چرا قیمت هدرا (HBAR) پامپ شد؟ آیا صعود ادامه دار است؟

HBAR ، ارز دیجیتال بومی پلتفرم هدرا هش گراف، با رشد فوق‌العاده‌اش بسیاری را متعجب ساخت.

در روز سه شنبه، 13 آوریل، شرکت بزرگ مالی بلک راک اعلام داشت که برای توکن‌سازی صندوق بازار پولی خود، از بلاک چین هدرا استفاده خواهد کرد. این خبر منجر به شکستن رکورد قیمت این ارز شد.

ولی ایا این فاندا مثبت میتواند یک صعود ادامه دار برای هدرا به ارمغان بیاورد؟

بلک راک قیمت هدرا (HBAR) را بالا برد!

صرافی Archax، یک پلتفرم معاملاتی دارایی دیجیتال واقع در لندن، توکن‌سازی صندوق بازار پول بلک راک را روی بلاک چین هدرا هش گراف (HBAR) انجام داده است.

این دستاورد از طریق همکاری میان صرافی آرچکس، بنیاد HBAR و Ownera، یک پلتفرم سطح بالای دارایی‌های دیجیتال سازمانی، ممکن شده است.

این نقطه عطف به موفقیت توکن‌سازی در بلاک چین Hedera اشاره دارد. abrdn، بزرگ‌ترین مدیر دارایی فعال در بریتانیا، بر اهمیت این تحول در عرصه ارزهای دیجیتال تاکید فراوانی می‌نماید.

این پیشرفت به تنهایی کافی بود تا نشانه‌ای قوی از صعود برای هدرا (HBAR) ایجاد کند. حجم معاملات روزانه HBAR با افزایشی 5440 درصدی به 2.3 میلیارد دلار رسیده است.

همچنین، برای اولین بار در دو سال اخیر، قیمت هدرا (HBAR) به 0.15 دلار افزایش یافته است. اگر روند صعودی تداوم یابد، ممکن است شاهد ادامه‌ی این رالی به سطوح بالاتر از سقف تاریخی باشیم.

تحلیل تکنیکال ارز هدرا (HBAR)

شاخص قدرت نسبی (RSI) با چشم انداز صعودی مطابقت دارد که نشان دهنده یک حرکت رو به رشد است و ممکن است قیمت HBAR را به سمت بالا سوق دهد. البته این را در نظر بگیرید که بازه های اصلاحی بدون شک شکل خواهند گرفت.

با توجه به پتانسیل افزایش بیشتر، هدرا با رسیدن به نقاط عطف روانی مانند 0.2000 دلار یا حتی 0.3000 دلار در یک سناریوی فوق العاده صعودی می تواند بالاتر از این ها هم برود. با این حال، این مسیر به قدرت گاو های هدرا بستگی دارد.

در عوض، افزایش ذخیره سود ممکن است باعث کاهش قیمت این ارز دیجیتال شود. مهم است

به یاد داشته باشیم که فشار فروش قابل توجهی نیز ممکن است در حدود 0.1096 دلار ایجاد شود، زیرا حجم معاملات افزایش یافته و نشان می‌دهد که فروشندگان مهمی در بازار حضور دارند.

شکست زیر میانگین متحرک 21 روزه (SMMA) در سطح 0.1038 دلار، احتمالاً به چالش کشیدن سناریوی صعودی منجر می‌شود.

چنین شرایطی ممکن است باعث شروع یک روند نزولی برای HBAR شود. اگر سطح 0.10 را از دست بدهیم، پشتیبانی بعدی در حدود سطح 0.0815 دلار واقع خواهد شد.

منبع: کوین گیپ

5/5 - (1 امتیاز)
لینک کوتاه :

اضافه کردن یک نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *