ایردراپ 500 هزار دلاری نات کوین تلگرام انجام شد!

بازی کلیک‌کننده ویروسی Notcoin به تازگی تبلیغ جدیدی را قبل از ایردراپ اصلی و تعیین قیمت نات‌کوین راه‌اندازی کرده است که 100000 تون کوین (TON) و انبوهی از سکه‌های درون بازی را به عنوان پاداش اهدا می‌کند.

قبل از عرضه توکن خود در بلاک‌چین TON، بازی نات کوین تلگرام به تازگی اعلام کرد که در مجموع 100000 تون کوین (TON) را از طریق یک کوئیز جدید به بازیکنان و میلیون‌ها سکه درون بازی را به حامیان اصلی (OGs) این پروژه هدیه خواهد داد.

همه اینها از تلاش درون بازی جدید به نام “TON for Fun” ناشی می‌شود. بازیکنانی که تمام وظایف کوئست را انجام دهند، 3 میلیون جایزه Notcoin و 1 توکن TON دریافت خواهند کرد.

در مجموع

100000 تون کوین به بازیکنانی که در کوئست شرکت می‌کنند اهدا می‌شود که مجموعاً از زمان نوشتن این مقاله بیش از 400000 دلار ارزش دارند.

این کوئست تا زمانی که 100000 نفر آن را کامل نکرده باشند در دسترس خواهد بود.

برای کسب این جوایز باید در بازی Notcoin به لیگ الماس می‌رسیدید، حداقل پنج دوست را به بازی دعوت می‌کردید و یک کیف پول TON را متصل می‌کردید.

بازیکنانی که این کارها را انجام داده‌اند، 1 توکن TON به دست آوردند و نیمه اول این ایردراپ را به پایان رساندند.

گفتنی است که اسکرین‌شات مربوط به این ایردراپ روز گذشته در کانال تلگرام Notcoin منتشر شده است. بنابراین برای اطمینان از شرکت در این ایردراپ، باید به ولت تلگرام خود سر بزنید و موجودی‌تان را بررسی کنید.

الزامات برای بخش دوم ایردراپ Notcoin

برای کسب جایزه 3 میلیون Notcoin در بازی، نیاز به یک حساب پریمیوم تلگرام و 25 توکن TON در کیف پول خود داشتید.

Notcoin همچنین اخیراً یک سیستم کوپن مبتنی بر NFT را برای تجارت Notcoin قبل از ایردراپ خود اعلام کرده است.

بازیکنان با داشتن 10 میلیون Notcoin یا بیشتر می‌توانند سکه‌های خود را به کوپن‌ها یا ووچرهایی تبدیل کنند که می‌توان با سایر بازیکنان معامله کرد و در نهایت پس از افت توکن، آن را برای نات کوین واقعی بازخرید کرد.

بیش از 28 میلیون کاربر تلگرام تا به امروز Notcoin را بازی کرده‌اند که بر اساس داده‌های این بازی روزانه بیش از ۴ میلیون کاربر در تلگرام حضور دارند.

آنها مجموعاً بیش از 42 تریلیون نات کوین را با ضربه زدن سریع روی یک سکه درخشان در بازی استخراج کرده‌اند و موجودی کاربران فعال به یک رمز ارز روی زنجیره تبدیل می‌شود.

تیم توسعه‌دهنده نات کوین قبلاً به Decrypt’s GG گفته‌اند که تخمین زده می‌شود این توکن به صورت زنجیره‌ای عرضه شود و در اواخر مارس یا اوایل آوریل برای بازیکنان عرضه شود.

امتیاز به پست
لینک کوتاه :

اضافه کردن یک نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *