بیت کوینی برای خرید باقی نمانده است!

بیت کوینی برای خرید باقی نمانده است!Reviewed by Shamohsen on Jul 1Rating: 4.5

چه اتفاقی در عرضه BTC افتاده است؟

مقدار کلی بیت کوین برای خرید در صرافی ها کاهش یافته است، اما آیا این اتفاق خوبی است؟

روند قابل توجهی در دنیای بیت کوین در حال آشکار شدن است زیرا عرضه موجود در صرافی های ارزهای دیجیتال همچنان در حال کاهش است و پتانسیل شوک عرضه را در آینده افزایش می دهد. با این حال، پیامدهای این پدیده برای بازار آنقدر که به نظر می رسد ساده نیست.

صرافی‌های ارز دیجیتال با کاهش قابل‌ توجهی در موجودی بیت کوین مواجه هستند که می‌تواند منجر به کمبود در این پلتفرم‌ها شود. این وضعیتی است که ممکن است یک شوک عرضه ایجاد کند، به خصوص اگر سرمایه گذاران نهادی شروع به خرید بیت کوین در مقادیر بیشتر کنند. ترکیبی از تقاضای قوی از سوی بازیگران بزرگ بازار کریپتو و کاهش عرضه می تواند قیمت بیت کوین را به سمت بالا سوق دهد و به طور بالقوه منجر به آغاز چرخه صعودی دیگری شود.

 

با این حال، لازم است در نظر داشته باشید که عرضه بیت کوین مدتی است که رو به کاهش بوده. در این مدت، چندین بازار نزولی گسترده را تجربه کرده ایم. کاهش عرضه بیت کوین تضمین کننده بازار صعودی نیست، بلکه نشان دهنده تغییر در الگوهای هودل کردن است. به نظر می‌رسد که سرمایه‌گذاران بیشتری تصمیم می‌گیرند بیت‌کوین خود را از مبادلات خارج کنند، که می‌تواند یک رویکرد سرمایه‌ گذاری بلندمدت را پیشنهاد کند.

علاوه بر این، کاهش عرضه معاملات موجود در بورس ها می تواند منجر به مشکلات نقدینگی شود. معامله گران و سرمایه گذاران به سطح خاصی از نقدینگی نیاز دارند تا اطمینان حاصل کنند که می توانند به میل خود وارد یک موقعیت معاملاتی شوند و در زمان دلخواه از آن خارج شوند. اگر نقدینگی کم باشد، مشکلاتی به وجود خواهد آمد و بر سودآوری معاملات، به ویژه برای سرمایه گذاران بزرگ، تأثیر بگذارد.

همچنین بخوانید:

با این حال، در مورد بازار صعودی قوی، سناریو احتمالا به نفع افزایش عرضه تغییر خواهد کرد. از لحاظ تاریخی، در دوره‌های افزایش قیمت، دارندگان بیشتری برای فروش بیت کوین خود تشویق می‌شوند، که تمایل به افزایش عرضه موجود در صرافی‌ها دارد. بنابراین، عرضه رو به کاهش فعلی ممکن است نسبتاً سریع شروع به صعود کند.

 

 

 

4.5/5 - (4 امتیاز)
لینک کوتاه :

اضافه کردن یک نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *