(Notcoin):جمع بندی نتایج مرحله ماینینگ نات کوین و لیست شدن توکن NOT

تیم پروژه Notcoin در حال جمع‌بندی نتایج مرحله‌ی ماینینگ و آماده‌سازی برای لیست کردن توکن NOT است.

ساشا پلوتوینوف، یکی از بنیان‌گذاران نات کوین و بنیان‌گذار Open Builders، اعلام کرده که این تیم در حال کار بر روی سازمان‌دهی برندینگ توکن‌های کاربر است “تا اکوسیستم را نابود نکند”.

پس از لیست شدن نات کوین در صرافی‌ها، سرگرمی شروع می‌شود. توکن Notcoin وارد بازار آزاد می‌شود و بازیکنان می‌توانند به خرید و فروش آن بپردازند.

Open Builders قصد دارد یک ربات معاملاتی را معرفی کند که انتظار می‌رود از نظر حجم مخاطب به یکی از محبوب‌ترین‌ها در تلگرام تبدیل شود.

او همچنین افزود:

ما در آنجا دستورات محدود غیرمتمرکز را اجرا می‌کنیم. کاربران می‌توانند مانند CEX، قیمتی را برای یک سفارش تعیین کنند که پس از رسیدن به آن، به طور خودکار اجرا می‌شود و استراتژی معاملاتی خود را پیاده‌سازی می‌کند.

اخیراً بازی نات کوین در کانال رسمی تلگرامی خود اعلام کرده است که 3 رقم از ارزش توکن‌ها، کوپن‌ها و ارزهای درون‌بازی را کاهش داده است.

به‌عنوان مثال

قیمت هر توکن از 0.0000123 به 0.0123 تبدیل شده و یا هر 10 میلیون کوپن تبدیل به 10,000 توکن NOT شده‌اند و 80 تریلیون کل سکه‌های ماین شده به 80 میلیارد توکن NOT کاهش پیدا کرده است.

این خبر نشان می‌دهد که آینده Notcoin پس از راه‌اندازی درخشان خواهد بود.

علاوه بر این، تیم Notcoin در نظر دارد بازی‌های شریک مشابهی را از نظر ساختار و سیستم ارجاع با یک شمارنده واحد برای دستاوردها و تجربه‌های بازی راه‌اندازی کند.

 لیست شدن توکن NOT برای 20 آوریل برنامه‌ریزی شده است. هیجان درباره نات کوین ارتباط نزدیکی با پیام‌رسان تلگرام دارد، زیرا سکه جدید به دلیل بازی پرطرفدار مبتنی بر تلگرام ایجاد شده است.

بنا به گزارش بنیاد TON، یک هفته پس از راه‌اندازی، مخاطبان Notcoin از چهار میلیون کاربر فراتر رفت و آن را به سریع‌ترین بازی وب 3 تبدیل کرد.

در تاریخ 9 آوریل، پس از اخباری مبنی بر همکاری انجمن TON با HumanCode، یک شرکت هوش مصنوعی، قیمت تون کوین (TON) برای دومین بار در یک هفته به بالاترین حد خود رسید.

Notcoin

امتیاز به پست
لینک کوتاه :

اضافه کردن یک نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *