بیبی دوج پشتیبانی از opBNB را اعلام کرد! | عصر جدیدی از مقیاس‌پذیری پیشرفته برای بلاک چین

بیبی دوج (BABYDOGE) اعلام کرده است که opBNB Testnet را برای ارائه عملکرد بلاک چین بهبود یافته برای برنامه هایی که در شبکه ساخته شده اند یکپارچه کرده است. انتظار می‌رود که opBNB، یک راه‌حل مقیاس‌ پذیری لایه 2 برای زنجیره BNB که از رول آپ های آپتیمیستیک برای پردازش تراکنش‌ها استفاده می‌کند، عصر جدیدی از مقیاس‌ پذیری پیشرفته برای بلاک چین را آغاز کند.

opBNB در مراحل اولیه توسعه خود باقی مانده است. ادغام بیبی دوج با این شبکه آزمایشی می‌تواند تعداد بسیار بالاتری از تراکنش‌ها را در ثانیه تا زمان راه‌اندازی کامل opBNB ایجاد کند.

بیبی دوج همچنین یک پورتال توکن سوزی را در اوایل سال 2023 راه‌اندازی کرد، که دارندگان توکن را قادر می‌سازد تا با ارسال توکن‌های BABYDOGE به یک آدرس کیف پول مرده، به صورت دستی در مکانیزم توکن سوزی خودکار مشارکت کنند.

دارندگان توکن بیبی دوج علاوه بر توکنومیک تورمی آن، هر بار که تراکنش انجام می‌شود، پاداش‌های مالی دریافت می‌کنند. 5 درصد از کل ارزش تراکنش متناسب با کیف‌ پول‌هایی که BABYDOGE دارند، توزیع می‌شود، که درآمد منفعل ثابتی را برای همه اعضای جامعه بیبی دوج فراهم می‌کند و احتمال دستیابی به بیبی دوج یک تومانی افزایش می یابد.

همچنین بخوانید : تحلیل دوج کوین تا پایان سال 2023 | بررسی علت پامپ دو رقمی Doge و چشم انداز آینده آن

چگونه opBNB کارایی بیبی دوج را بهبود می بخشد؟

به عنوان یک راه حل مقیاس پذیری لایه 2 برای زنجیره بایننس، opBNB می تواند سرعت پردازش تراکنش های بهبود یافته و توان عملیاتی بالاتر را برای تمام تعاملات کاربر به ارمغان بیاورد. از آنجایی که بیبی دوج یک توکن BEP-20 است، بومی زنجیره BNB است و تمام تراکنش‌های BABYDOGE مبتنی بر opBNB از این بهبود عملکرد بهره می‌برند.

رول آپ آپتیمیستیک (Optimistic Rollup) یا رول آپ های خوشبینانه برای پردازش تعداد بیشتری از تراکنش ها بدون نیاز به اجماع برای هر یک استفاده می شود. آن‌ها فشار روی لایه ۱ زیرین BNB Chain را کاهش می‌دهند، که تراکنش‌ها را ارزان‌ تر می‌کند، توان عملیاتی را افزایش می‌دهد و کل فرآیند تعامل با بلاک چین را بسیار سریع‌ تر می‌کند.

دارندگان توکن بیبی دوج به لطف ادغام پروژه با OpBNB Testnet قادر خواهند بود در یک شبکه بلاک چین بسیار کارآمد تر معامله کنند. opBNB می تواند بیش از 4000 تراکنش در ثانیه (TPS) را پردازش کند، که ارتقای قابل توجهی به 160 TPS زنجیره هوشمند بایننس با متوسط کارمزد فقط 0.005 دلار است.

لایه 2 opBNB چه زمانی راه اندازی می شود؟
همانطور که گفته شد، opBNB در مرحله شبکه آزمایشی خود است. راه‌اندازی کامل لایه ۲ opBNB هنوز اعلام نشده است و dApps در اکوسیستم تشویق می‌شوند تا قبل از تعیین تاریخ راه‌اندازی کامل، با شبکه آزمایشی ادغام شوند تا هرگونه باگ را برطرف کنند. این می‌تواند به رفع هرگونه مشکل امنیتی احتمالی کمک کند و اطمینان حاصل کند که لایه 2 opBNB طبق برنامه‌ ریزی شده تا زمانی که در دسترس عموم قرار بگیرد، عمل می‌کند.

همچنین بخوانید: پذیرش دوج کوین به عنوان یک روش پرداخت در X | بررسی علت افزایش قیمت DOGE امروز در میان سقوط بازار کریپتو

منبع: کوین کودکس

امتیاز به پست
لینک کوتاه :

اضافه کردن یک نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *