ریت خود را از خریداران دریافت می کنند، این احساسات می تواند ثابت بماند.

در این میان، دارندگان ایپ کوین در سود 705000 نفر بودند که توسط حجم معاملات روزانه روی زنجیره در سود نشان داده شده است. از سوی دیگر، حجم زیان روی زنجیره با 1.59 میلیون دلار جلوتر بود.
اگر ایپ تسلیم خواسته‌های معامله‌گران و داده‌های تاریخی شود، تعداد دارندگان که در ضرر هستند، کاهش می‌یابد. با این حال، ایپ به افزایش فشار خرید نیاز دارد تا وضعیت کم خرید خود را خنثی کند تا قیمت افزایش یابد.

منبع: ای ام بی کریپتو

امتیاز به پست
لینک کوتاه :

اضافه کردن یک نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *