سایت سرمایه گذاری Metastake

 

وضعیت: اسکمسرمایه فعال ما : 150دلار
واریز سود: فوری  مجموع برداشت ما: 82 دلار
شروع پروژه: 19 روز پیش  مجموع سود ما: 82 دلار
مانیتور شده: 17 روز آخرین پرداخت: 1402/05/25
حداقل سرمایه گذاری: 35 دلار رده بندی ادمین : 8 از 10
پاداش معرفی: %5 %2 %1 ارزیابی و تحلیل پروژه
ارزهای مورد قبول : پرفکت مانی، پایر، بیتکوین ، تتر ، لایت کوین ، اتریوم ، ریپل ، دوج کوین ،ترون ، BNB ، مونرو، زیکش
پلنها : %4 تا %6 روزانه لایف تایم ،امکان کنسل کردن سرمایه گذاری (برداشت اصل سرمایه هر زمان به دلخواه، کمتر از 10 روز با %20 کارمزد، بعد از 10روز بدون کارمزد)

   

نوع پروژه در مانیتورینگها : VIP مانیتور ها فعال : 5
امنیت : SEGTIGO RSA ، DDOSچک کردن امنیت سایت
 چک کردن Whois سایتچک کردن ترافیک سایت
بازدید روزانه فعلی :سایت صفر کیلومتر میباشد.

 

ارزیابی پروژه

سایت سرمایه گذاری با ارز دیجیتال Meta‌Stake یک سایت هایپ با سود بالا و با یکی از ادمین ها وتیم هاب قدیمی با پلن پرطرفدار سود بالا و امکان کنسلی پلن در هر زمان، از تاریخ 30 جولای شروع به کار کرد، با 3 پلن سود روزانه و 3 لول رفرال مارکتینگ. تاکنون و در این لحظه در 5 مانیتور معتبر بصورت vip لیست شده.این نوع پلن هارا بارها در سایت کار کرده ایم مانند سایتهای بیت پلم، مت500، که با استارت به موقع سود خوبی حاصل شد.

پلن های سرمایه گذاری

در این سایت 3 پلن سرمایه گذاری طراحی شده پلن استاندارد با حداقل سرمایه گذاری 35 دلار و حداکثر 1000 دلار با سود روزانه %4 پلن advanced با حداقل سرمایه گذاری 1000 دلار و سود روزانه %5 و پلن Premium با سود روزانه %6 و حداقل سرمایه گذاری 5000 دلار کاربر می‌تواند اصل مبلغ سرمایه گذاری را در هر زمان برداشت کند.

 

به عنوان مثال

با سرمایه گذاری 100 دلار در پلن اول روزانه 4 دلار سود واریز می‌شود و قابل برداشت است، که با گذشت مدت 10 روز کلا 40 درصد سود حاصل و برداشت شده، پس از 10 روز می‌توان بدون کارمزد اصل سپرده را برداشت کرد، و اگر کاربری تمایل به کنسل کردن و برداشت زود تر از 10 روز را داشته باشد باید بابت کنسلی %20 درصد فی بپردازد و اصل سپرده را برداشت کند. دز کل ریسک به ریوارد این سایت ریسک به ریوارد خوبیست، و بهتر است بجای برداشت اصل سپرده و مخصوصا اگر در ماه اول این نوع سایتها و پلن ها شروع کرده ایم حداقل تا 30 روز همراه باشیم تا 120 درصد سود برداشت کرده، و حتی اگر اصل سپرده را نتوانستیم برداشت کنیم 20 درصد نیز سود حاصل شده باشد. اگر در چنین سایت‌هایی گس از گذشت 40 تا 50 روز فومو در بین کاربرانش ایجاد نشود معمولا می‌تواند تا 3 یا 4 ماه نیز بصورت خوشبینانه به فعالیت و پرداخت ادامه دهد، و در حالت بدبینانه 40 روز تا دوماه. این مثال نیز برای پلن 4درصد در روز و با سرمایه گذاری 100 دلاری بود تا عدد رند باشد. قابلیت ری اینوست اوتومات جهت سود مرکب گیری هم در سایت طراحی و موجود میباشد.  

پروسه واریز و برداشت

در این سایت می‌توان با ارزهای دیجیتال زیادی که لیست آن را در جدول ابتدای پست مشاهده می‌کنید سرمایه گذاری کرد و حداقل سرمایه گذاری 35 دلار است برداشت ها ازین سایت بصورت اوتوماتیک و آنی انجام می‌شود و حد اقل برداشت برای ارزها به شرح زیر است :  

 

      توصیه می‌شود اگر برای اولین بار یا نسبتا تازه کار هستید حتما قبل از اقدام به سرمایه گذاری در سایت‌های اینوست حتما پست 8 نکته طلایی را مطالعه کرده و جهت آشنایی با رده بندی ادمین و رتبه ی داده شده ی مااین پروژه ها و همچنین استراتژی و مدیریت سرمایه، پستِ سبد برترینها را مطالعه نمایید. در پست راهنمای گام به گام نیز میتوانید از صفر شروع کنید و با سازو کار این بیزینس آشنا شوید،. همچنین در پست دیکشنری نیز با کلمات رایج در این بیزینس آشنا خواهید. لینک برخی از آموزش‌ها که با کیلیک بر روی هر یک به پست مربوطه ارجاع داده خواهید شد :

لینک برخی از آموزش‌ها :

اگر مایل به سرمایه گذاری در این پروژه هستید می توانید بروی لینک یا بنر زیر کلیک کنید تا به وب سایت این پروژه وارد شده و مراحل ثبت نام را انجام دهید ، قطعا در طول مسیر راهنما و همراه شما خواهیم بود. در صورت نیاز به راهنمایی میتوانید در همین پست کامنت بگذارید یا از چت آنلاین سایت استفاده کرده و یا در تلگرام با ما در ارتباط باشید

 
 
 

لینک ثبت نام در Metastake 

پشتیبانی تلگرام

هشدار: shamohsen هیچگونه ارتباطی با پروژه های معرفی شده در سایت ندارد. سرمایه گذاری در پروژه های آنلاین همانند پروژه های فیزیکی دارای ریسک بوده و تصمیم به سرمایه گذاری و هر گونه سود و زیان به عهده ی شخص شماست. چنانچه به هر دلیل فکر میکنید نمیتوانید در این تجارت موفق باشید از هر گونه سرمایه گذاری در پروژه ها جدا بپرهیزید.

در هر مارکت مالی و کلا در هر تجارتی ، میشه با مدیریت صحیح سرمایه ، و در طول زمان منطقی به سرمایه افزود و مبالغ قابل توجهی سود برد . توجه داشته باشید که هیچ تجارت و سرمایه گذاری بدون ریسکی وجود ندارد ، سود کردن همیشه با ریسک همراه است ، تنها درآمد بدون ریسک، سود ناچیز بانکی و درآمد کارمندیست . با در نظر گرفتن قدرت و توان ریسک شخصی ، و به کار گیری صحیح اصول مدیریت سرمایه میشه در هر بازاری سود کرد و به سرمایه افزود . در مارکتهای مالی تصمیم گیری برای سرمایه هرشخص ،دست خودشه

لینک کوتاه :

اضافه کردن یک نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *