بیت کوین بخریم یا نه؟ BTC آماده پرواز به سمت 38 هزار دلار است؟

بیت کوین بخریم یا نه؟ BTC آماده پرواز به سمت 38 هزار دلار است؟Reviewed by shamohsen on Jun 28Rating: 4.5

 

قیمت بیت کوین به لطف سیگنال خرید از شاخص واگرایی همگرایی میانگین متحرک (MACD) روند صعودی را حفظ می کند.

قیمت بیت کوین، اگرچه به طور ناگهانی تا سطح مقاومت مطلوب 38000 دلار بالا نمی رود، اما موقعیت خود را بالای 30000 دلار حفظ کرده است. بر اساس داده‌های قیمتی که توسط CoinGape ردیابی شده است، به نظر می‌رسد که گاوها تسلط را در دست دارند، با توجه به داده‌های قیمتی که توسط CoinGape دنبال می‌شود، ادغام ممکن است قبل از شکست پیش‌بینی‌شده بالاتر از بالاترین سطح 12ماهه 31428 دلار، اولویت داشته باشد.

همانطور که در تجزیه و تحلیل قبلی گزارش شد، قیمت بیت کوین فقط باید در این هفته موقعیت بالای 30000 دلار را حفظ کند تا به خریداران بیشتری اجازه دهد به این رالی بپیوندند، بنابراین حرکت کافی برای تسویه حساب با ازدحام فروشنده در منطقه بین 31000 تا 32000 دلار ایجاد می شود.

قیمت بیت کوین در 24 ساعت گذشته تنها 0.6 درصد افزایش داشته است در حالی که در هفته گذشته 13 درصد افزایش داشته است. با ادامه رشد تسلط بیت کوین به 590 میلیارد دلار، از 303 میلیارد دلار درست پس از سقوط FTX در نوامبر، چشم انداز بازار احتمالاً در کوتاه مدت به طور قابل توجهی صعودی خواهد بود.

 

 

اقدامات قیمت بیت کوین قبل از رسیدن به 38 هزار دلار

علی رغم آرامشی که در حال حاضر در بازار ارزهای دیجیتال وجود دارد، در مصاحبه اخیری که با CoinDesk به اشتراک گذاشته شد، شان فرناندو، مدیر ارشد ریسک Deribit، آستانه حداکثر ضرر را برای بیت کوین روشن کرد.

 

این یک مقطع بحرانی در بازار است که می تواند بیشترین آسیب مالی را به دارندگان قراردادهای اختیار وارد کند و همزمان امکان حداکثر سود را برای فروشندگان معاملات اختیار فراهم کند.

 

فرناندو اشاره کرد که این آستانه در حال حاضر در قیمت بیت کوین 26000 دلار است. او اظهار داشت که دستیابی به این سطح قیمت احتمالاً مقداری از فشار نزولی روی بیت کوین را پس از انقضای گزینه های قریب الوقوع کاهش می دهد.

فرناندو در بیانیه کتبی توضیح داد:

“با سود قابل توجه بیش از 350 میلیون دلار در اعتصاب 30 هزار، نزدیک شدن به انقضای سه ماهه نوید یک نتیجه هیجان انگیز را می دهد، که پتانسیل تلاطم قیمت را در میان استراتژی های متنوع پوشش گاما دارد.”

 

چشم انداز کوتاه مدت قیمت بیت کوین

قیمت بیت کوین به لطف سیگنال خرید از شاخص واگرایی همگرایی میانگین متحرک (MACD) روند صعودی را حفظ می کند. اگر به هر قیمتی از حمایت 30000 دلاری حمایت شود، BTC همچنان سرمایه‌ گذاران خرده فروش و نهادی بیشتری را فرا می‌خواند.

 


در صورتی که خط MACD در آبی بالای خط سیگنال قرمز باقی بماند، شانس همچنان به سمت صعودی متمایل خواهد شد. علاوه بر این، موقعیت بیت کوین بالاتر از میانگین های متحرک اعمال شده، از جمله متحرک نمایی متحرک 50 روزه (قرمز)، متحرک متحرک نمایی 100 روزه (آبی) و متحرک نمایی 200 روزه (بنفش)، باعث تقویت بهبود روند صعودی می شود.

با وجود تجمیع مداوم بیت کوین بالای 30000 دلار، سرمایه گذاران همچنان باید محتاط باشند. این هشدار به دنبال بازگشت شاخص قدرت نسبی (RSI) از منطقه اشباع خرید به منطقه خنثی است.

 

🔺اگر این عقب نشینی ثابت شود، ممکن است نیاز به رویکردهای جدید برای جلوگیری از گرفتار شدن در وضعیت بازار تله گاو نر باشد، جایی که کاهش ناگهانی زیر 30000 دلار می تواند به 25000 دلار برسد.

 

منبع: CoinGape

5/5 - (1 امتیاز)
لینک کوتاه :

اضافه کردن یک نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *