استخراج ارز دیجیتال در خانه | معرفی 8 ارزی که می توانید در خانه استخراج کنید!

برای استخراج این ارزهای دیجیتال در خانه نیازی به ASIC گران قیمت یا حتی آخرین GPU پیشرفته ندارید.استخراج ارزه دیجیتال بسیار گران است. برای خرید پردازنده‌های گرافیکی (یا ASIC) گران‌ قیمت، طراحی و چیدمان آنها، و هزینه‌های بیشتر برای خرید منابع تغذیه و سایر اجزای رایانه، باید هزاران دلار هزینه کنید. با این حال، همه ارزهای دیجیتال به این قدرت هش نیاز ندارند.

ماینینگ ارز دیجیتال همه چیز در مورد حل مسائل پیچیده ریاضی است. به ازای هر معادله پیچیده حل شده، ماینرها «پاداش» کمی برای تلاش خود دریافت می کنند. ماینینگ از آنجایی که به تایید تراکنش‌ها در بلاک چین کمک می‌کند، مهم است. با این حال، مفهوم کاهش بازده نهایی به این معنی است که ماینرها با گذشت زمان، پاداش کمتری دریافت می کنند. با این حال، اگر یک پردازنده گرافیکی معمولی دارید، می توانید با آن به استخراج ارز در خانه بپردازید!

بنابراین، در ادامه، 8 ارز دیجیتال را بررسی کردیم که می توانید از این طریق به استخراج ارز دیجیتال در خانه بپردازید و درآمد غیرفعال کسب کنید.

معرفی 8 توکن برای استخراج ارز در خانه

استخراج ارزهای دیجیتال فرصتی را برای افراد فراهم می کند تا به صورت روزانه درآمد غیر فعالی کسب کنند. این فرآیندی است که از طریق آن گره های توزیع شده در یک بلاک چین رمزنگاری شده، تراکنش های ارسال شده از طریق شبکه توسط سایر کاربران را تایید می کنند. این گره ها یک کپی از بلاک چین درگیر را اجرا می کنند.

همچنین بخوانید: کپی تریدینگ چیست؟ به همراه آموزش کپی تریدینگ

این آموزش شامل لیستی از بهترین ارزهای رمزنگاری شده است که در حال حاضر می توانید آنها را در خانه استخراج کنید. علاوه بر سود آورترین و آسان‌ ترین ارز دیجیتال برای استخراج، این آموزش ابزارها و نرم‌ افزارهایی را که برای استخراج هر ارز دیجیتال نیاز دارید، مورد بحث قرار می‌دهد. این به کسانی که به دنبال اطلاعاتی در مورد نحوه استخراج ارزهای دیجیتال هستند کمک می کند.

مونرو (XMR)

مونرو (XMR) یکی از ساده‌ترین ارزهای دیجیتال برای استخراج با استفاده از رایانه خانگی است. Monero یک رمز ارز متمرکز بر حریم خصوصی است که بر اساس پروتکل CryptoNote است و از تابع هش RandomX برای ایجاد معادلات ریاضی پیچیده‌ تر استفاده می‌کند. این ارز دیجیتال را می‌توانید به صورت شخصی ماین کنید یا به یک استخر استخراج ارز بپیوندید، جایی که منابع رایانه شما با سایرین در استخر برای استخراج XMR استفاده می‌شود.

این به معنای پرداخت های مکرر است، اگرچه برای پیوستن به استخر باید هزینه ای بپردازید. البته، می‌توانید به صورت شخصی نیز ماین کنید، اما برای پیدا کردن یک بلاک باید هش ریت شما بالا باشد. در برخی موارد، ممکن است ماه ها طول بکشد. مونرو را می توان با استفاده از CPU یا GPU استخراج کرد، اگرچه GPU ها کارآمدتر هستند. برای استخراج با استفاده از CPU، به نرم افزار اختصاصی مانند XMRig یا CSminer نیاز دارید.

خوبی Monero این است که در برابر ASIC مقاوم است، بنابراین همه ماینرها فقط از سخت‌ افزار درجه یک مصرف‌ کننده برای استخراج آن استفاده می‌کنند (ASIC‌ها سخت‌ افزار گران‌ قیمت ماینینگ هستند). این باعث می شود رقابت ماینینگ کمی عادلانه تر شود.

لایت کوین (LTC)

لایت کوین یکی از قدیمی‌ ترین ارزهای دیجیتال موجود است که بسیاری از آن به عنوان یک جایگزین مناسب برای بیت کوین یاد می‌کنند. این یک ارز دیجیتال P2P منبع باز است. در زمان نگارش این مقاله، هاوینگ لایت کوین اتفاق افتاده است و دستگاه های ماینر به ازای هر بلاک 6.25 لایت کوین دریافت می کند. پاداش بلاک لایت کوین هر چهار سال یکبار نصف می شود و هاوینگ بعدی آن سال 2027 اتفاق خواهد افتاد.

همچنین بخوانید: آموزش InboxDollars و کسب درآمد از آن

همچنین بخوانید | افزایش هش ریت کارت گرافیک برای استخراج بهتر چگونه ممکن است؟
استخراج LTC یک ایده عالی است زیرا به طور گسترده پذیرفته شده است و بر اساس پروتکل Scrypt است و نیاز به سرمایه گذاری در تراشه های ASIC را نفی می کند. از آنجایی که حافظه فشرده است، استخراج با GPU بسیار توصیه می شود. دلیل اینکه LTC یک انتخاب عالی برای ماینینگ است این است که نسبت به بسیاری از آلتکوین های دیگر نوسان کمتری دارد.

همچنین در تمام صرافی های اصلی به راحتی خرید و فروش می شود و کارمزد تراکنش نسبتاً کمی دارد. بنابراین لازم نیست نگران افزایش قیمت یک شبه باشید (اگرچه بدیهی است که هر چیزی ممکن است در کریپتو اتفاق بیفتد!). این یکی از چندین ارز دیجیتال با کارمزد تراکنش تقریباً صفر است.


اتریوم کلاسیک (ETC)

ETC بر روی بلاک چین اتریوم ساخته شده است و نسخه اصلی اتریوم است که پس از هک شبکه در سال 2016 ادامه دارد. اتریوم به نسخه جدیدتر تبدیل شد و اتریوم کلاسیک نسخه اصلی بود.

اتریوم کلاسیک (ETC) یک ارز دیجیتال منبع باز است که می توانید به راحتی به استخراج ارز در خانه بپردازید. از یک الگوریتم استخراج کمی تغییر یافته نسبت به اتریوم استفاده می کند که به عنوان EtcHash شناخته می شود. از قراردادهای هوشمند و برنامه های غیرمتمرکز پشتیبانی می کند و کاربرد عملی زیادی دارد.

دوج کوین (DOGE)

چیزی که به عنوان اولین “میم کوین” شروع شد اکنون ارزش بازاری بیش از 20 میلیارد دلار دارد. دوج کوین مورد توجه بسیاری از افرادی مانند ایلان ماسک و مارک کوبان قرار دارد که مستقیماً به افزایش عظیم آن در دنیای رمزنگاری کمک کرد.

برخلاف اکثر ارزهای رمزپایه با عرضه محدود، عرضه دوج کوین بی نهایت است، بنابراین آن را پوششی مناسب در برابر تورم امروزی تلقی نکنید. مانند لایت کوین، DOGE نیز از پروتکل Scrypt برای استخراج استفاده می کند. این باعث می شود چشم انداز ماینینگ رقابتی تر و منصفانه تر شود، اما این بدان معنا نیست که می توانید آن را در لپ تاپی که بازی می کنید، استخراج کنید!

شما می توانید Dogecoin را با استفاده از نرم افزارهایی مانند GUIminer یا CudaMiner و جفت سازی قدرتمند GPU و CPU استخراج کنید.


زی کش (ZEC)

زی کش به صراحت با در نظر گرفتن مقاومت ASIC طراحی شده است و استخراج آن را برای افرادی که از سخت افزار معمولی استفاده می کنند بسیار آسان تر می کند. ZEC یکی دیگر از رمز ارزهای محبوب است که می توانید از آن برای ارسال و دریافت پول سریع و کارآمد استفاده کنید.

برای ماینرها، زی کش یک انتخاب عالی برای ماین کردن است. شما به راحتی می توانید به استخرهای استخراج بپیوندید تا یک پرداخت ثابت دریافت کنید، و ماینرها همچنین این گزینه را دارند که با استفاده از یک پایه سکه محافظت شده از ZEC خود در برابر ایجاد آن محافظت کنند. این نه تنها حریم خصوصی را افزایش می دهد، بلکه به این معنی است که ماینرها می توانند پاداش استخراج خود را بلافاصله به یک آدرس کیف پول مربوطه منتقل کنند.

همچنین بخوانید : تحلیل 10 ارز برتر بازار در میان نوسانات خسته کننده بیت کوین (21 مرداد 1402)

البته می‌توانید با استفاده از نرم‌افزارهایی مانند EWBF Zcash Miner، ارز زی کش را به صورت انفرادی استخراج کنید. با این حال، برای ایجاد برخی از پاداش های ملموس به سرعت، ابتدا باید با یک استخر استخراج شروع کنید.


بیت کوین گلد (BTG)

بیت کوین گلد یک فورک بیت کوین است. در اصل به این معنی است که یک فورک از محبوب ترین ارز دیجیتال جهان است. بیت کوین با استفاده از تجهیزات استخراج تخصصی استخراج می شود، در حالی که بیت کوین گلد به طور خاص برای استخراج با استفاده از سخت افزار معمولی طراحی شده است.

بیت کوین گلد بسیار محبوب است و شما به راحتی می توانید آن را از هر صرافی اصلی خریداری کنید. برای ماینرها، بیت کوین گلد یک انتخاب عالی است زیرا از الگوریتم Equihash استفاده می کند که در برابر ASIC مقاوم است اما برای شروع استخراج به یک GPU مناسب نیاز دارد. علاوه بر این، مجموعه‌ای از استخرهای مختلف استخراج بیت‌کوین گلد وجود دارد که می‌توانید برای توزیع حجم کار و دریافت سریع پاداش‌های استخراج، به آنها ملحق شوید.

برای شروع استخراج BTG لزوماً نیازی به یک ریگ ماینینگ سنگین ندارید، زیرا برخی آن را با استفاده از Nvidia GTX 970s استخراج می کنند!

ارز ورت کوین (VTC)

ورت کوین (VTC) یک ارز رمزپایه منبع باز است که از نظر ساختاری مشابه لایت کوین و بیت کوین است، اما استخراج آن از رایانه خانگی بسیار آسان تر است. 25 VTC در هر بلوک به عنوان پاداش ارائه می دهد که پس از هر 840000 بلاک نصف می شود.

تمام هدف Vertcoin این بود که ماینینگ را در دسترس قرار دهد، به خصوص در زمانی که هزینه های استخراج به طور قابل توجهی افزایش یافته است. علاوه بر این، Vertcoin در برابر ASIC مقاوم است، و استخراج سکه را برای هر کسی که یک GPU و CPU مناسب دارد آسان‌تر می‌کند.

بلاک چین ورت کوین برای شکستن انحصار استخرهای ماینینگ، تا حدی به لطف نرم افزار استخراج ساده آن، طراحی شده است. برای دانلود برنامه و شروع استخراج Vertcoin تنها به یک کامپیوتر ویندوزی نیاز دارید.

ریون کوین (RVN)

ریون کوین یکی دیگر از ارزهای رمزنگاری شده آسان برای استخراج ارز در خانه است. این توکن در سال 2018 به عنوان فورک بیت کوین راه اندازی شد اما با بهبود زمان پاداش بلاک.

مهمتر از آن، بلاک چین Ravencoin به گونه ای طراحی شده است که انتقال دارایی های رمزنگاری شده از یک نهاد به نهاد دیگر را برای کاربران آسان کند. با سقف 21 میلیارد سکه، هر کسی می تواند RVN را با یک GPU و CPU مناسب استخراج کند.

ریون کوین تلاش می کند تا فناوری معرفی شده توسط بیت کوین را از طریق یک سیستم سطح پروتکل آگاهی کامل از دارایی بهبود بخشد. این به هر کسی اجازه می دهد تا دارایی های رمزنگاری شده را صادر، انتقال و حتی ردیابی کند.

استخراج ریون کوین آسان است زیرا تمام آنچه شما نیاز دارید کیف پول Ravencoin، یک کارت گرافیک مناسب و هر برنامه ماینینگی است که بتواند اسکریپت KAWPOW را اجرا کند. همچنین می توانید به استخر استخراج Ravencoin بپیوندید.

همچنین بخوانید: ایلان ماسک به مراسم رونمایی از شیباریوم دعوت شد! شیباریوم کی راه اندازی میشود؟

 

 

امتیاز به پست
لینک کوتاه :

اضافه کردن یک نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *