ایلان ماسک به مراسم رونمایی از شیباریوم دعوت شد! شیباریوم کی راه اندازی میشود؟

به نظر می‌رسد که ایلان ماسک، مدیر اجرایی سابق توییتر، ممکن است در کنفرانس بلاک چین آینده شرکت کند، جایی که پروتکل مقیاس‌پذیری لایه 2 شیبا اینو، شیباریوم رسماً راه‌اندازی می‌شود.

شیباریوم کی راه اندازی میشود؟

یک توییت از شیتوشی کوساما، توسعه‌دهنده اصلی شیبا اینو، نشان می‌دهد که تیم SHIB به احتمال زیاد مشتاق حضور ماسک در رویداد مورد انتظار است که بین 13 تا 17 آگوست 2023 در تورنتو، کانادا برگزار می‌شود. این توییت به تصویری از رئیس تسلا اشاره می کند که پیراهنی با نوشته «I Love Canada» به تن دارد.

در اوایل این ماه، کوساما گفت که تیم او احتمالاً پس از چندین ماه تلاش برای بروز رسانی های پی در پی، بلاک چین لایه 2 شیباریوم مورد انتظار را در طول کنفرانس Blockchain Futurist مورد بحث و راه‌اندازی قرار خواهد داد.

علاوه بر این، وی تایید کرد که شیباریوم در یک مراسم هکاتون (Hackathon) به عنوان بخشی از کنفرانس راه اندازی خواهد شد. این یک رویداد کد نویسی اجتماعی است که برنامه‌ نویسان برای یافتن راه‌ حل‌ های جدید و تکمیل پروژه‌های بزرگ مشترک، دور هم جمع می‌شوند. شیباریوم با هدف بهبود مقیاس پذیری شبکه اتریوم راه اندازی می شود.

  • نسخه بتا شیباریوم در ماه مارس روی شبکه اصلی اجرا شد و “Puppynet” نام داشت.

این راه حل مقیاس پذیری L2 به گونه ای طراحی شده است که توسعه دهندگان را قادر می سازد برنامه های غیرمتمرکز (DApps) بسازند. همچنین امکان ادغام در مشاغل واقعی و پروژه های قدرتمند با آن را فراهم می کند. چند ماه پس از راه اندازی نسخه بتا، Puppynet به میزان 25 میلیون تراکنش را ثبت کرد که نشان دهنده تقاضای گسترده در جامعه است. بدین ترتیب سرمایه گذارانی که برای خرید شیبا اینو اقدام کرده اند علاقه خود را نسبت به این ارتقا نشان دادند.

نقطه عطف دیگر از PuppyNet شیباریوم

در آن زمان، کل بلوک های پردازش شده توسط نسخه بتا شیباریوم، Puppynet از 1.45 میلیون فراتر رفت. همچنین تعداد آدرس های کیف پول به 16.98 میلیون افزایش یافت. بر اساس داده های PuppyScan، تعداد کل تراکنش های Puppynet به 33,886,822 افزایش یافته است. تعداد کل کیف پول ها 17,063,134 است در حالی که کل بلاک های پردازش شده به 1,925,518 در لحظه با ایجاد بلاک متوسط در 5.0 ثانیه رسیده است.

همچنین بخوانید: بیبی دوج پشتیبانی از opBNB را اعلام کرد! | عصر جدیدی از مقیاس‌پذیری پیشرفته برای بلاک چین

با نزدیک شدن به تاریخ راه اندازی رسمی شیباریوم، انتظار می رود که نرخ تراکنش ها و آدرس های کیف پول همچنان در حال رشد باشند.

در همین حال، ماسک به طور غیرمستقیم شیبا اینو با تم سگ را تبلیغ می کند. او اخیراً در یکی از توییت های خود اشاره ای غیرمنتظره به سکه میم شیبا اینو کرده است. همچنین شایان ذکر است که سکه با افزایش قیمت پیش بینی شده پس از راه اندازی شبکه اصلی شیباریوم مورد توجه سرمایه گذاران قرار گرفته است.

منبع: کوین گیپ

امتیاز به پست
لینک کوتاه :

اضافه کردن یک نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *