سایت RadioLoyalty چیست؟ کسب درآمد از RadioLoyalty

آیا RadioLoyalty یک کلاهبرداری است یا واقعاً پول پرداخت می کند؟ چقدر طول می کشد تا پول نقد شود؟ برای ثبت نام در سایت RadioLoyalty به چه صورت باید اقدام کنیم؟ اگر به دنبال تحلیل صادقانه در مورد کسب درآمد از سایت RadioLoyalty هستید، در ادامه با ما همراه باشید تا به شما آموزش دهیم که سایت چگونه کار می کند و چقدر می توانید درآمد داشته باشید؟


سایت RadioLoyalty چیست؟

RadioLoyalty یک ایستگاه رادیویی است که می توانید با گوش دادن به رادیو از آن درآمد کسب کنید. بله، این پلتفرم بسیار آسان برای کسب درآمد است، اما به اندازه چند سنت، نه مقدار زیادی پول. اما از آنجایی که این یکی از راه های آسان برای کسب درآمد به خصوص برای شنوندگان رادیو است و حتی عضویت آن رایگان می باشد و کاربران زیادی درآمد دلاری خود را از سایت RadioLoyalty برداشت زده اند. بنابراین آن را به عنوان یک شرکت قانونی در نظر گرفته ایم. اما قطعاً ما نه آن را تبلیغ می کنیم و نه آن را توصیه می کنیم زیرا بستری برای کسب درآمد آنلاین به صورت تمام وقت نیست.

چه کسی سایت Radio Loyalty را راه اندازی کرده است؟

طبق جزئیات WHOIS، سایت RadioLoyalty توسط مایکل هیل تأسیس شده است و دامنه -“www.radioloyalty.com” در سال 2010 ثبت شده و آدرس شرکت از ایالات متحده است. آنها همچنین در وب سایت خود آدرس جزئیات خود را از ایالات متحده مشابه جزئیات WHOIS ارائه کرده اند که “347 Chapala Street, Santa Barbara, CA 93101, United States” است. بنابراین، این ثابت می کند که شرکت در مورد جزئیات مالک و آدرس شرکت دروغ نمی گوید.

چگونه از سایت RadioLoyalty درآمد دلاری کسب کنیم؟

برای کسب درآمد دلاری از RadioLoyalty می توانید به صورت رایگان ثبت نام کنید. پس از عضویت در وب سایت، می توانید با گوش دادن به رادیو با استفاده از دستگاه هایی مانند لپ تاپ، رایانه شخصی، تلفن های هوشمند و غیره وارد شوید و درآمد کسب کنید. ایستگاه های رادیویی زیادی وجود دارد که می توانید انتخاب کنید و با گوش دادن به ایستگاه رادیویی مورد علاقه خود درآمد کسب کنید.

همچنین بخوانید : آموزش InboxDollars و کسب درآمد از آن

برای گوش دادن به 10 دقیقه رادیو 10 امتیاز کسب می کنید. همچنین می توانید با تماشای فیلم ها، تکمیل پیشنهادات و نظرسنجی ها به کسب درآمد بپردازید. با این حال، با انجام این کار، نمی توانید انتظار داشته باشید که مبلغ زیادی به دست آورید، یعنی حتی به اندازه پول جیبی هم برای شما کافی نیست، زیرا فقط می توانید 10 امتیاز برای گوش دادن به 10 دقیقه رادیو کسب کنید، به طوری که در یک ساعت 60 امتیاز می شود. اما، برای برداشت 25 دلار، باید 294000 امتیاز جمع آوری کنید. بنابراین، اکنون می‌توانید خودتان محاسبه کنید که با گوش دادن به رادیو به تنهایی چقدر زمان برای کسب درآمد 25 دلار طول می‌کشد. اما، راهی برای افزایش درآمد شما وجود دارد که برنامه ارجاع آن است. هنگامی که ارجاعات شما در RadioLoyalty شروع به کار می کنند، 10 درصد از درآمد ارجاع خود را به عنوان کمیسیون دریافت خواهید کرد. اما یک بار دیگر می توانید محاسبه کنید که چقدر می توانید از زیر مجموعه خود درآمد کسب کنید و برای کسب درآمد مناسب به چه تعداد عضویت نیاز دارید. در واقعیت، دریافت پاداش از طریق کد رفرال در چنین برنامه هایی آسان نیست.

باید در نظر داشته باشید که این سایت از طریق اینترنت ده ها هزار مخاطب دارد. این پلتفرم از همه آن ارجاعات نیز درآمد کسب کرد. با این حال، در بهترین حالت دو ماه طول می کشد تا به حداقل مبلغ برداشت (25 دلار) برسید. این خیلی خوب نیست!

اگر به این فکر می‌کنید که چگونه RadioLoyalty فقط برای گوش دادن به رادیو به شما پول می‌دهد، چگونه می‌تواند با پرداخت پول برای گوش دادن به رادیو به شما سود ببرد، در این صورت آنها از تبلیغات درآمد خواهند داشت و مقداری از آنچه از آن تبلیغات به دست می‌آورند به شما می‌دهند.

پس بنابراین به طور خلاصه از طریق راه های زیر می توانید درآمد کسب کنید:

  • گوش داده به آهنگ یا رادیو: به ازای هر 10 بار گوش دادن به موسیقی 10 دقیقه درآمد کسب می کنید. اگر به عنوان مثال 60 دقیقه = 1 ساعت گوش دهید، 60 امتیاز دریافت می کنید.
  • تکمیل پیشنهادات / نظرسنجی ها: در این بخش پیشنهادات و نظرسنجی‌ هایی را از شرکای RadioLoyalty دریافت خواهید کرد. برای ثبت نام در وب سایت ها و خدمات دیگر یا پاسخ دادن به نظرسنجی ها پول دریافت می کنید. همانطور که از پست های دیگر من می دانید پاسخ دادن به نظرسنجی ها ارزشش را ندارد، بنابراین این بخش برای ما چندان جالب نیست.

همچنین بخوانید : کسب درآمد دلاری از سایت QuickRewards بدون دانش و تخصص | آموزش ثبت نام و نقد کردن درآمد

  • تماشای ویدیوها: در این قسمت می توانید با مراجعه به وب سایت های دیگر یا تماشای ویدیوهای کوتاه امتیاز کسب کنید. در حال حاضر فقط این متن وجود دارد، «متاسفیم، در حال حاضر ویدیوی جدیدی در دسترس نیست. لطفاً بعداً دوباره بررسی کنید.» بر اساس تجربه از صدها پیشنهاد مشابه، مطمئن هستیم که به هر حال ارزشش را نخواهد داشت. پس ادامه می دهیم.
  • کد رفرال: طبیعتاً می توانید با معرفی اعضای جدید به این وب سایت درآمد کسب کنید. شما 10٪ از کل درآمد را از زیر مجموعه های خود به دست می آورید.

بسیار خوب، اکنون که همه راه های کسب درآمد از طریق RadioLoyalty را می دانیم، جالب است که نگاهی بیندازیم که چقدر می توانید از طریق این وب سایت درآمد کسب کنید.

نتیجه گیری – آیا سایت RadioLoyalty ارزشش را دارد؟

همانطور که در بالا ذکر شد، اگرچه نمی توانید از RadioLoyalty درآمد هنگفتی به دست آورید، اما حداقل می توانید با انجام یک کار بسیار آسان و سرگرم کننده و آن با گوش دادن به رادیو، مقداری درآمد اضافی کسب کنید. در واقع این تنها شرکتی نیست که از آن می توانید با گوش دادن به رادیو/موسیقی درآمد کسب کنید. شرکت های دیگری مانند MusicXRay و SlicethePie وجود دارند که می توانید از آن طریق به کسب درآمد با گوش دادن به آهنگ بپردازید. اما، ما MusicXRay را توصیه نمی کنیم زیرا میزان موسیقی که می توانید در MusicXRay گوش دهید بسیار کمتر است. بنابراین، نسبتاً SlicethePie و Radio Loyalty کمی بهتر است. اگرچه ما وفاداری رادیویی را در بخش کارهای آنلاین خوب و مورد اعتماد خود فهرست کرده‌ایم، به این معنی نیست که آن را تبلیغ می‌کنیم. ما اینجا هستیم تا حقیقت را در مورد آن ارائه دهیم تا بتوانید خودتان تصمیم بگیرید که می خواهید در RadioLoyalty کار کنید یا نه.

 

 

امتیاز به پست
لینک کوتاه :

اضافه کردن یک نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *