تحلیل دوج کوین تا پایان سال 2023 | بررسی علت پامپ دو رقمی Doge و چشم انداز آینده آن

قیمت دوج کوین در بحبوحه گمانه زنی ها مبنی بر اینکه با تغییر نام تجاری توییتر به X متود پرداخت DOGE را اضافه می کند به بالاترین حد خود در دو ماه گذشته رسید.

قیمت دوج کوین امروز افزایش یافته است زیرا معامله گران در مورد اضافه شدن آن به پلتفرم رسانه اجتماعی با نام “X” گمانه زنی می کنند.

قیمت DOGE به بالاترین سطح می 2023 می رسد!

در 25 جولای، قیمت دوج کوین نزدیک به 5.5 درصد افزایش یافت و به 0.078 دلار رسید که بالاترین سطح آن در دو ماه گذشته بود.

سود روزانه توکن به عنوان بخشی از یک تجمع هفتگی بود که دو روز پیش آغاز شد، زمانی که ایلان ماسک توییتر را به X تغییر نام داد و در عین حال نماد DOGE را به بیو خود اضافه کرد.

از آن زمان، دوج کوین مشابه واکنش های صعودی قبلی خود نسبت به حمایت های ماسک، بیش از 11٪ پامپ شد. در 25 جولای، ماسک X را به عنوان یک “اپلیکیشن همه کاره” با تمرکز ویژه بر خدمات مالی معرفی کرد.

این باعث شده است که برخی از تحلیلگران تصور کنند این کارآفرین میلیاردر گزینه پرداخت DOGE را در X اضافه می کند.

دیوید گوخشتاین، بنیانگذار Gokhshtein Media، اظهار داشت: “فقط تماشا کنید که ایلان ماسک چطور با انتخاب دوج کوین به عنوان اولین رمز ارز مورد استفاده در پلتفرم X، همه را سردرگم می کند.”

لیکویید شدن خرس های دوج کوین

افزایش قیمت دوج کوین از 24 جولای باعث انحلال کوتاه مدت بیش از 6 میلیون دلار شده است که حدود 60٪ از کل پوزیشن های منحل شده را شامل می شود.

فروشندگان کوتاه مدت با سفارش خرید دوج کوین از موقعیت خود خارج می شوند و در نتیجه قیمت ها را بالاتر می برند. این بیشتر نشان می‌دهد که چرا قیمت Dogecoin در 25 جولای افزایش یافت. با این وجود، فاندینگ ریت DOGE به محدوده منفی کاهش یافته است که نشان می‌دهد خرس‌ها به گاوها پول می‌دهند تا موقعیت‌های خود را باز نگه دارند.

همچنین بخوانید :پذیرش دوج کوین به عنوان یک روش پرداخت در X | بررسی علت افزایش قیمت DOGE امروز در میان سقوط بازار کریپتو

این بیانگر آن است که بیشتر معامله‌ گران مشتقات علیرغم روند صعودی قیمت، نسبت به بازار Dogecoin رفتار نزولی دارند.

روند دوج کوین در سال 2023

از نظر تحلیل تکنیکال، قیمت دوج کوین براساس الگو ایجاد شده که هدف آن 0.88 دلار است، حدود 15 درصد تا سپتامبر 2023، باید افزایش یابد!

برعکس آن، دوج کوین با نزدیک شدن شاخص RSI به منطقه اشباع خرید (عدد70) ممکن است در کوتاه مدت اصلاح قیمت را تجربه کند و قیمت 0.078 به عنوان مقاومت عمل کند. چرا که این سطح از ادامه دار شدن رالی صعودی دوج کوین در مارس 2023 موثر بوده است.

در این صورت، به نظر می رسد هدف نزولی فوری قیمت DOGE حدود 0.073 دلار برای ماه جولای باشد، که همزمان با خط 0.382 درصد در فیبوناچی اصلاحی است.

منبع: کوین تلگراف

امتیاز به پست
لینک کوتاه :

اضافه کردن یک نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *