Eco Game Center

وضعیت: در حال پرداخت
تیکت خریداری شده ما : 12 عدد
واریز سود: آوتوماتیکمجموع برداشت ما: 2728 ترون
شروع پروژه: 187 روز پیشمجموع سود ما: 2728 ترون
مانیتور شده: 187 روزآخرین پرداخت: 1399/10/08
حداقل سرمایه گذاری: 200 ترونرده بندی ادمین: 10 از 10
پاداش معرفی 3% – 3% – 4%ارزیابی و تحلیل پروژه
ارزهای مورد قبول : ترون
پلنها : مسابقه بخت آزمایی در شبکه ی بلاکچین ترون (لاتاری گیم ، اولین بازیِ لانچ شده از سری ب5یهای اکواسمارت)

لاتاری Lotrery

اتاق لاتاری پروژه ی اکو اسمارت ، با 200 ترون (80 هزار تومان) برنده ی 200هزار ترون (80میلیون تومان) شوید!

بر بستر قراردادهای هوشمند پلتفرم های زیادی لانچ می‌شوند که از میان همه ی آنها تعداد انگشت شماری هستند که طبق رودمپ (نقشه ی راه) وعده های خود را عملی می کنند و واقعا به فکر توسعه ی توکن و اجرایی کردن پروژه مطابق با رودمپ و به موفقیت رساندن توکن و کل پروژه هستند.
یکی از این معدود پلتفرم ها اکو اسمارت ( EcoSmart ) است که تا به اینجا نشان داده آنچه را در رودمپ وعده داده محقق می کند.
مطابق با رودمپ اکو اسمارت قرار بود با رسیدن سهام بفروش رسیده به مبلغ 50 میلیون ترون کار توسعه ی پلتفرم اکو گیم سنتر آغاز گردد و اکنون شاهد آن هستیم که اولین بازی این پلتفرم لانچ شده و در دسترس کاربران قرار گرفته. در این پست به معرفی بازی های این پلتفرم که تدریجا لانچ می شوند خواهیم پرداخت.

Lottery Game: اولین بازی لانج شده در گیم سنتر اکو اسمارت Lottery ( لاتاری) است. که از سری بازیهای کازینویی به شمار می‌رود.
در هر راند از این بازی 10,000 تیکت (بلیط) بفروش می رسد که قیمت هر تیکت 200 ترون می باشد.
مجموع فروش هر راند برابر می شود با 2000،000 ترون که این مبلغ به صورت زیر تقسیم می‌گردد

ازین مبلغ بین برندگان این بخت آزمایی تقسیم می‌شود :
3 برنده اول هر نفر 200,000 ترون
9 برنده بعدی هر نفر 50,000 ترون و
27 برنده بعدی هر نفر 5,000 ترون

40 درصد باقیمانده از این 2میلیون ترون به صورت زیر تقسیم می‌شود

15% از این 2میلیون ترون بین تمامی سهامداران کو اسمارت یعنی تمام کسانی که توکن ECS دارند و قبل ازین که وارد لاتاری شوند در پروژه ی اکواسمارت سهام خریداری کرده اند و حداقل یکبار 1تیکت 200 ترونی در لاتاری خریداری کرده اند. ( سهامداران اکو اسمارت بدون قید و شرط ادر سود تمام پروژه های اکو اسمارت سهیم هستند. فقط برای دریافت سود از لاتاری باید یکبار با ولتی که در اکو اسمارت سهام خریده اند یک تیکت 200 ترونی خریداری کنند. تا برای همیشه در هر راند ازین بازی 15 درصد از حجم لاتاری را نسبت به سهام خود دریافت کنند.)

5% در اسپشیال کلاب : هرکس مستقیما 10 نفر را به لاتاری ِاکواسمارت معرفی کرده باشد و در سطح اول خود 10 رفرال دارد که یکبار تیکت لاتاری خریده اند به اسپشیال کلاب لاتاری اضافه می‌شوند و 5% از حجم این 2میلیون ترون که در هر راند ازین بازی جمع می‌شود به این کاربران برای همیشه واریز می‌شود.
10% از حجم هر راند این بازی به پاداش معرفی در سه سطح تعلق می‌گیرد. پاداش معرفی در لاتاری در 3 سطح است که شامل 4% سطح یک، %3 سطح دو، و %3 سطح سه.

10% از حجم ترون جمع شده در هر راند از این بازی سهم کمپانی اکواسمارت و برای توسعه پلتفرم های آتی میباشد

 

سهامداران اکو که با روال کار آشنایی دارند،. افرادی که سهامدار اکو نیستند و قصد استارت در پروژه ی اینوستی و نتوورکی اکو اسمارت را ندارند و فقط قصد خرید تیکت و شرکت در مسابقه بخت آزمایی را دارند :
قبل از هر چیز در مرورگر گوگل کروم بروی این لینک کلیک کنید و با استفاده از گزینه ی Chrome Extension والت ترون لینک را نصب نمایید. همچینین برای استفاده در موبایل می توانید از والتهای TronWallet ، TokenPocket ، TronLinkPro استفاده نمایید.
جهت آموزشهای کامل و تصویری پس از جوین شدن در کانال اصلی مجموعه ی ما در کانال آموزش اکو نیز جوین شوند.

 

 

برای خرید تیکت لینکِ بنر زیر را کپی و طبق آموزشها در بزور ولت خود ران کنید
آمار من
تعداد تیکتجوایز برندگاناسپشیال کلابسود سهام دارانپاداش معرفیمجموع
141440TRX1440TRX

لینک ثبت نام در Eco Game Center

 

هشدار: shamohsen هیچگونه ارتباطی با پروژه های معرفی شده در سایت ندارد. سرمایه گذاری در پروژه های آنلاین همانند پروژه های فیزیکی دارای ریسک بوده و تصمیم به سرمایه گذاری و هر گونه سود و زیان به عهده ی شخص شماست. چنانچه به هر دلیل فکر میکنید نمیتوانید در این تجارت موفق باشید از هر گونه سرمایه گذاری در پروژه ها جدا بپرهیزید.

 

در هر مارکت مالی و کلا در هر تجارتی ، میشه با مدیریت صحیح سرمایه ، و در طول زمان منطقی به سرمایه افزود و مبالغ قابل توجهی سود برد . توجه داشته باشید که هیچ تجارت و سرمایه گذاری بدون ریسکی وجود ندارد ، سود کردن همیشه با ریسک همراه است ، تنها درآمد بدون ریسک، سود ناچیز بانکی و درآمد کارمندیست . با در نظر گرفتن قدرت و توان ریسک شخصی ، و به کار گیری صحیح اصول مدیریت سرمایه میشه در هر بازاری سود کرد و به سرمایه افزود . در مارکتهای مالی تصمیم گیری برای سرمایه هرشخص ،دست خودشه

 

لینک کوتاه :

اضافه کردن یک نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *