TRON EX

TRON EXReviewed by شامحسن on May 6Rating: 3.0Tron exعلی رغم ریسک بالای پروژه های اینوست ِ بالانسی در قراردادهای هوشمند  که اخیرا نیز بسیاری از ایرانی ها اقدام به راه اندازی چنین پروژه هایی می‌ک

وضعیت: اتمام بالانس  سرمایه فعال ما : 10,000 ترون
واریز سود : اوتوماتیک آنیمجموع برداشت ما : 20000 ترون
شروع پروژه: 52 روز پیشمجموع سود ما: 10000 ترون
مانیتور شده:  5 روزآخرین پرداخت: 1399/07/14
حداقل سرمایه گذاری: 100 ترونرده بندی ادمین : 8.5 از 10
پاداش معرفی:%5 %2 %0.5ارزیابی و تحلیل پروژه
ارزهای مورد قبول : ترون
پلنها : قرارداد هوشمند ،سود ثابت روزانه به اضافه سود بالانسی و سود پاداش تاپ آپ، تشریح پلن و ارزیابی

 TRON EX

علی رغم ریسک بالای پروژه های اینوست ِ بالانسی در قراردادهای هوشمند  که اخیرا نیز بسیاری از ایرانی ها اقدام به راه اندازی چنین پروژه هایی می‌کنند و اکثر این پروژه هایی که از بالانس پرداخت می‌کنند و هیچ هدف خاصی را نیز دنبال نمی‌کنند توسط ادمینهای ایرانی ران می‌شود، هنوز هم برخی افراد در این گونه پروژه ها ریسک می‌کنند و علاقه مند به سرمایه گذاری در این نوع قراردادها هستند.
این موضوع که در قراردادهای هوشمند کدام پروژه ها ریسک بالایی دارند،. کدام پروژه ها ارزش ریسک کردند دارند و کدام یک از قراردادها امنیت و ماندگاری بسیاری طولانی دارند، و اصلا پروژه های قراردادهوشمند چه هستند را قبلا در پست قراردادهای هوشمند  بصورت کلی و کامل توضیح دادیم که توصیه می‌شود حتما مطالعه کنید.
به درخاست تعداد بالای کاربران از مانیتورینگ shamohsen.com برای مانیتور و ارزیابی این پروژه از تاریخ 10 مهر ارزیابی ترون اکس را تهیه و به لیست مانیتور سایت اضافه کردیم.
 
 

درباره پروژه قراردادهوشمند Tronex (ترونکس یا ترون اکس)

این پروژه در تاریخ 23/05/1399 بر روی بلاکچین ترون و مبتنی بر یک قراردادهوشمند لانچ شد.
اگرچه سود دهی این پروژه نیز بصورت بالانسی است و تا زمانی که بالانس (موجودی) این پروژه خالی نشود می‌تواند ادامه یابد،. ولی با پروژه های اینوستِ مانی گیم و بالانسی دیگر در اسمارت کانترکت ها که سود روزانه ی آنها درصدی مشخص طراحی شده و روزانه از بالانس پروژه کسر میکند ، قرارداد این پروژه تفاوت‌هایی جزیی دارد که به آن میپردازیم.

 

پلن سرمایه گذاری و قرارداد TronEx

سود روزانه در این پلتفرم متغیر هست، گاهی افزایشی گاهی کاهشی،. و تا دوبرابر شدن سرمایه ی وارد شده سود پرداخت می‌شود. (%200) 100درصد اصل پول و 100درصد سود خالص.
پس از این پلن به اتمام می‌رسد و برای سود مجدد،. مجدد باید سرمایه گذاری کرد.
پلن سود دهی در TronEx در 3 اصل پرداخت می‌شود :
– سود روزانه ثابت %1 درصد
– سود پاداش نگهداشتن سود در سیستم و برداشت نزدن (تاپ آپ) که به ازای هر 24 ساعت %0.1 بصورت افزایشی بیشتر میشه
-سود پاداش از صندوق مالی : به ازای هر 1 میلیون ترون بالانسی که در ترونکس جمع میشه، %0.1 هست.
در حال حاضر که در حال نگارش این مطلب هستیم مبلغ بالانس در TronEx هست 193 میلیون ترون میباشد، و سود هر سرمایه گذار در حال حاضر 20 درصد در روز است. و این سود تا زمانی دوبرابر شدن سرمایه یعنی 200 درصد پرداخت ادامه میابد.

 

TRON EX

 

به عنوان مثال اگر با 1000 ترون وارد شویم،. اکنون که روزانه سود به %20.7 رسیده ، روزانه 207 ترون به مدت 10 روز پرداخت می‌شود و تا 10 روز آینده ما 1000 ترون اصل پول و 1000 ترون نیز سود برداشت کرده ایم.

 

محاسبه ی مدت رسیدن به اصل پول به اضافه سود (در کل 200درصد) نسبت به میزان بالانس در ترون ایکس :

بالانس 2 میلیون TRX باشد53 روزه
بالانس 6 میلیون TRX باشد50 روزه
بالانس 10 میلیون TRX باشد47 روزه
بالانس 20 میلیون TRX باشد41 روزه
بالانس 40 میلیون TRX باشد31 روزه
بالانس 100 میلیون TRX باشد17 روزه
بالانس 200 میلیون TRX باشد8 روزه
بالانس 400 میلیون TRX باشد4 روزه
بالانس 800 میلیون TRX باشد2 روزه
بالانس 1.6 میلیارد TRX باشد1 روزه

در حال حاضر بالانس این پروژه 199 میلیون ترون است میلیون ترون هستش و این یعنی سرمایه وارد شده در 8 روز دوبرابر می‌شود.
البته ممکن است زمانی بالانس کاهشی شود و مدتی افزایشی باشد، که از ابتدای استارت TronEx تاکنون بالانس بصورت افزایشی رشد کرده.

ترونکس در حال حاضر از 17 کشور بازدید بسیار بالایی دارد روزانه 59000 بازدید و محبوبیت خوبی بین علاقه مندان به این گونه پروژه های اسمارت کانترکتی پیدا کرده بخصوص از طرف ایرانیان.
تعداد کاربران فعال ترون اکس تا این لحظه 99300 کاربر فعال از 17 کشور است و فعلا در هر روز با افزایش کاربران و اینوست مواجه است.
عمده ی این کاربران از کشورهای روسیه، ترکیه، هند،. ونزوءلا، اسپانیا ویتنام و.. است.
ترونکس برای کشورهایی که بیشترین آمار کاربران فعال را دارد گروه تلگرام اختصاصی به همان زبان تاسیس کرده و گروه فارسی زبان نیز دارد و کاربران ایرانی ترونکس در این گروه حضور دارند.

**<< اگر از تلفن همراه استفاده می‌کنید جهت مشاهده ی کامل جدول گوشی خود را بچرخانید >>**

 

چک کردن قرار داد هوشمند TRON EX آزمایش قرارداد و مساعل امنیتی ترونکس توسط گروه Grox
آمار بازدید سایت رتبه و رنک و کل اطلاعات رنک و محبوبیت الکسا

 

آموزش :

در این پروژه نیز مانند بقیه ی پروژه های قرارداد هوشمند، باید از یکی از ولت های، ترون لینک پرو ، ترون ولت یا توکن پوکت استفاده کرد،. پس از نصب کیف پول ترون لینک یا ترون ولت و خرید ترون، این لینک را در مرورگر ولت خود جاگذاری کرده و سایت را باز کنید، در صفحه اصلی گزینه make deposit یا در زبان فارسی سایت گذینه واریز کردن را کیلیک کنید و در صفحه باز شده مبلغ سرمایه گذاری را وارد کرده و اینوست کنید.
جهت راهنمایی های بیشتر یا سوالات در زیر همین پست یا چت آنلاین سایت یا در تلگرام با ما در ارتباط باشید.

ویدئو معرفی پروژه سرمایه گذاری TronEx به زبان فارسی (اسمارت کانترکت)ویدئو تحلیل و بررسی سایت ترونکس توسط گروه خصوصیِ گروکس Grox solutions
 

 

با توجه به مطالب یاد شده، در صورتیکه مایل هستید در این پلتفرم سرمایه گذاری کنید بروی بنر یا لینک زیر کلیک کنید، لینک معرف را کپی کرده و طبق آموزش سرمایه گذاری خود را انجام دهید. قطعا در طول مسیر پروژه راهنما و همراه شما خواهیم بود. در صورت نیاز به راهنمایی یا سوال میتوانید در همین پست کامنت بگذارید

 
 TRON EX
 

لینک ثبت نام در tronex

هشدار: shamohsen هیچگونه ارتباطی با پروژه های معرفی شده در سایت ندارد. سرمایه گذاری در پروژه های آنلاین همانند پروژه های فیزیکی دارای ریسک بوده و تصمیم به سرمایه گذاری و هر گونه سود و زیان به عهده ی شخص شماست. چنانچه به هر دلیل فکر میکنید نمیتوانید در این تجارت موفق باشید از هر گونه سرمایه گذاری در پروژه ها جدا بپرهیزید.

در هر مارکت مالی و کلا در هر تجارتی ، میشه با مدیریت صحیح سرمایه ، و در طول زمان منطقی به سرمایه افزود و مبالغ قابل توجهی سود برد . توجه داشته باشید که هیچ تجارت و سرمایه گذاری بدون ریسکی وجود ندارد ، سود کردن همیشه با ریسک همراه است ، تنها درآمد بدون ریسک، سود ناچیز بانکی و درآمد کارمندیست . با در نظر گرفتن قدرت و توان ریسک شخصی ، و به کار گیری صحیح اصول مدیریت سرمایه میشه در هر بازاری سود کرد و به سرمایه افزود . در مارکتهای مالی تصمیم گیری برای سرمایه هرشخص ،دست خودشه

لینک کوتاه :
2 نظر

اضافه کردن یک نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *