سود لند (soodland)

سود لند (soodland)Reviewed by شامحسن on May 6Rating: 4.5سود لند (soodland)سودلند به عنوان یک استخر گروهی عمل می کند و با تحلیل دقیق، بهترین موقعیت های بازار را شناسایی کرده و به سرمایه گذاران اعلام می‌دارد.سرمایه.

وضعیت: مانیتور نمیشود
سرمایه ی فعال ما: 350 دلار
واریز سود: دستیمجموع برداشت ما: 504 دلار
شروع پروژه: 151 روز پیشمجموع سود ما: 154 دلار
مانیتور شده: 109 روزآخرین پرداخت: 1399/07/16
حداقل سرمایه گذاری: 10 دلاررده بندی ادمین: __ از 10
پاداش معرفی: %3 %2 %1ارزیابی و تحلیل پروژه
ارزهای مورد قبول : تومان، پرفکت مانی، دوج کوین ، ترون ، تتر ، بیت کوین ، بیت کوین کش، لایت کوین ، اتریوم
پلنها : %10 ماهانه برای یک ماه، %10.7 ماهانه برای دوما، %11.5 ماهانه برای 3 ماه،. %13 ماهانه برای 6 ماه (بازگشت اصل سرمایه اخر دوره) به اضافه ی پلنهای ویژه با سود بالاتر

سود لند (soodland)

درباره ی پروژه ی سرمایه گذاری تیم سودلند (soodland)

سودلند به عنوان یک استخر گروهی عمل می کند و با تحلیل دقیق، بهترین موقعیت های بازار را شناسایی کرده و به سرمایه گذاران اعلام می‌دارد.
سرمایه گذارانی که تمایل دارند به میزان دلخواه سرمایه رابه حساب کاربری خود در وبسایت سودلند واریز کرده ودر پلنهای اعلام شده شرکت ، و سرمایه گذاری می‌کنند. سودلند مانند یک استخر، تمام سرمایه سرمایه گذاران رابه اضافه دارایی های خود وارد معامله میکند و در زمان اتمام معامله سود وسرمایه ی سرمایه گذاران به آنها پرداخت می شود.
در بعضی مواقع می توان گفت سرمایه های جمع شده به حدی میرسد که وارد و خارج کردن این مقدار سرمایه به بازار هدف، خود باعث تغییرات زیادی شده و سود را تضمینی تر و بیشتر میکند

80 درصد فعالیت تیم سودلند و تمرکز اصلی این صندوق سرمایه گذاری در مرحله اول برروی کریپتو کارنسی و سپس بازارطلا، ارزهای دولتی و فارکس می باشد و تمامی سود سپرده گذاران از معامله و تجارت این بازارها پرداخت میشود.
سایت سرمایه گذاری soodland دارای یک صندوق پشتیبان نیز میباشد بدین صورت که در هر پلن سرمایه گذاری وقتی سود حاصله بیشتر از مقدار اعلام شده اولیه در پلن باشد، مازاد آن به صندوق پشتیبان واریز میشود، تادر موارد شکست استراتژی، سود سرمایه گذاران بیمه باشد و به موقع و بدون هیچ دیرکردی، از ان پرداخت شود.
با موجودی صندوق نیز،. سرمایه گذاری های کوتاه مدت کم سود انجام میدهند.

 

پلنهای سرمایه گذاری :

در حال حاضر 4 پلن باز در این پروژه وجود دارد، که در جدول بالا قابل مشاهده است، پلنهای ماهانه با سود ماهانه، در طول زمان ، بسته به معاملات تیم سود لند پلنها تغییر می کنند.
سودلند برای هر تحلیل و استراتژی معاملاتی یک پلن تعریف، و در زمان شروع معامله و ورود به بازار، پلن حذف می شود و دیگر قابل سرمایه گذاری نیست.
تحلیل انواع ارزهای دیجیتال و تخمین سود آن درمدت زمان تخمین زده شده توسط تیم تحلیل سودلند، و بررسی های کامل و اطمینان از سود داشتن تضمینی معامله، باعث تعیین سود در هر پلن می شود، به همین دلیل است که پلنها تغییر میکنند.
همچنین در طول ماه ممکن است پلنهای ویژه با سود بالات وکوتاهمدت نیز باز شوند که برای اطلاع از این پلنها میتوان در اطلاع رسانی پیامکی در سایت سودلند عضو شد، اگر پلن ویژه ای باز شود با یک sms کاربر را مطلع میسازند.
این پلنها محدودیت زمانی دارند.
پلنهای ویژه هر چند مدت با توجه به موقعیت مارکت و اطلاع از پامپ و دامپ ارزها با سود بالاتر باز میشوند.
جهت از دست ندادن پلنهای ویژه ی سرمایه گذاری با سود بالا میتوان عضو اطلاع رسانی پیامکی سودلند شد.
برای عضویت در سامانه ی پیامکی این پروژه کلمه ی plan را به سر شماره ی 30005006005351 ارسال کنید و جهت لغو عضویت کلمه planoff را به همین شماره sms کنید.

 

درگاه پرداخت ریالی سودلند شاپرک،. و مجهز به درگاه CoinBase برای کریپتوکارنسی هاست.

زمان پردازش برداشت ها :

برداشت با ارز دیجیتال معمولا کمتر از یک ساعت پردازش میشود و برداشت ریالی هم با درگاه پایا در روز های غیر تعطیل انجام میشود.
حداقل واریز، برداشت و سرمایه گذاری : 10دلار

وبسایت تیم سرمایه گذاری سودلند از طراحی بسیار حرفه ای و کاربر پسند و آسان برخوردار است که کمتر صندوق سرمایه گذاری را با اینگونه طراحی میتوان دید، از جمله :
بخش مستندات،. خبرنامه،. دارای وبلاگ برای آخرین خبرها و تحولات، سیستم اطلاع رسانی پیامکی،. واریز و برداشت ریالی، درگاه پرداخت صرافی کوین بیس ، پشتیبانی شبانه روزی در چت آنلاین سایت،. ایمیل،. تیکت،. تلگرام و شبکه های اجتماعی، پردازش سریع درخاستهای برداشت و…

 

با توجه به طراحی پلن های منطقی و استراتژی منحصربفرد تیم سودلند در اراعه ی پلنها و شفافسازی کاری نسبتا قابل قبول ،می توان انتظار یک پروژه ی با دوام و آینده دار، را داشت و آن را یکی از گزینه های مناسب پخش سرمایه دانست.

اگر سرمایه گذاری در این پروژه یکی از انتخاب های شماست می توانید بروی بنر یا لینک زیر کلیک کنید تا به وب سایت این پروژه راهنمایی شوید، قطعا در طول مسیر پروژه راهنما و همراه شما خواهیم بود.

 

لینک ثبت نام در سود لند

هشدار: shamohsen هیچگونه ارتباطی با پروژه های معرفی شده در سایت ندارد. سرمایه گذاری در پروژه های آنلاین همانند پروژه های فیزیکی دارای ریسک بوده و تصمیم به سرمایه گذاری و هر گونه سود و زیان به عهده ی شخص شماست. چنانچه به هر دلیل فکر میکنید نمیتوانید در این تجارت موفق باشید از هر گونه سرمایه گذاری در پروژه ها جدا بپرهیزید.

در هر مارکت مالی و کلا در هر تجارتی ، میشه با مدیریت صحیح سرمایه ، و در طول زمان منطقی به سرمایه افزود و مبالغ قابل توجهی سود برد . توجه داشته باشید که هیچ تجارت و سرمایه گذاری بدون ریسکی وجود ندارد ، سود کردن همیشه با ریسک همراه است ، تنها درآمد بدون ریسک، سود ناچیز بانکی و درآمد کارمندیست . با در نظر گرفتن قدرت و توان ریسک شخصی ، و به کار گیری صحیح اصول مدیریت سرمایه میشه در هر بازاری سود کرد و به سرمایه افزود . در مارکتهای مالی تصمیم گیری برای سرمایه هرشخص ،دست خودشه

لینک کوتاه :
3 نظر

اضافه کردن یک نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *