سایت Zirtual چیست؟ دستیار مجازی (VA) باشید و ساعتی 10 دلار دریافت کنید!

اخیراً با یک شرکت دستیار مجازی بسیار خوب به نام Zirtual روبرو شده ایم. آنها یک شرکت بسیار معتبر هستند، اما شنیده ایم که برخی از افراد می پرسند آیا Zirtual کلاهبرداری است، بنابراین تصمیم گرفتیم در این مقاله به بررسی سایت Zirtual و کسب درآمد از آن بپردازیم.


با توجه به اطلاعات به دست آمده Zirtual صد در صد یک پلتفرم کلاهبرداری نیست و یک شرکت بسیار معتبر است که دستیاران مجازی را برای همکاری با مشتریان خود استخدام می کند.

معرفی سایت Zirtual

به عنوان یک دستیار Zirtual، باید یک فرآیند طولانی درخواست را طی کنید. در صورت استخدام به مشتریان منصوب می شوید. از آنجایی که اکثر افرادی که به VA یا دستیار مجازی نیاز دارند، بیشتر آنها خیلی سرشان شلوغ است و به دنبال کمک برای کارهای آسانی هستند که وقت گیر است.

این وظایف شامل برنامه ریزی قرار ملاقات، پاسخ دادن به ایمیل ها و جمع آوری اطلاعات است. واقعاً همه چیز به نیاز مشتری بستگی دارد.

همچنین بخوانید: سایت RadioLoyalty چیست؟ کسب درآمد از RadioLoyalty

نیازمندی های Zirtual

اگر قصد دارید به کسب درآمد دلاری در پلتفرم Zirtual بپردازید بهتر باید ویژگی های زیر را داشته باشید:

🎯تمایل شدید به کمک به مردم و نگرش مثبت

🎯پاسخ سریع به سوالات و درخواست های مشتریان

🎯آشنایی با ابزارهای دستیار استاندارد مانند گوگل داک، GCal، Microsoft Word،اکسل، Outlook و غیره.

🎯دسترسی به تلفن، تلفن ثابت یا تلفن همراه قابل اعتماد

🎯یک اتصال به اینترنت پرسرعت

🎯مهارت های نوشتن و توجه به جزئیات

🎯مهارت های ارتباطی تخصصی

🎯مهارت های سازمانی قوی

🎯مهارت حل مسئله قوی

🎯سبک مدیریت پروژه

🎯انعطاف پذیری

🎯توانایی کار از 8:30 صبح تا 5:30 بعد از ظهر در منطقه زمانی خدمات مشتری

همراه با این لیست طولانی از الزامات، همه متقاضیان باید حداقل یک GED را تکمیل کرده باشند، اما تحصیلات دانشگاهی ترجیح داده می شود.

فرآیند استخدام و پذیرش در Zirtual

فرایند استخدام و پذیرش در Zirtual بسیار طولانی است. نکته ای که باید به آن اشاره کرد این است که آنها موقعیت های دیگری را نیز استخدام می کنند، اما اکثر موقعیت ها VA یا دستیار مجازی هستند و آنها می خواهند که شما در منطقه خاصی از ایالات متحده واقع شوید.

همچنین بخوانید : آموزش InboxDollars و کسب درآمد از آن

در طول ثبت درخواست، از شما سوالات کلی اطلاعات شخصی به همراه چند سوال عمومی مصاحبه تصویری پرسیده می شود، مانند اینکه چرا میخواهید با این پلتفرم کار کنید.

اگر آنها تمایل دارند با شما همکاری کنند، باید یک مصاحبه تصویری مجازی انجام دهید. با توجه به آنچه من شنیده ام، از شما خواسته می شود که یک ویدیوی کوتاه بسازید که فقط در مورد خودتان صحبت کنید. اگر آن‌ها چیزی را که می‌بینند دوست داشته باشند، به مرحله بعدی راه پیدا می کنید.

مرحله دوم فرآیند، آزمون مهارت است. به نظر می رسد قبولی در آن بسیار آسان است و شما را در مواردی مانند استفاده از رایانه، ارتباطات و رسانه های اجتماعی تست می کند.

اگر همه چیز خوب پیش برود، با شما تماس گرفته می شود و استخدام می شوید. با توجه به آنچه که من دیده ام، در صورت تایید برای استخدام به شما در هر صورت اطلاع خواهند داد.

حقوق دستیار مجازی در سایت Zirtual

سایت Zirtual نمی گوید دستیارانشان چقدر حقوق میگیرند، اما ما با کمی جستجو اطلاعات کمی به دست آوردیم!

آنطور که مشخص است دستمزد بین 12 تا 15 دلار در ساعت متغیر است. اطلاعاتی در مورد نحوه پرداخت آنها وجود ندارد، اما به احتمال زیاد از طریق حساب پی پال یا کارت های بانکی انجام می شود.

حقوق شما بستگی به چند ساعت کار شما دارد، اما آنها برای مرخصی و برخی از تعطیلات پرداختی هم دارند.

شکایات و نگرانی هایی در مورد Zirtual

از سوی افرادی که در گذشته توسط Zirtual استخدام شده‌اند، شکایت‌هایی برای رسیدگی وجود داشته است. البته، این شکایت از به موقع نبودن پرداخت ها را نیز مطرح می کند.

همچنین بخوانید: کسب درآمد از هوش مصنوعی | با هر تخصص و در هر حوزه ای پول دربیاورید!

اما برخی از اعضا گفته‌ اند که زمان کافی و کار زیادی برای تکمیل در یک هفته کاری 40 ساعته ندارند. این باعث می شود گاهی اوقات عملکرد آنها ضعیف شود.

اگر در سایت Zirtual استخدام شوید، این یک شغل تمام وقت خواهد بود. در این برهه از زمان، آنها فقط به دنبال VA های تمام وقت هستند که 8 ساعت در روز در دسترس باشند.

ممکن است این همان چیزی باشد که شما به دنبال آن هستید، اما بسیاری از افراد زمانی که به دنبال کار در خانه می گردند، به دنبال یک برنامه زمانی انعطاف پذیر هستند. همکاری با سایت Zirtual این انعطاف پذیری را ندارد.

واقعا خوشحالم که می شنوم وقتی برای کار درخواست می دهید با شما تماس می گیرند و به شما می گویند پذیرفته شده اید یا خیر. اما ما چند شکایت پیدا کردیم که مردم فکر میکردند اساساً کار را به پایان رسانده اند. مصاحبه عالی بود و آنها در آزمون مهارت به خوبی عمل کرده بودند. و بعد از یک هفته متوجه شدند که کاری برای آنها پیدا نشده است.

مشاغل «کار از خانه» بسیار رقابتی هستند، بنابراین من کاملاً دلیل آن را می‌دانم، اما ممکن است بخواهید به خاطر داشته باشید که عالی کار کردن به معنای شغل پیدا کردن نیست.

آیا سایت Zirtual یک شرکت کلاهبرداری است یا قانونی؟

اگرچه شکایت هایی در مورد Zirtual پیدا کردم، باید بگویم که این یک کار کاملاً قانونی در خانه است. آنها به دستیاران مجازی خود پول می دهند و اگر بتوانید پذیرفته شوید، به نظر می رسد اکثر اعضا بسیار خوشحال هستند.

تنها نکته منفی این است که بازه زمانی کار انعطاف‌ پذیرتر نیست، و من نتوانستم اطلاعاتی در مورد نحوه پرداخت آن‌ها پیدا کنم، اما همچنان احساس می‌کنم این کار خوبی خواهد بود.

 

امتیاز به پست
لینک کوتاه :

اضافه کردن یک نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *